Wałęsa musi przeprosić

Data: 2012-04-12 18:10:31
Autor: identifikator: 20040501
Wałęsa musi przeprosić
a ja nie wierzę w te bajki, ot komuchy oddały władzę bez walki, bo pewnie stało się coś co nie rokowało pozytywnie na przyszłość - i nie był to skok Bolka przez płot...

Data: 2012-04-12 18:19:53
Autor: u2
Wałęsa musi przeprosić
a ja nie wierzę w te bajki, ot komuchy oddały władzę bez walki, bo
pewnie stało się coś co nie rokowało pozytywnie na przyszłość - i nie
był to skok Bolka przez płot...

No wiesz, ja nie mialbym nic przeciwko rzondom wrazej razwietki, ale ta
robi dlugi, rosnie inflacja i bezrobocie. To sie wszystko, pardon za
wyrazenie, kupy nie trzyma ;)

Wałęsa musi przeprosić