Walesa na rewersie.... euro?

Data: 2009-02-25 09:56:14
Autor: ColgatesBilly
Walesa na rewersie.... euro?
Jeden problem: polowa ludzi ma do niego.. awersje,
wiec ,moze glosowac przeciw euro.

Podobnie z naszym polskim Papiezem.
Zniechecic to moze ateuszy i socjalistycznych, acz nie tylko,
bo i sekciarzy cytujacych cus o Bogu i Mamonie.

A moze....
Zeby przekupic PiS, padnie propozycja by zarowno na awersie jak i rewersie byli... Bracia Kaczynscy
( po rowno i po jednym na kazdej stronie)
Tu jednak mozliwa powtorka z Kaina i Abla o to, kto bedzie na przodku

Kol

Data: 2009-02-25 10:06:09
Autor: ColgatesBilly
Walesa na rewersie.... euro?

"ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> wrote in message news:zQ6pl.6345$cu3.5905uutiset.elisa.fi...
[...]

A moze byc i tak ( przy negatywnym scenario)

- A po czemu ta wodka "Papieska" ?
- Cztyry BOLKI !  ( na Slunsku: Bolce )

- A wiele to wino "Ojcowskie" Jankowskiego?
- Dwie..  ZDROWASKI!

ZASTRZEGAM SOBIE PRAWA AUTORSKIE, i niech mi grupa swiadkiem ;)

Kol

Data: 2009-02-25 02:39:17
Autor: Panslavista
Walesa na rewersie.... euro?
On 25 Lut, 09:06, "ColgatesBilly" <Sir_kolge...@op.pl> wrote:
"ColgatesBilly" <Sir_kolge...@op.pl> wrote in message

> [...]

- A wiele to wino "Ojcowskie" Jankowskiego?
- Dwie..  ZDROWASKI!

ZASTRZEGAM SOBIE PRAWA AUTORSKIE, i niech mi grupa swiadkiem ;)

To rozwinem - Waliza, morświn i kaczory - seria monet o tytule
"Czterej mędrparkowie Apo-chujni".

Data: 2009-02-25 03:06:15
Autor: Panslavista
Walesa na rewersie.... euro?
On 25 Lut, 11:39, Panslavista <panslavista.g...@gmail.com> wrote:
> [...]

> Kol

To rozwinem - Waliza, morświn i kaczory - seria monet o tytule
"Czterej mędrparkowie Apo-chujni".- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Miało być:
"Czterej mędrkowie Apo-chujni". Ciekawe, kto zmienia / wstawia litery?

Data: 2009-02-25 12:23:03
Autor: Vic
Walesa na rewersie.... euro?
Panslavista wrote:
 Ciekawe, kto zmienia / wstawia litery?

Ten Niemiec co ciągle chowa przed tobą najpotrzebniejsze rzeczy. Jak mu było? Alzheimer.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-02-25 04:23:37
Autor: Panslavista
Walesa na rewersie.... euro?
On 25 Lut, 12:23, Vic <bjor...@o2.pl> wrote:
Panslavista wrote:
>  Ciekawe, kto zmienia / wstawia litery?

Ten Niemiec co ciągle chowa przed tobą najpotrzebniejsze rzeczy. Jak mu
> [...]

Poznam go za 20 lat, jak dożyję - ty jesteś z nim na ty...

Data: 2009-02-25 11:49:17
Autor: raff
Walesa na rewersie.... euro?
[...]

Alez wy pieprzycie.

Na awersie moze byc tylko Sloneczko Peru. W czapce.

R.

Data: 2009-02-25 10:11:29
Autor: boukun
Walesa na rewersie.... euro?

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:zQ6pl.6345$cu3.5905uutiset.elisa.fi...
[...]

A mi się wydaje, że na rewersie powinno być
OKO CADYKA HOROVITZA
http://www.youtube.com/watch?v=yfgEkJ_pW0I

boukun

Data: 2009-02-25 10:32:24
Autor: Chiron
Walesa na rewersie.... euro?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:go323q$o48$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

NIE UMIESZ PROWADZIĆ WYWIADÓW! Wcale ci nie jest do nich potrzebny ktokolwiek- poza prowadzącym. Powinno być na odwrót

Chiron

Data: 2009-02-25 13:34:39
Autor: awe
Walesa na rewersie.... euro?

[...]

-- -- -- -- -- -
jesli chodzi o ten drugi wariant, jestem za, tylko z zastrzezeniem ze o ile beda to zlote monety to prosze bardzo
awe

Data: 2009-02-25 13:41:08
Autor: Vic
Walesa na rewersie.... euro?
awe wrote:
o ile beda to zlote monety to prosze bardzo

To będą monety z brązu. Względnie umazane czymś brązowym ;)

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-02-25 17:34:44
Autor: awe
Walesa na rewersie.... euro?

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:go3ep6$5gk$1mx1.internetia.pl...
awe wrote:
o ile beda to zlote monety to prosze bardzo

To będą monety z brązu. Względnie umazane czymś brązowym ;)

--
Vic ale kto ci bedzie zdejmowal te brazowe z Twojej twarzy? Nikomu sie nie chce
awe

Data: 2009-02-25 19:50:09
Autor: ColgatesBilly
Walesa na rewersie.... euro?

[...]