Walesa na rewersie.... euro?

Data: 2009-02-25 10:11:29
Autor: boukun
Walesa na rewersie.... euro?

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:zQ6pl.6345$cu3.5905uutiset.elisa.fi...
Jeden problem: polowa ludzi ma do niego.. awersje,
wiec ,moze glosowac przeciw euro.

Podobnie z naszym polskim Papiezem.
Zniechecic to moze ateuszy i socjalistycznych, acz nie tylko,
bo i sekciarzy cytujacych cus o Bogu i Mamonie.

A moze....
Zeby przekupic PiS, padnie propozycja by zarowno na awersie jak i rewersie byli... Bracia Kaczynscy
( po rowno i po jednym na kazdej stronie)
Tu jednak mozliwa powtorka z Kaina i Abla o to, kto bedzie na przodku

Kol

A mi się wydaje, że na rewersie powinno być
OKO CADYKA HOROVITZA
http://www.youtube.com/watch?v=yfgEkJ_pW0I

boukun

Data: 2009-02-25 10:32:24
Autor: Chiron
Walesa na rewersie.... euro?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:go323q$o48$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

NIE UMIESZ PROWADZIĆ WYWIADÓW! Wcale ci nie jest do nich potrzebny ktokolwiek- poza prowadzącym. Powinno być na odwrót

Chiron

Walesa na rewersie.... euro?