Wałęsa i Balcerowicz otrzymali "Krzesła Elektryczne".

Data: 2009-02-27 09:17:22
Autor: cytryna
Wałęsa i Balcerowicz otrzymali "Krzesła Elektryczne".
Lech Wałęsa i Leszek Balcerowicz otrzymali "Krzesła Dwudziestolecia" - nagrody tygodnika "The Warsaw Voice". Statuetki w kształcie reżyserskich krzeseł otrzymały osoby, które zdaniem tygodnika,wywarły szczególny wpływ na Polskę w ciągu ostatnich dwóch dekad.

Leszek Balcerowicz, podsumowując zmiany jakie nastąpiły od roku 1989, powiedział, że Polacy powinni być dumni ze swych dokonań, bo polska transformacja gospodarcza jest przywoływana jako model w podręcznikach ekonomii.

Drugi z wyróżnionych "Krzesłem Dwudziestolecia" - Lech Wałęsa podkreślił, że nie wszystko się w ciągu ostatnich dekad udało. Aktywnego powrotu do polskiej polityki były prezydent jednak nie przewiduje, bo jego zdaniem - dzisiaj jest ona nudna.

Obaj tegoroczni laureaci zdobyli nagrody "The Warsaw Voice" po raz drugi. Lech Wałęsa otrzymał "Krzesło roku" w 1989, a Leszek Balcerowicz - w 1990 roku.

http://polskatimes.pl/aktualnosci/88855,walesa-i-balcerowicz-otrzymali-
krzesla-dwudziestolecia,id,t.html

Jacek Kawecki

Radość zapanowała w udręczonym Narodzie, że dwaj najwięksi oszuści ostatniego
20-lecia otrzymali krzesło elektryczne. Solidnie na taki koniec zapracowali. --

Data: 2009-02-27 13:02:41
Autor: ?
[...]

   To nie jest język niemiecki, więc rzeczowników nie trzeba pisać z dużej
litery,
   tych w środku zdania.

Data: 2009-02-27 18:38:30
Autor: cytryna
> [...]
zapracowali.

   To nie jest język niemiecki, więc rzeczowników nie trzeba pisać z dużej

Chyba, że rzeczownik dotyczy imienia w własnego lub synonimu tegoż czyli określenia Naród w rozumieniu Polacy. Ale to już wyższa szkoła jazdy dla
Miodków lub innych TW.

--

Wałęsa i Balcerowicz otrzymali "Krzesła Elektryczne".