Wałęsa i Balcerowicz otrzymali "Krzesła Dwudziestolecia".

Data: 2009-02-26 22:20:13
Autor: Przemysław Warzywny
Wałęsa i Balcerowicz otrzymali "Krzesła Dwudziestolecia".
Lech Wałęsa i Leszek Balcerowicz otrzymali "Krzesła Dwudziestolecia" - nagrody tygodnika "The Warsaw Voice". Statuetki w kształcie reżyserskich krzeseł otrzymały osoby, które zdaniem tygodnika,wywarły szczególny wpływ na Polskę w ci±gu ostatnich dwóch dekad.

Leszek Balcerowicz, podsumowuj±c zmiany jakie nast±piły od roku 1989, powiedział, że Polacy powinni być dumni ze swych dokonań, bo polska transformacja gospodarcza jest przywoływana jako model w podręcznikach ekonomii.

Drugi z wyróżnionych "Krzesłem Dwudziestolecia" - Lech Wałęsa podkre¶lił, że nie wszystko się w ci±gu ostatnich dekad udało. Aktywnego powrotu do polskiej polityki były prezydent jednak nie przewiduje, bo jego zdaniem - dzisiaj jest ona nudna.

Obaj tegoroczni laureaci zdobyli nagrody "The Warsaw Voice" po raz drugi. Lech Wałęsa otrzymał "Krzesło roku" w 1989, a Leszek Balcerowicz - w 1990 roku.

http://polskatimes.pl/aktualnosci/88855,walesa-i-balcerowicz-otrzymali-krzesla-dwudziestolecia,id,t.html

Jacek Kawecki

--

"- Lech Kaczyński był daleko w tyle pod względem znaczenia i względem
intelektualnym - on tylko był "przynie¶, zanie¶, pozamiataj" - stwierdził

Data: 2009-02-26 13:48:48
Autor: Antenka
Wałęsa i Balcerowicz otrzymali "Krzesła Dwudz iestolecia".
Gdyby to ode mnie zależało, to nawet ryczki żaden z nich by nie
dostał, a je¶li krzesło to tylko elektryczne, żeby dużego kopa dostał
jeden z drugim! :DDD

Antenka

Data: 2009-02-26 22:26:20
Autor: mkarwan
Wałęsa i Balcerowicz otrzymali "Krzesła Dwudzi estolecia".

Użytkownik "Przemysław Warzywny" <adres@email.pl> napisał w wiadomo¶ci news:go712e$9v8$1inews.gazeta.pl...

Czemu ¶mieciu spamujesz grupę?

Data: 2009-02-26 23:47:37
Autor: Lorn
mkarwan pisze:

Użytkownik "Przemysław Warzywny" <adres@email.pl> napisał w wiadomo¶ci news:go712e$9v8$1inews.gazeta.pl...

Czemu ¶mieciu spamujesz grupę?

Czemu mu odpowiadasz ? Od ¶mieci, debili i głupków chętnie wyzywasz, ale nie każdy jest Tobie podobny. B±dĽ konsekwentny... każdemu kto wy¶le więcej niż cztery posty dziennie na grupę udzielaj reprymendy.

Data: 2009-02-26 22:28:55
Autor: Adam
[...]

I słusznie - obaj bowiem posadzili Naród Polski na "krzesłach elektrycznych" III RP.
AC

Data: 2009-02-27 08:46:58
Autor: Przemysław Warzywny
Wałęsa i Balcerowicz otrzymali "Krzesła Dwudziestolecia".
Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał

I słusznie - obaj bowiem posadzili Naród Polski na "krzesłach elektrycznych" III RP.

Dlatego Polacy daj± im kilkakrotnie większe poparcie, niż autorom IV RP.
 J.K.

Data: 2009-02-27 08:58:05
Autor: Andrzej Adam Filip
Wałęsa Dwudziestolecia".
"Przemysław Warzywny" <adres@email.pl> pisze:

Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał

I słusznie - obaj bowiem posadzili Naród Polski na "krzesłach elektrycznych" III RP.

Dlatego Polacy dają im kilkakrotnie większe poparcie, niż autorom IV RP.
 J.K.

Według których sondaży przeprowadzonych kiedy i przez kogo?
Opinie i nastroje Społeczeństwa nie są dane raz na zawsze.

P.S.
Poczekaj jeszcze parę miesięcy "rozwoju kryzysu" na to jak Polacy będą
gorąco dziękować Balcerowiczowi za "wyprowadzanie na obecne pozycje".

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Grzej siÄ™, Ewka, kiedy siÄ™ palÄ… drewka.

Data: 2009-02-27 09:10:27
Autor: Przemysław Warzywny
Wałęsa i Balcerowicz otrzymali "Krzesła Dwudziestolecia".

Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@poczta.onet.pl> napisał

Według których sondaży przeprowadzonych kiedy i przez kogo?

Wg. wszystkich, je¶li znasz inne podaj link.

Opinie i nastroje Społeczeństwa nie s± dane raz na zawsze.

Oczywi¶cie. Najbardziej przekonali się o tym bracia Kaczyńscy, którym notowania leciały i lec± w dół od momentu dorwania się do władzy. Za kilka dni mija 15,5 miesi±ca rz±dów Tuska, tj. dokładnie tyle ile trwał rz±d Kaczyńskiego. Z bardzo subteln± różnic±, polegaj±c± na tym, że po tym okresie Tuska popiera ponad połowa ankietowanych, natomiast Kaczyński musiał podac gabinet do dymisji, co społeczeństwo przyjęło z rado¶ci±, której wyraz dało w wyborach.
 J.K.

Data: 2009-02-27 11:03:05
Autor: Andrzej Adam Filip
Wałęsa Dwudziestolecia".
"Przemysław Warzywny" <adres@email.pl> pisze:

Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@poczta.onet.pl> napisał

Według których sondaży przeprowadzonych kiedy i przez kogo?

Wg. wszystkich, jeśli znasz inne podaj link.

Opinie i nastroje Społeczeństwa nie są dane raz na zawsze.

Oczywiście. Najbardziej przekonali się o tym bracia Kaczyńscy, którym notowania leciały i lecą w dół od momentu dorwania się do władzy. Za kilka dni mija 15,5 miesiąca rządów Tuska, tj. dokładnie tyle ile trwał rząd Kaczyńskiego. Z bardzo subtelną różnicą, polegającą na tym, że po tym okresie Tuska popiera ponad połowa ankietowanych, natomiast Kaczyński musiał podac gabinet do dymisji, co społeczeństwo przyjęło z radością, której wyraz dało w wyborach.
 J.K.

Jesteś idiotą jeśli jesteś pewny że obecny kryzys co to go według Tuska
z grudnia miało nie być nie zmieni trendów poparcia na niekorzyść PO.
[ Niekoniecznie na dużą korzyść PiS ]

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Jakie pytanie, taka odpowiedĹş.

Data: 2009-02-27 14:35:44
Autor: Przemysław Warzywny
Wałęsa i Balcerowicz otrzymali "Krzesła Dwudziestolecia".
Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@poczta.onet.pl> napisał

Jeste¶ idiot± je¶li jeste¶ pewny że obecny kryzys co to go według Tuska
z grudnia miało nie być nie zmieni trendów poparcia na niekorzy¶ć PO.
[ Niekoniecznie na duż± korzy¶ć PiS ]

Jeste¶ kretynem je¶li twierdzisz, że jestem tego pewny.
 J.K.

Data: 2009-02-27 15:07:53
Autor: Andrzej Adam Filip
Wałęsa Dwudziestolecia".
[...]

Jesteś kretynem jeśli twierdzisz, że jestem tego pewny.
 J.K.

Jesteś kretynem jeśli nie widzisz że takie dokładnie można odnieść
wraĹĽenie czytajÄ…c to co piszesz.

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Upił się jak świnia.

Data: 2009-02-26 23:02:13
Autor: 954
Bo taczki sie skonczyly

Data: 2009-02-27 00:11:02
Autor: Green Apple
Zlodzieje Korony Polskiej :/
Zlodzieje Korony Polskiej :/

Data: 2009-02-27 07:57:46
Autor: Andrzej Kokakolski
Przemysław Warzywny <adres@email.pl> napisał(a):
[...]

"Mamo, chwala nas..."

AK

PS Niech sprobuja wystartowac w najblizszych wyborach a bedzie widoczna realna ocena tych panow. Walesa zreszta juz to przecwiczyl...

Data: 2009-02-27 09:20:15
Autor: Roman Rumian
Wałęsa i Balcerowicz otrzymali
Panie Andrzeju,

Andrzej Kokakolski pisze:
(...)
PS Niech sprobuja wystartowac w najblizszych wyborach a bedzie widoczna realna ocena tych panow. Walesa zreszta juz to przecwiczyl...

a co by Pan powiedział na prokuratora ?

"...Widać zatem wyraźnie, że poprzez zmuszenie do lokowania swoich pieniędzy na kontach Otwartych Funduszy Emerytalnych na podstawie ustawy z 13 października 1998 roku, obywatele zostali przymuszeni do niekorzystnego rozporządzenia własnym mieniem. Pomijam już drobiazg, że w czerwcu ub. roku niezawisły Sąd Najwyższy ostatecznie zdecydował, iż pieniądze na kontach Otwartych Funduszy Emerytalnych nie są własnością osób ubezpieczonych – to już samo zmuszanie kogokolwiek do niekorzystnego rozporządzenia własnym mieniem stanowi przestępstwo kryminalne z artykułu 282 kodeksu karnego: kto w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, przemocą (...) doprowadza inną osobę do rozporządzenia mieniem własnym lub cudzym – podlega karze pozbawienia wolności od roku do lat 10.
W tej sytuacji pozostaje nam tylko przypomnieć, kto dopuścił się tego czynu. Możemy się tego bez kłopotów dowiedzieć, sprawdzając, kto i w jaki sposób głosował nad ustawą z 13 października 1998 roku o systemie ubezpieczeń społecznych. Głosowanie to odbyło się 22 września 1998 roku. Za ustawą głosowało 168 posłów Akcji Wyborczej Solidarność, wśród nich Bronisław Komorowski, Stefan Niesiołowski, Marian Krzaklewski, Jerzy Buzek, Kazimierz Marcinkiewicz, Ryszard Czarnecki i Kazimierz Michał Ujazdowski. Spośród posłów Akcji Wyborczej Solidarność przeciwko tej ustawie głosował tylko poseł Jan Maria Jackowski. Za ustawą głosowali tez posłowie Unii Wolności, a wśród nich: Leszek Balcerowicz, Mirosław Czech, Jerzy Osiatyński, Bogdan Borusewicz, Mirosław Drzewiecki, Tadeusz Mazowiecki, Grzegorz Schetyna, Hanna Suchocka, Adam Szejnfeld, Henryk Wujec i Janusz Lewandowski.
...."

Pozdrowienia

Roman Rumian

Data: 2009-02-27 09:17:22
Autor: cytryna
Wałęsa i Balcerowicz otrzymali "Krzesła Elektryczne".
[...]

Rado¶ć zapanowała w udręczonym Narodzie, że dwaj najwięksi oszu¶ci ostatniego
20-lecia otrzymali krzesło elektryczne. Solidnie na taki koniec zapracowali. --

Data: 2009-02-27 13:02:41
Autor: ?
[...]

   To nie jest język niemiecki, więc rzeczowników nie trzeba pisać z dużej
litery,
   tych w ¶rodku zdania.

Data: 2009-02-27 18:38:30
Autor: cytryna
> [...]
zapracowali.

   To nie jest język niemiecki, więc rzeczowników nie trzeba pisać z dużej

Chyba, że rzeczownik dotyczy imienia w własnego lub synonimu tegoż czyli okre¶lenia Naród w rozumieniu Polacy. Ale to już wyższa szkoła jazdy dla
Miodków lub innych TW.

--

Wałęsa i Balcerowicz otrzymali "Krzesła Dwudziestolecia".