Walesa nie musi przepraszac PiS-owskiej miernoty

Data: 2011-12-28 05:03:58
Autor: dexth

Data: 2011-12-28 07:06:46
Autor: HaMMeR
On 28 Gru, 14:03, dexth <de...@interia.pl> wrote:
Walesa nie musi przepraszac PiS-owskiej miernoty

A komu by zalezalo, aby ten lach za co kolwiek przepraszal? Niech buja
wory
cwok jeden, albo razem sobie pobujajcie, ciule platfonsianskie...

Data: 2011-12-28 16:40:51
Autor: Bogdan Idzikowski
Walesa nie musi przepraszac PiS-owskiej miernoty

Uzytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisal w wiadomosci news:9902ec90-84ff-4476-ab80-b9c11088d4c0d8g2000yqk.googlegroups.com...
[...]

"...O, znowu jezyk polityki milosci pisiaczków:)..."
Prawie doslowny cytat U2

--
Jaroslaw-Zbawiciel Kaczynski - "musimy uzyskac wlasciwa odpowiedz"

Data: 2011-12-28 15:53:43
Autor: Obserwator
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
"...O, znowu jezyk polityki milosci pisiaczków:)..."
Prawie doslowny cytat U2

mam ci przytoczyc *jezyk milosci*, nie wielbicieli PO piszacych w sieci, ale
osob publicznych bedacych politykami platformy i dziennikarzami pracujacymi w
ubeckich masmediach?

Spoleczenstwo to przeciez widzi i nasladuje to chamstwo medialne.

Data: 2011-12-28 18:05:54
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jdfe27$5aj$1inews.gazeta.pl...
[...]

Mówił dziad do obrazu...

Data: 2011-12-28 17:23:35
Autor: Obserwator
> [...]

> Spoleczenstwo to przeciez widzi i nasladuje to chamstwo medialne.

idzikowski otrzezwiej. Takiej ubeckiej indokrynacji medialnej jaka nadal
panuje w Polsce, nie ma juz w zadnym panstwie bylego obozu komunistycznego.
Nawet w Federacji Rosyjskiej.
Nadal jest tylko w panstwach komunistycznych. W czystej postaci - tylko w
Koreii Polnocnej i na Kubie, gdzie nie ma dostepu do sieci internetowej.

W Polsce internet jest juz powszechny, wiec niebawem Polacy dobiora wam sie do
doopy.

Robicie z siebie zwolennicy postubeckich partii: PO.PSL, SLD, posmiewisko:)

Data: 2011-12-28 17:24:46
Autor: Obserwator
zapomilalem o palikociarzach, czyli najnowszemu dziecku

...bylej esbecji. --

Data: 2011-12-28 18:27:29
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jdfjan$ls4$1inews.gazeta.pl...
> [...]

doopy.

Robicie z siebie zwolennicy postubeckich partii: PO.PSL, SLD, posmiewisko:)

I co na to preziu? Tupie nóżką?

Data: 2011-12-28 17:36:23
Autor: Obserwator
Walesa nie musi przepraszac PiS-owskiej miernoty
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
I co na to preziu? Tupie nóżką?

brak jak zwykle argumentow, to preziem sie wyciaga z kapelusza?

Idzikowski ile razy trzeba tlumaczyc, ze nie nalezy cytowac calych tekstow aby zamiescic komentarz, jeszcze taki nedzny jak ten twoj?

Zapoznaj sie z netykieta.

Data: 2011-12-28 18:44:04
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jdfk2n$o3d$1inews.gazeta.pl...
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

I co na to preziu? Tupie nóżką?

brak jak zwykle argumentow, to preziem sie wyciaga z kapelusza?

Ale nie mam odpowiedzi. To jak? Preziu tupie nóżką?

Data: 2011-12-29 06:53:16
Autor: stevep
Dnia 28-12-2011 o 18:23:35  Obserwator <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl>  napisał(a):

> [...]

doopy.

Robicie z siebie zwolennicy postubeckich partii: PO.PSL, SLD,  posmiewisko:)

Znowu groźby obsrywator?

--
stevep

Data: 2011-12-29 06:52:33
Autor: stevep
Dnia 28-12-2011 o 16:40:51 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

[...]

Aaaa, bo to modelowy przykład pisowskiego chamstwa i prostactwa.

--
stevep

Data: 2011-12-28 16:48:28
Autor: jerzy.n
[...]

To tez jest jezyk "milosci ,dokladniej opis rzeczywistosci. PIS nie wywoluje
konfliktu, PIS nie jatrzy, PIS opisuje rzeczywistosc i tutaj jest ta
róznicy.Taka wypowiedz jednego z rzeczników PIS-u przekazuje.Innym jezykiem mówi menel, innym kulturalny człowiek...

Data: 2011-12-28 15:59:52
Autor: Obserwator
[...]

rozumiem, ze tylko zwolennicy PO maja paten na inwektywy?

Data: 2011-12-28 16:05:48
Autor: Obserwator
Walesa nie musi przepraszac PiS-owskiej miernoty

...a Walesa to oczywiscie *bohater narodowy* ktory moze sobie ordynarnie
bluzgac  na wszytkich, ktorzy to jego *bohaterstwo* kwestionuja? --

Data: 2011-12-28 18:35:01
Autor: u2
W dniu 2011-12-28 17:05,  Obserwator pisze:

..a Walesa to oczywiscie *bohater narodowy* ktory moze sobie ordynarnie
bluzgac  na wszytkich, ktorzy to jego *bohaterstwo* kwestionuja?

Prostak i cham z tw bolka, ale takich esbucja najchetnie werbowala.

Data: 2011-12-29 06:51:06
Autor: stevep
Dnia 28-12-2011 o 18:35:01 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

To musiałbyś tam zostać conajmniej generałem bo większego chama i prostaka  trudno od ciebie znaleźć.

--
stevep

Data: 2011-12-28 18:04:43
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jdfedo$6cu$1inews.gazeta.pl...

[...]

Rozumiem, ze tylko zwolennicy PiS maja patent na inwektywy?

Data: 2011-12-28 18:43:42
Autor:
Walesa nie musi przepraszac PiS-owskiej miernoty

np takich http://w807.wrzuta.pl/plik/3DdAoZLo3mx/obserwator ?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-28 16:28:41
Autor: u2
W dniu 2011-12-28 14:03, dexth pisze:
Walesa nie musi przepraszac PiS-owskiej miernoty

O, znowu jezyk polityki milosci pelomafii :)

Data: 2011-12-28 18:43:40
Autor:
Walesa nie musi przepraszac PiS-owskiej miernoty
On Wed, 28 Dec 2011 05:03:58 -0800 (PST), dexth <dexth@interia.pl>
wrote:

Walesa nie musi przepraszac PiS-owskiej miernoty

 google: prekursor przemian ;o/)))

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Walesa nie musi przepraszac PiS-owskiej miernoty