Wa³êsa jest uosobieniem zdrady

Data: 2013-09-21 08:05:10
Autor: Mark Woydak
Wa³êsa jest uosobieniem zdrady
U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
.... Wajda koñczy karierê, jako s³ugus starego systemu. Andrzej Gwiazda o
filmie Wajdy. NASZ WYWIAD

Tu jest prawdziwy film o Wa³êsie: http://www.youtube.com/watch?v=OEyKP3VD25U
i tu: http://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI !!! ca³a prawda o tym
³ajdaku, który oszuka³ moherów.

MW

Data: 2013-09-21 17:00:24
Autor: Lord Donald
Wałęsa jest uosobieniem zdrady
W dniu 21.09.2013 08:05, Mark Woydak pisze:
> [...]
.... Wajda kończy karierę, jako sługus starego systemu. Andrzej Gwiazda o
filmie Wajdy. NASZ WYWIAD

Tu jest prawdziwy film o Wałęsie:
http://www.youtube.com/watch?v=OEyKP3VD25U
i tu: http://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI !!! cała prawda o tym
łajdaku, który oszukał moherów.

MW

Byłem kiedyś na spotkaniu zorganizowanym przez Andrzeja Gwiazdę, mieli jakąś promocję książki, w pewnym momencie w jakiejś dyskusji z uczestnikami tego spotkania Gwiazda przyznał, że uczestniczył w spotkaniach z amerykańskimi ambasadorami, gdzie oni wyraźnie żądali za udzielona pomoc zniszczenia polskiej gospodarki, na co się na to wszyscy godzili, jak twierdził tak bardzo chcieli przejąc władzę że dmuchali ten balonik. Tak, że upadek naszego kraju nie był skutkiem ale celem ich działalności.

Data: 2013-09-21 17:07:25
Autor: u2
W dniu 2013-09-21 17:00, Lord Donald pisze:
[...]
udzielona pomoc zniszczenia polskiej gospodarki, na co siÄ™ na to wszyscy
godzili, jak twierdził tak bardzo chcieli przejąc władzę że dmuchali ten
balonik. Tak, że upadek naszego kraju nie był skutkiem ale celem ich
działalności.

i wychodzi, ze znowu zydki sa winne, nie dosc, ze obalili Gierka, to jeszcze doprowadzili pryl do ruiny ...-;)

--
http://www.youtube.com/watch?v=kAbpxU0_4cY

Data: 2013-09-21 17:38:23
Autor: Lord Donald
W dniu 21.09.2013 17:07, u2 pisze:
[...]

Problem w tym że to nie byli żydki oni by działali w interesie swojego kraju jak każdy inny obywatel swojego kraju ma gdzieś czyjąś sprawę, to byli nasi, pospolite męty i zdrajcy, którzy zrujnowali i nadal rujnują własny kraj, nasz kraj.

Data: 2013-09-21 18:30:29
Autor: u2
W dniu 2013-09-21 17:38, Lord Donald pisze:
[...]

no nie, w hameryce rzadza zydki, a nienawisc hamerykanskich zydkow wobec Polakow jest ogolnie znana.

--
http://www.youtube.com/watch?v=kAbpxU0_4cY

Data: 2013-09-22 20:51:21
Autor: Lord Donald
Wałęsa jest uosobieniem zdrady
Żydka w życiu nie widziałem, w sumie nigdy się nie zastanawiałem kto kim jest, sądzisz że ci restauratorzy kominów, którzy w ramach przemian podostawali tytuły profesorskie i teraz rządzą to żydki, idzie ich jakoś rozpoznać? Wydaj mi się że to zwykłe męty, za kasę są w stanie zrujnować kraj, jak mówią niemcy za kilogram kiełbasy są w stanie oddac stado krów, jak byli by to żydki to bym zrozumieł, robią nas w h... aby wywieźć do siebie, ale jak tych nazwać to nie wiem.

Data: 2013-09-22 08:20:27
Autor: Wentyl

Użytkownik "Lord Donald" <lord.donald@sejm.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:l1kcaf$10b$1@speranza.aioe.org...
[...]

Gwiazda to zbity pionek, zrobil swoje i mocodawcy dali mu kopa.

Wa³êsa jest uosobieniem zdrady