Wa??sa nawrócony..

Data: 2011-02-25 20:17:09
Autor: Marek Czaplicki
Wa??sa nawrócony..
jadrys pisze na pl.soc.polityka, w piątek 25 luty 2011 17:44 :

"Bolek" w końcu przejrzał na oczy:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,64754,title,Czas-na-komunizm-XXI-
wieku,wid,13171358,komentarz.html
Komunizm - brzmi u mnie niezgrabnie. Ale tak naprawdę głoszę to od 20 lat. Komunizm tak, wypaczenia - nie. O, już lepiej. A chodzi w tym tak naprawdę o równość szans i możliwości. O tym zapomnieliśmy na drodze przemian i nieprawdopodobnego rozwoju naszej cywilizacji. Zapomnieliśmy w skali lokalnej i globalnej.

przecież tzw komunizm składał się tylko z "błędów i wypaczeń". Wałęsa tym razem wirtualnie i w słowach pragnie przeskoczyć przez płot. :-)  --
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-02-26 10:16:25
Autor: jadrys
Wa??sa nawrócony..
[...]

Nie tylko z tego..
A Wałęsa to sterowany pionek. Myślisz że on mimo że obwolany przywódcą "Solidarności" faktycznie decydował o tym co się w niej dzieje?

Data: 2011-02-26 10:41:11
Autor: Marek Czaplicki
Wa??sa nawrócony..
jadrys pisze na pl.soc.polityka, w sobota 26 luty 2011 10:16 :

[...]

myślę, że Wałęsa nie decydował, był tylko przewodniczącym. cała siła pierwszej "Solidarności" brała się stąd, ze wg mnie ludzie należący do niej odczuwali w jakiej sprawie biorą udział i mieli na tą sprawę realny wpływ. --
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-02-26 18:26:57
Autor: jadrys
Wa??sa nawrócony..
[...]

Rola przewodniczącego jak sama nazwa sugeruje polega na przewodzeniu, a raczej nie wyobrażam sobie Wałęsy przewodnictwa. Tak ludzie mieli takie odczucie że dzialają w swoim interesie. Nawet przecież sam Wałęsa z zaskoczeniem po zwycięstwie "S" mówi "nie o taką Polskę walczyłem". Cały ten ruch był sterowany z zagranicy.. I to bynajmniej nie przez kraje sprzyjające Polsce.

Wa??sa nawrócony..