Wałęsa już całkiem odleciał - apeluje o nowy dekalog

Data: 2013-10-23 20:31:21
Autor: mi¶ z okienka
Wałęsa już całkiem odleciał - apeluje o nowy dekalog
Lech Wałęsa odleciał już do reszty, i naprawdę uwierzył, że jako noblista jest
niemal Bogiem. Zaapelował do ¶wiata o "uzgodnienie nowego, laickiego dekalogu".
http://www.fronda.pl/a/walesa-odlatuje-chce-nowego-laickiego-dekalogu,31457.html

Data: 2013-10-23 20:40:50
Autor: A. Filip
"miś z okienka": Wałęsa ju ż całkiem odleciał - apeluje o nowy dekalog
miĹ› z okienka <miszokienka@.pl> pisze:
Lech Wałęsa odleciał już do reszty, i naprawdę uwierzył, że jako noblista jest niemal Bogiem. Zaapelował do świata o "uzgodnienie nowego, laickiego dekalogu". http://www.fronda.pl/a/walesa-odlatuje-chce-nowego-laickiego-dekalogu,31457.html

A tobie bardzo przeszkadza ĹĽe on sobie apeluje?
Wydziera siÄ™ z megafonem pod twoim oknem? :-)

Jak jest wolność słowa to i dla "mądrości Wałęsy". On ma prawo
powiedzieć, ty nie masz obowiązku słuchać ani zwrócić uwagi.

--
A. Filip
Szczęście mieszka przeważnie u sąsiadów.

Data: 2013-10-23 22:15:08
Autor: miĹ› z okienka

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:xwjuhfvrbfdan3.huge.strangled.net...

| A tobie bardzo przeszkadza ĹĽe on sobie apeluje?

Osobiście nic.

| Wydziera siÄ™ z megafonem pod twoim oknem? :-)

Ja pod jego oknem również nie, więc jesteśmy kwit.

| Jak jest wolność słowa to

    to kaĹĽdy moĹĽe siÄ™ poĹ›miać z bufona.

Data: 2013-10-23 22:32:08
Autor: A. Filip
"miś z okienka": Wałęsa już całkiem odleciał - apeluje o nowy dekalog
miĹ› z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

A nie mogłeś powiedzieć: "wyrazić kpiącą opinie"?
Jeszcze cię adwokaci Wałęsy zauważą ;-)

--
A. Filip
Lepsza żywa mysz niż zdechły lew. (Przysłowie uzbeckie)

Data: 2013-10-23 22:55:59
Autor: miĹ› z okienka

| A nie mogłeś powiedzieć: "wyrazić kpiącą opinie"?
| Jeszcze cię adwokaci Wałęsy zauważą ;-)

;-))
Kuriozalne: "Wałęsa podał do sądu internautę, który z niego się śmiał"

Data: 2013-11-22 01:52:34
Autor: rafmysz
"mi¶ z okienka": Wałęsa już całkiem odleciał - apeluje o nowy dekalog
Jak jest wolno¶ć słowa to i dla "m±dro¶ci Wałęsy". On ma prawo
powiedzieć, ty nie masz obowi±zku słuchać ani zwrócić uwagi.

-- A. Filip

Szczę¶cie mieszka przeważnie u s±siadów.

  -- Przysłowie egipskie

Lecz p.Wałęsę jest autorytetem w POlsce obecnie rz±dz±cej, a oni stanowi± prawo.
To jest podobnie jak katolicy w USA s± postrzegani jako "ruch fundamentalistów" bo sprzeciwiaj± się prawnie legalnej antykoncepcji czy też aborcji.
Ewangelia ¶w.Jana: "Ja jestem drog±, prawd± i życiem."

Data: 2013-10-23 21:17:27
Autor: dante
Dnia Wed, 23 Oct 2013 20:31:21 +0200, miś z okienka napisał(a):

[...]

Będzie trzeba skrócić...
"tą razą" będzie bez... "dziewiątki".

--
Ego scio quoniam intrabunt post discessionem meam lupi graves in vos non
parcentes gregi

Data: 2013-10-24 06:01:53
Autor: Mark Woydak
Wałęsa już całkiem odleciał - apeluje o nowy dekalog

Użytkownik "mi¶ z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomo¶ci news:l494m4$a1o$1node1.news.atman.pl...
[...]

Lepsze to niż nękanie ¶wiata paranoj± smoleńsk±.

MW

Data: 2013-10-24 18:06:15
Autor: A. Filip
"Mark Woydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> pisze:
Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:l494m4$a1o$1node1.news.atman.pl...
[...]

Lepsze to niĹĽ nÄ™kanie Ĺ›wiata paranojÄ… smoleĹ„skÄ…. MW

Dla kogo lepsze?

--
A. Filip
Bóg nie cielę i widzi krętacza. (Przysłowie białoruskie)

Data: 2013-10-24 19:08:18
Autor: zdumiony
Wałęsa już całkiem odleciał - apeluje o nowy dekalog
Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:49ypena35fdao4.huge.strangled.net...
Lepsze to niż nękanie świata paranoją smoleńską. MW

Dla kogo lepsze?

Dla mnie i dla wielu PolakĂłw

Data: 2013-10-24 19:40:22
Autor: A. Filip
"zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> pisze:
[...]

Był taki czas ze Wałęsa wierzył że wielu Polaków za nim stoi ale
wyborach na prezydenta dostał upokarzające AFAIR 3% :-)

--
A. Filip
Co bardziej dokuczy, to rychlej nauczy. (Przysłowie rosyjskie)

Data: 2013-10-24 19:58:15
Autor: u2
W dniu 2013-10-24 19:40, A. Filip pisze:
[...]

niewazne ilu wyborcow stoi za politykiem, ala wazne czy specsluzby za nim stoja (c)

--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści".

Data: 2013-10-24 21:27:37
Autor: miĹ› z okienka

| Był taki czas ze Wałęsa wierzył że wielu Polaków za nim stoi ale
| wyborach na prezydenta dostał upokarzające AFAIR 3% :-)

Trzeba ci wiedzieć, że Wałęsa był człowiekiem od debaty do debaty. Pierwsza debata z Miodowiczem miała go wypromować do głównego nurtu 'konstruktywnej' opozycji (okrągły mebel). W drugiej debacie z Kwaśniewskim mógł się już zbłaźnić (np. z nogą), jako że misja 'Bolka' została zakończona.

Data: 2013-10-24 13:43:42
Autor: Marek
W dniu ¶roda, 23 paĽdziernika 2013 20:31:21 UTC+2 użytkownik mi¶ z okienka napisał:
[...]

Po pierwsze: sluchaj prowadzacego swojego i badz mu zawsze wierny.

Data: 2013-11-22 13:55:43
Autor: Trybun
W dniu 2013-10-23 20:31, mi¶ z okienka pisze:
Lech Wałęsa odleciał już do reszty, i naprawdę uwierzył, że jako noblista jest
niemal Bogiem. Zaapelował do ¶wiata o "uzgodnienie nowego, laickiego dekalogu".

O, to dla ciebie czy boukuna on nie jest juz bogiem? I pomy¶leć że jeszcze niedawno w chwilach szczytowych stosunku płciowego wykrzykiwali¶cie jego imię..

Data: 2013-11-23 00:45:21
Autor: mi¶ z okienka
Wałęsa już całkiem odleciał - apeluje o nowy dekalog

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomo¶ci news:l6nk8j$stq$1node1.news.atman.pl...

| O, to dla ciebie czy boukuna on nie jest juz bogiem?

Nobla dostał za działalno¶ć zwi±zkow±, nie polityczn±.

Data: 2013-11-23 01:10:37
Autor: boukun
Wałęsa już całkiem odleciał - apeluje o nowy dekalog
Użytkownik "mi¶ z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomo¶ci news:l6oqbe$603$1node1.news.atman.pl...

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomo¶ci

| O, to dla ciebie czy boukuna on nie jest juz bogiem?

Nobla dostał za działalno¶ć zwi±zkow±, nie polityczn±.

Dostał po to, żeby szybciej i lepiej można było rozkra¶ć i zniewolić Polskę... ZnaleĽli agenta Bolka i się nim wyręczyli...

boukun

Data: 2013-11-23 23:40:55
Autor: mi¶ z okienka
Wałęsa już całkiem odleciał - apeluje o nowy dekalog

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci
| Użytkownik "mi¶ z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomo¶ci

| > |

| Dostał po to, żeby szybciej i lepiej można było rozkra¶ć i zniewolić Polskę...
| ZnaleĽli agenta Bolka i się nim wyręczyli...

W istocie, nie dostaje się Nobla po dwóch latach...
Zwykli robole wybacz± koledze wiele, nawet kablowanie na SB. Ale gdy kto¶ dostaje Nobla, staje sie 'Człowiekiem Roku' poczytych na ¶wiecie pism itd, to waga zatajenia kolaboracji robi się bardzo ciężka. Wiele wskazuje na to, że po tym Noblu wrócił do współpracy, ale na wiele wyższym szczeblu.

Wałęsa już całkiem odleciał - apeluje o nowy dekalog