Wa³êsa cz³owiekiem Jaruzelskiego

Data: 2013-01-12 19:36:08
Autor: Joschi
Wa³êsa cz³owiekiem Jaruzelskiego
Wola³em przedstawiæ pe³ny obraz, ni¿ za jaki¶ czas przeczytaæ o tym, ¿e Wa³êsa by³ pijakiem wspieraj±cym Jaruzelskiego - mówi w rozmowie z Wirtualn± Polsk± Tomasz Koz³owski z IPN, jeden z autorów ksi±¿ki o Lechu Wa³êsie pt. "Kryptonim 333. Internowanie Lecha Wa³êsy w raportach funkcjonariuszy Biura Ochrony Rz±du". Pytany, czy spodziewa³ siê wrzawy po publikacji ksi±¿ki, mówi, ¿e "d³ugo siê zastanawia³, czy siê w to pakowaæ". Sam Wa³êsa nazwa³ publikacjê "g³upot± i tepot±". - Funkcjonariusze BOR zanotowali wypowiedzi Wa³êsy przyznaj±cego racjê Jaruzelskiemu w sprawie stanu wojennego. Trzeba jednak pamiêtaæ, ¿e nie mówi³ tego bez celu - by³ ¶wiadomy, ¿e ka¿da jego wypowied¼ bêdzie odnotowana i przekazana do MSW - dodaje Koz³owski. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2013-01-13 10:19:15
Autor: Trybun
Wa³êsa cz³owiekiem Jaruzelskiego
W dniu 2013-01-12 19:36, Joschi pisze:
Tomasz Koz³owski z IPN

Z ³aski swojej - nie siej tu propagandy IPNowskiej, panie kolego. Dosyæ jej mam/y na co dzieñ w mediach, tak wiêc niech choæby ta grupka dyskusyjna bêdzie jej pozbawiona.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2013-01-13 10:40:31
Autor: u2
W dniu 2013-01-13 10:19, Trybun pisze:
[...]

Znowu te zapedy cenzorskie u komunistycznego ludobojcy hadrysia :-)))

Data: 2013-01-14 01:49:41
Autor: jr
Wa³êsa cz³owiekiem Jaruzelskiego

U¿ytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:kctu7c$5ah$1node2.news.atman.pl...

| Z ³aski swojej - nie siej tu propagandy IPNowskiej, panie kolego. Dosyæ
| jej mam/y na co dzieñ w mediach, tak wiêc niech choæby ta grupka
| dyskusyjna bêdzie jej pozbawiona.

Wola³by¶, ¿eby przypomina³a "Trybune"?

Data: 2013-01-14 10:05:50
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-14 01:49, jr pisze:
> [...]
| >

| Z ³aski swojej - nie siej tu propagandy IPNowskiej, panie kolego. Dosyæ
| jej mam/y na co dzieñ w mediach, tak wiêc niech choæby ta grupka

Tak naprawdê to wola³bym ¿eby tu na psp nie by³o *¿adnych* cytatów. Co najwy¿ej linki do interesuj±cych spraw, czy wydarzeñ z autokomentarzem autora.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2013-01-14 16:09:29
Autor: jr
Wa³êsa cz³owiekiem Jaruzelskiego

U¿ytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:kd0hpv$s64$1node1.news.atman.pl...

| > |
| > |

| Tak naprawdê to wola³bym ¿eby tu na psp nie by³o *¿adnych* cytatów. Co
| najwy¿ej linki do interesuj±cych spraw, czy wydarzeñ z autokomentarzem
| autora.

Co¶ podobnego!
Dra¿ni± ciê czyje¶ krótkie cytaty, a nie dra¿ni ciê na przyk³ad tasiemcowe pa¶ciarstwo Idzikowskiego lub Kaweckiego? Przecie¿ tacy ludzie w ogóle nie czytaj± tego, co tutaj pastuj± (prawdopodobnie dostaja za to kase). Ju¿ Pietrzykowski by³ bardziej orginalny, bo przynajmniej zamieszcza³ jaki¶ swój komentarz (g³upi, bo g³upi, ale jego w³asny).

Data: 2013-01-14 16:57:01
Autor: Bogdan Idzikowski
Wa³êsa cz³owiekiem Jaruzelskiego

U¿ytkownik "jr" <tractusalbus@gru.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:kd1739$8iu$1node2.news.atman.pl...

U¿ytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci

| > |
> [...]

Pietrzykowski by³ bardziej orginalny, bo przynajmniej zamieszcza³ jaki¶ swój
komentarz (g³upi, bo g³upi, ale jego w³asny).

Poka¿ mi przyk³ad mojego tasiemcowego pa¶ciarstwa, geniuszu!
Ponad to czytam wszystko, co pastujê i chichotam z uciechy, ¿e wy prawiczki, nie otwieracie linków, pod jakimi znajduj± siê pastowane informacje. I wychodzi z tego wasza g³upota. Bo pastuj±c z kpiarskiego portalu "ASZ dziennik" ró¿ne wymy¶lone i g³upawe informacje, wy genialni prawiczkowie bierzecie je za dobr± monetê i omawiacie je i dyskutujecie. A na rzut oka nie rozpoznacie sk±d jest informacja, bo link jest skrócony przez "Tiny" , a wasze wrodzone lenistwo nie pozwala wam na otwarcie linku i dajecie siê wpu¶ciæ w maliny, moherowi geniusze!

A kasê mam zajebist± i powinni¶cie mi jej zazdro¶ciæ!

ubawiony naiwno¶ci± moherków!

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2013-01-14 21:31:43
Autor: jr
Wa³êsa cz³owiekiem Jaruzelskiego

U¿ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:50f42ad2$0$1225$65785112news.neostrada.pl...

| U¿ytkownik "jr" <tractusalbus@gru.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

| > | > |
| > | > |

| > |
| > |

| Poka¿ mi przyk³ad mojego tasiemcowego pa¶ciarstwa, geniuszu!

No nie b±d¼ ¶mieszny Idzikowski!
Od lat pastujesz grupê _wszystkim_ (od Rydzyka do Michnika) i ¿adne wyg³upy ciê nie usprawiedliwiaj±.
Jak wrócisz do tasiemcowego pa¶ciarstwa, wtedy ci siê przypomnê.

Data: 2013-01-14 23:29:38
Autor: Bogdan Idzikowski
Wa³êsa cz³owiekiem Jaruzelskiego

U¿ytkownik "jr" <tractusalbus@gru.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:kd1pvd$se2$1node2.news.atman.pl...

U¿ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

| U¿ytkownik "jr" <tractusalbus@gru.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

| > | > |
| > | > |

| > |
| > |

> [...]

ciê nie usprawiedliwiaj±.
Jak wrócisz do tasiemcowego pa¶ciarstwa, wtedy ci siê przypomnê.

No! Synu¶! Nie oci±gaj siê moherku! Proszê o przyk³ad!
Dzi¶ te¿ kilka razy zamie¶ci³em warte uwagi artyku³y wraz z linkami. Nie czyta³e¶? Obrazków nie by³o?

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2013-01-15 00:03:30
Autor: jr
Wa³êsa cz³owiekiem Jaruzelskiego

| No! Synu¶! Nie oci±gaj siê moherku! Proszê o przyk³ad!

To nie jest twój tasiemiec p¶ciarzu jeden?
https://groups.google.com/forum/?hl=pl&fromgroups#!search/Zn%C3%B3w$20jeste%C5%9Bmy$20w$20czarnej$20dupie/pl.soc.polityka/MgiC4H8lAG4/bmjF5cNI47sJ

Ka¿dego revelsteina pastujesz w ca³osci. Tego s± tutaj dziesi±tki Idzikowski!

Data: 2013-01-15 09:20:08
Autor: Bogdan Idzikowski
Wa³êsa cz³owiekiem Jaruzelskiego

U¿ytkownik "jr" <tractusalbus@gru.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:kd22s1$g10$1node1.news.atman.pl...

> [...]

Ka¿dego revelsteina pastujesz w ca³osci. Tego s± tutaj dziesi±tki

Ka¿dy felietonik Revelsteina jest krótki i trafiaj±cy w sedno problemów, które porusza.
Tobie nie chodzi o d³ugo¶æ wpastowanego tekstu, tylko o to, ¿e Revelstein trafia celnie takich jak ty, moherków i nie mo¿ecie tego przeboleæ, a brak wam argumentów by ataki (celne) odeprzeæ.

ubawiony wkurwianiem moherków

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2013-01-15 15:45:44
Autor: jr
Wa³êsa cz³owiekiem Jaruzelskiego

U¿ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:50f5113e$0$26683$65785112news.neostrada.pl...

| U¿ytkownik "jr" <tractusalbus@gru.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

| > |

| Ka¿dy felietonik Revelsteina jest krótki i trafiaj±cy w sedno problemów,
| które porusza.

G... mnie to obchodzi. Nie czytam.

| Tobie nie chodzi o d³ugo¶æ wpastowanego tekstu, tylko o to, ¿e Revelstein
| trafia celnie takich jak ty, moherków i nie mo¿ecie tego przeboleæ

G... mnie obchodza wasze gówniane wojny.

, a brak
| wam argumentów by ataki (celne) odeprzeæ.

Wojujcie sobie linkami ¶mieciarze-pasciarze.

Data: 2013-01-14 19:11:23
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-14 16:09, jr pisze:
> [...]

Pietrzykowski by³ bardziej orginalny, bo przynajmniej zamieszcza³ jaki¶ swój
komentarz (g³upi, bo g³upi, ale jego w³asny).

Nie, nie dra¿ni± je¿eli s± krótkie, a i te d³ugie tak¿e bo nawet ich nie czytam. Natomiast zawsze czytam tre¶ci w³asne u¿ytkowników, nawet te d³ugie. I oczywi¶cie nie s± o p³odach, aborcjach itp. duperelach których to tematyka zupe³nie mnie nie interesuje.
Widaæ ¿e Kawecki by³ ¶ci¶le zwi±zany z GW. Gdy "Gazeta" zamknê³a swój serwer usenetowski to i Kawecki zakoñczy³ swoj± dzia³alno¶æ na psp. Tak nawiasem to trochê szkoda ¿e ju¿ tu siê nie udziela. Z nim sz³o wymieniaæ w sensowny sposób pogl±dy.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2013-01-14 22:09:34
Autor: jr
Wa³êsa cz³owiekiem Jaruzelskiego

U¿ytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:kd1hpl$u5v$1node1.news.atman.pl...
| > |

| Nie, nie dra¿ni± je¿eli s± krótkie

Oczywiscie za wyjatkiem IPN-owskich. Te zawsze beda cie draznic, czemu sie nie dziwie.

Data: 2013-01-15 13:04:00
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-14 22:09, jr pisze:

Oczywiscie za wyjatkiem IPN-owskich. Te zawsze beda cie draznic, czemu sie
nie dziwie.

IPN sam siebie mi obrzydzi³. My¶la³em ¿e za ich pomoc± dotrê choæby do r±bka prawdy o przesz³o¶ci. Niestety - Instytut po³o¿y³ ³apê na wszystkich archiwach, i teraz wybiorczo je udostêpnia za pomoc± mediów. Oczywi¶cie z ton± swoich komentarzy.. A mi siê marzy przeczytanie samemu dokumentów z wydarzeñ, które to przedstawiane w mediach s± w taki sposób - "na id±cych do pracy robotników spad³ grad kul, - wojsko i milicja strzela³y ostr± amunicj±"..

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2013-01-15 15:49:56
Autor: jr
Wa³êsa cz³owiekiem Jaruzelskiego

U¿ytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:kd3gks$em2$1node2.news.atman.pl...

| IPN sam siebie mi obrzydzi³. My¶la³em ¿e za ich pomoc± dotrê choæby do
| r±bka prawdy o przesz³o¶ci.

Szukasz prawdy komuchu jak æma wokó³ ¶wiecy. Uwa¿aj, ¿eby¶ sobie skrzyde³ek nie przypali³.

Data: 2013-01-17 15:42:03
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-15 15:49, jr pisze:

> [...]
| r±bka prawdy o przesz³o¶ci.

Szukasz prawdy komuchu jak æma wokó³ ¶wiecy. Uwa¿aj, ¿eby¶ sobie skrzyde³ek

Wiem, prawda dla kapitalizmu jest tak bolesna ¿e na to ¿eby ja zag³uszyæ mog± siê posun±æ do ka¿dego ¶rodka. Ale tacy jak ty - pacho³ki ja¶niepanów nie widza w tym nic z³ego.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2013-01-17 19:54:40
Autor: jr
Wa³êsa cz³owiekiem Jaruzelskiego

U¿ytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:kd92ji$qtc$1node2.news.atman.pl...
|W dniu 2013-01-15 15:49, jr pisze:
| > |

| Wiem, prawda dla kapitalizmu jest tak bolesna

Dla ciebie byæ mo¿e bolesna.

Data: 2013-01-14 01:46:40
Autor: jr
Wa³êsa cz³owiekiem Jaruzelskiego

U¿ytkownik "Joschi" <joschi@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:kcsaes$160h$1adenine.netfront.net...
> [...]
| "Kryptonim 333. Internowanie Lecha Wa³êsy w raportach funkcjonariuszy Biura

Nie s³ysza³em o tej ksi±¿ce. Mo¿na to poczytaæ gdzie¶ w sieci?
pzdr
jb