Wałęsa o prezesie PiS

Data: 2010-05-30 10:41:08
Autor: Rafał Lepudruk
Wałęsa o prezesie PiS
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1025913,title,Jego-walki-nie-docenili-nawet-komunisci,wid,12317443,wiadomosc.html

Czyli takie życiowe zero z przerośniętymi ambicjami i obsesja władzy.

R.l.

Data: 2010-05-30 11:08:04
Autor: marek czaplicki
Wałęsa o prezesie PiS
Rafał Lepudruk pisze:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1025913,title,Jego-walki-nie-docenili-nawet-komunisci,wid,12317443,wiadomosc.html
Czyli takie życiowe zero z przerośniętymi ambicjami i obsesja władzy.>
> R.l.
Wałęsa: "a też chciałbym wierzyć, że jest możliwe to, co nie było możliwe, kiedy po odzyskaniu wolności, przyszedł czas na pracę dla Polski, mądre, odpowiedzialne i konstruktywne działanie."
jak dobrze pamiętam to Wałęsa rozpoczął wtedy "wojnę na górze" i mówił o swoich współpracownikach "zderzaki", że niby będzie ich wymieniał i parł do przodu. warto by, żeby były prezydent też zadumał się nad polityką i nad tym jaką politykę skonstruował :-)

Data: 2010-05-30 11:09:41
Autor: Jacek Kawecki
Wałęsa o prezesie PiS
Użytkownik... he he - marek czaplicki raczył napisać:
Rafał Lepudruk pisze:
> [...]

swoich współpracownikach "zderzaki", że niby będzie ich wymieniał i parł
do przodu. warto by, żeby były prezydent też zadumał się nad polityką i

Kto słowa by tego pajaca brał na poważnie?
--
Wolisz karmić kota, czy kaszalota? Decyzja należy do ciebie!

Data: 2010-05-30 11:12:46
Autor: marek czaplicki
Wałęsa o prezesie PiS
Jacek Kawecki pisze:
Kto słowa by tego pajaca brał na poważnie?
cóż. ten pan był przez jakiś czas prezydentem Polski, czy tego chcemy czy nie, miał więc znaczący wpływ na otaczającą nas rzeczywistość. :-)

Data: 2010-05-30 11:49:52
Autor: A
Wałęsa o prezesie PiS

Rafał Lepudruk pisze:
> [...]

nad tym jaką politykę skonstruował :-)

Kto słowa by tego pajaca brał na poważnie?

Ja - wolę tego, jak mówisz pajaca od waszego błazna.

Data: 2010-05-30 11:30:16
Autor: Rafał Lepudruk
Wałęsa o prezesie PiS

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:htt9tl$n9$1inews.gazeta.pl...
Rafał Lepudruk pisze:
> [...]
jak dobrze pamiętam to Wałęsa rozpoczął wtedy "wojnę na górze" i mówił o swoich współpracownikach "zderzaki", że niby będzie ich wymieniał i parł do przodu. warto by, żeby były prezydent też zadumał się nad polityką i nad tym jaką politykę skonstruował :-)

Jednym z jego posunięć było właśnie pogonienie Kaczyńskich,którym zaczęło za dużo sie wydawać.

R.L.

Data: 2010-05-30 11:58:27
Autor: marek czaplicki
Wałęsa o prezesie PiS
Rafał Lepudruk pisze:
Jednym z jego posunięć było właśnie pogonienie Kaczyńskich,którym zaczęło za dużo sie wydawać.
R.L.
ale przedtem jednego z nich zrobił szefem swojej kancelarii. :-)

Data: 2010-05-30 14:44:15
Autor: raff
Wałęsa o prezesie PiS
marek czaplicki pisze:
Rafał Lepudruk pisze:
Jednym z jego posunięć było właśnie pogonienie Kaczyńskich,którym zaczęło za dużo sie wydawać.
R.L.
ale przedtem jednego z nich zrobił szefem swojej kancelarii. :-)

Walesa wolal towarzystwo takich tuzow jak Miecio ;)

R.

Data: 2010-05-30 11:08:34
Autor: Jacek Kawecki
Wałęsa o prezesie PiS
Użytkownik... he he - Rafał Lepudruk raczył napisać:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1025913,title,Jego-walki-nie-docenili-nawet-komunisci,wid,12317443,wiadomosc.html

Czyli takie życiowe zero z przerośniętymi ambicjami i obsesja władzy.

R.l.

Co z wami lepuder? Nie wiecie jak działała bezpieka? Jak to najdzielniejsi opozycjoniści w NRD byli "represjonowani"?
Już wiemy i to widać, że Kuroń, Michnik i oberkapuś Waliza to sterowane przez SB i ge-ge-ge-na-nana-rararara-łała Kiszczaka marionetki.
Zastanowiłeś się kiedykolwiek, dlaczego wszechwładna SB nie wyłączyła telefonu w melinie Kuronia, podczas gdy ten sobie swobodnie dyskutował i przekazywał informacje lewicowcom we Francji?
Opozycja, pardon "opozycja" w całości niemal była sterowana przez bezpiekę, idioto. Kreowanie życiorysów było dalekosiężną strategią uboli.
--
Wolisz karmić kota, czy kaszalota? Decyzja należy do ciebie!

Data: 2010-05-30 11:47:32
Autor: Rafał Lepudruk
Wałęsa o prezesie PiS

[...]

Nazywam się Lepudruk pisowski fanatyku!  A ty fanatyku, znów się podszywasz pod kogoś? Nie mówimy o NRD tylko o naszym kraju. Sądzisz, że twój obecny
guru zrobił coś dla Polski?
Oskarżasz Kuronia czy Michnika, zobacz no zaślepieńcze fotografie z tamtych
lat, Kaczyńscy też siedzieli przy okrągłym stole!

Zobacz tu:

http://www.youtube.com/watch?v=LMAAkAvl46Q,
http://www.youtube.com/watch?v=WqEmGu8MCTE&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=LB3xD_1cNKI&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=oOwlliI08AU&feature=related

a teraz zobacz tu:

http://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI

R.L.

Data: 2010-05-30 11:33:43
Autor: awe
Wałęsa o prezesie PiS

Użytkownik "Rafał Lepudruk" <rafal.lepudruk@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c0224a4$1$2585$65785112news.neostrada.pl...
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1025913,title,Jego-walki-nie-docenili-nawet-komunisci,wid,12317443,wiadomosc.html

Czyli takie życiowe zero z przerośniętymi ambicjami i obsesja władzy.

R.l.

-- -- -- -- -- -- --
walesa szczegolnie imponowal SB wypijajac prawie 600 butelek alkoholu podczas internowania w Jarmulowie. Walczyl z kapslami?
awe

Data: 2010-05-30 11:48:18
Autor: Rafał Lepudruk
Wałęsa o prezesie PiS

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:httb0u$glt$1news.onet.pl...

[...]

Walczył z takimi fanatykami komunizmu jak ty.

R.L.

Data: 2010-05-30 11:54:27
Autor: u2
Wałęsa o prezesie PiS
W dniu 2010-05-30 11:48, Rafał Lepudruk pisze:
WalczyÂł z takimi fanatykami komunizmu jak ty.

Kablując na lewo i prawo.

Data: 2010-05-30 12:28:07
Autor: awe
Wałęsa o prezesie PiS

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c0235d4$0$2597$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-05-30 11:48, Rafał Lepudruk pisze:
Walczy3 z takimi fanatykami komunizmu jak ty.

Kablując na lewo i prawo.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
kablarz electrico
awe

Data: 2010-05-30 11:53:57
Autor: u2
Wałęsa o prezesie PiS
W dniu 2010-05-30 10:41, Rafał Lepudruk pisze:
Czyli takie Âżyciowe zero z przeroÂśniĂŞtymi ambicjami i obsesja wÂładzy.

Każdy sądzi po sobie.

Data: 2010-05-30 13:48:17
Autor: raff
Wałęsa o prezesie PiS
u2 pisze:
W dniu 2010-05-30 10:41, Rafał Lepudruk pisze:
Czyli takie Âżyciowe zero z przeroÂśniĂŞtymi ambicjami i obsesja wÂładzy.

Każdy sądzi po sobie.

Zabawne, ale to pasuje do Walesy jak ulal.

R.

Data: 2010-05-30 14:40:49
Autor: u2
Wałęsa o prezesie PiS
W dniu 2010-05-30 13:48, raff pisze:
u2 pisze:
W dniu 2010-05-30 10:41, Rafał Lepudruk pisze:
Czyli takie Âżyciowe zero z przeroÂśniĂŞtymi ambicjami i obsesja wÂładzy.

Każdy sądzi po sobie.

Zabawne, ale to pasuje do Walesy jak ulal.

O tym właśnie piszę.

Data: 2010-05-30 16:56:56
Autor: jadrys
Wałęsa o prezesie PiS
[...]

Wałęsa zanim zacznie się wymądrzać to niech pierwsze odda Polakom po te obiecane 100 mln. zł.

Data: 2010-05-30 18:06:13
Autor: cirrus
Wałęsa o prezesie PiS
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:httuls$3v8$2news.onet.pl...
[...]

Jak J.Kaczyński odda do użytku 3 miliony mieszkań.

--
stevep

Data: 2010-05-30 18:24:25
Autor: cytryna
Wałęsa o prezesie PiS
> [...]

Jak J.Kaczyński odda do użytku 3 miliony mieszkań.

Sąd Okręgowy
w Gdańsku
Wydział I Cywilny
Sygn. akt Sygn. akt I C 1387/07 (1323/06)
Powód: Lech Wałęsa;
Pozwany: Krzysztof Wyszkowski

Sopot, dnia  2008 r.

Pismo procesowe pozwanego

Ponieważ zgłoszenie precyzyjnych wniosków dowodowych będzie aktualne dopiero po wysłuchaniu zeznań powoda, jako że trudno jest z góry przewidzieć ich treść, a z kolei od tej treści zależeć musi mój sposób argumentowania, na obecnym etapie postępowania wnoszę:

1. żeby Sąd, z powodu napotkania przeze mnie nieprzezwyciężalnych trudności z ustaleniem nazwisk wszystkich niezbędnych dla sprawy świadków i ich adresów, zwłaszcza, że część z nich nie mieszka w Trójmieście, upoważnił mnie, po zgłoszeniu nazwisk tych świadków, do uzyskania ich adresów na drodze urzędowej.

2. podobnie wnoszę w stosunku do dokumentów, ponieważ absolutna większość koniecznych dokumentów jest mi znana tylko pośrednio, jako cytaty z materiałów zgromadzonych przez IPN lub z rozmów z historykami IPN i osobami, które uzyskały dostęp do dokumentów IPN.

3. Wnoszę również o nie stosowanie rygorów pominięcia w zakresie ewentualnych wniosków dowodowych składanych podczas rozprawy i po rozprawie. Wydaje mi się rzeczą niemożliwą, że, w przeciwieństwie do postępowania toczącego się w oparciu o przepisy proceduralne dotyczące postępowań w sprawach gospodarczych, w sprawie o ochronę dóbr osobistych można było już przed pierwszą rozprawą, a zatem przed informacyjnym przesłuchaniem strony powodowej, z góry określić definitywny krąg świadków i dokumentów niezbędnych w celu ujawnienia prawdy materialnej, tak jak tego chce Sąd w ostatnim akapicie Postanowienia. Procesy o ochronę dóbr osobistych, a niniejszy, pomimo nadzwyczajnego publicznego i finansowego statusu powoda, formalnie chyba nie powinien odbiegać od reguły, mają nie tylko swoją dynamikę związaną z zeznaniami kolejnych świadków podczas rozprawy, ale również mają swoją dialektykę, polegającą na tym, iż dopiero po zeznaniach konkretnego świadka może się okazać, że zachodzi procesowa potrzeba przeprowadzenia dowodu, którego istnienia nie sposób było z góry przewidzieć.

 4. Wnoszę o przesłuchanie w pierwszej kolejności następujących świadków:

 Św. Andrzej Bulc, Warszawa - na okoliczność współpracy Lecha Wałęsy z SB. Jako działacz WZZ posiada źródłową wiedzę o współpracy Lecha Wałęsy z SB. W r. 1979 nagrał na kasecie magnetofonowej relację Lecha Wałęsy o jego współpracy z SB, polegającej na rozpoznawaniu pracowników Stoczni Gdańskiej na zdjęciach i filmach prezentowanych mu przez funkcjonariuszy SB. Podczas uroczystości w Sali Kolumnowej sejmu w XXV rocznicę Sierpnia `80 nazwał Lecha Wałęsę &#8222;kłamcą tysiąclecia", stwierdzając, że w r. 1979 w jego obecności Lech Wałęsa przyznał się do współpracy z SB.

Św. Andrzej Czyżewski, Hogenbrook 21a, 21149 Hamburg - na okoliczność współpracy Lecha Wałęsy z SB. Świadek zna szczegóły powiązań Lecha Wałęsy z SB, nawet z okresu po 13 grudnia 1981 r.

Św. Bogdan Borusewicz, ul. Wiejska 6, 00-902 Warszawa - na okoliczność współpracy Lecha Wałęsy z SB. Posiadał taśmę magnetofonową z nagraniem wypowiedzi Lecha Wałęsy, w której przyznał się on do rozpoznawania robotników, biorących udział w buncie Grudnia`70, na zdjęciach i filmach SB. Wspólnie z J. Kuroniem brał udział w próbie usunięcia Lecha Wałęsy z &#8222;Solidarności", pod zarzutem agenturalności na rzecz SB. W aktach Sprawy Operacyjnego Rozpoznania &#8222;Gracze" (akta rozpracowania KSS &#8222;KOR" przez Służbę Bezpieczeństwa) znajduje się &#8222;Informacja z dnia 19.09.1981 r.", t. 16, k. 33-
34: &#8222;Wałęsa ponownie podjął dialog z B. Borusewiczem, któremu ponownie zaproponował współpracę. Borusewicz odmówił /.../ KSS &#8222;KOR" posiada materiały obciążające Wałęsę, które w odpowiedniej chwili (gdy Wałęsa zaatakuje pierwszy) będą użyte."

Św. Andrzej Gwiazda, ul. Wejchera 3 c m 118, 80-346 Gdańsk - na okoliczność współpracy Lecha Wałęsy z SB. Jako działacz WZZ miał bliski kontakt z Lechem Wałęsą i zebrał liczne dowody jego współpracy z SB. W jego mieszkaniu w r. 1979 Lech Wałęsa przyznał się publicznie do współpracy z SB: &#8222;myśmy uznali, że kapusiem był Myszk i w związku z tym przestali sprawdzać Wałęsę. Dopiero później okazało się, że obaj byli agentami. Pamiętam, kiedyś powiedział nam, że po wydarzeniach grudniowych 1970 roku, bywał zatrzymywany przez funkcjonariuszy SB i na ich polecenie rozpoznawał głosy, nagrane na taśmie magnetofonowej, jak również twarze na filmach. W ten sposób identyfikował kolegów, którzy brali czynny udział w tamtych wydarzeniach."

Św. Joanna Gwiazda, adres j.w. - na okoliczność współpracy Lecha Wałęsy z SB. Jako działaczka WZZ miała bliski kontakt z Lechem Wałęsą i zebrała liczne dowody jego współpracy z SB. Odpowiadając na jej pytanie  Lech Wałęsa w r. 1979 przyznał się publicznie do współpracy z SB.

Św. Henryk Jagielski, ul. Stolema 45, 80-177 Gdańsk, na okoliczność współpracy Lecha Wałęsy z SB. Jako współpracownik Lecha Wałęsy na Wydziale W-4 Stoczni Gdańskiej był obiektem składanych przez niego donosów podpisanych, jako t.w. &#8222;Bolek" i rozpoznaje powoda jako ich autora.

Św. Jarosław Kaczyński, ul. Nowogrodzka 84/86, 02-018 Warszawa - na okoliczność współpracy Lecha Wałęsy z SB. &#8222;PAP, 2006-10-16: &#8222;Wśród ujawnionych dokumentów znajduje się między innymi zeznanie Jarosława Kaczyńskiego w sprawie "Bolka". Jarosław Kaczyński zeznał w 1998 r. w śledztwie dotyczącym sprawy płk Jana Lesiaka, że w 1991 r. ówczesny szef UOP Andrzej Milczanowski pokazywał mu akta tajnego współpracownika SB "Bolka". Obecny premier pełnił w 1991 r. funkcję szefa Kancelarii Prezydenta Lecha Wałęsy. "Była to teczka dotycząca agenta o pseudonimie Bolek, chodziło o Lecha Wałęsę, był to właściwie jeden dokument. Był to opis wydarzeń, jakie miały miejsce w Stoczni Gdańskiej już po głównej fali strajków - albo przy końcu grudnia 1970, albo w styczniu 1971 r. Był to opis dość przejrzysty, wielostronicowy, z wymienianiem nazwisk. Chodziło o jakieś zamieszanie w stoczni, kilkusetosobowe wiece" - zapisano w protokole zeznań J. Kaczyńskiego. "Na moje stwierdzenie, że tego Wałęsa nie mógł napisać, bo by nie potrafił, jako że tekst był dość spójny, w miarę gramatyczny, a w każdym razie zrozumiały, Milczanowski odpowiedział mi: Co ty nie wiesz jak było - on najpierw opowiedział to temu ubekowi, a później tamten mu to podyktował. I dlatego ten tekst jest taki" - zeznał w 1998 obecny premier.
Podczas przesłuchania Kaczyński powiedział, że Milczanowski stwierdził, iż przeprowadzono badania grafologiczne tekstu i stwierdzono, że jest to tekst pisany ręką Lecha Wałęsy. "Przy czym możliwość sfałszowania tak długiego tekstu jest minimalna, ale jednak jest. Milczanowski był przekonany, że jest to tekst autentyczny" - zeznał J. Kaczyński."
W wywiadzie dla &#8222;Gazety Wyborczej" powiedział: &#8222;- (Pytanie GW) Czy Wałęsa to agent SB o pseudonimie "Bolek"? - (Odpowiedź J.K.) Sąd lustracyjny uznał, że Wałęsa nie był agentem, i sąd konstytucyjny uznał, że w związku z tym, że sąd lustracyjny coś uznał, to już dalej nie można prowadzić postępowania. Tyle mogę w tej sprawie powiedzieć. A znane mi fakty zachowam dla siebie. - Podważa Pan opinię sądu lustracyjnego? - Uważam, że orzecznictwo sądów lustracyjnych jest w Polsce jednym gigantycznym skandalem. - Czyli daje Pan wiarę temu, co jest w teczkach SB? - Mam ograniczoną wiarę w to, co jest napisane w teczkach. Natomiast mam inne przesłanki, żeby sądzić, że różne fakty często publicznie podnoszone są prawdziwe, choćby dlatego, że mam taką wiedzę zupełnie niezależnie od teczek, jeszcze z lat 70. - Czyli Pan uważa, że Wałęsa to "Bolek"? - Zostawcie, panie, ten temat. Jeżeli Krzysztof Wyszkowski wezwie mnie na świadka w swojej sprawie, to wtedy zeznam to, co na ten temat wiem."

Świadek Lech Kaczyński, ul. Krakowskie Przedmieście 48/50, 00-071 Warszawa - na okoliczność współpracy Lecha Wałęsy ze Służbą Bezpieczeństwa. Jako działacz Komitetu Założycielskiego Wolnych Związków Zawodowych Wybrzeża w latach 70., działacz podziemia &#8222;Solidarności" w stanie wojennym i wysoki funkcjonariusz państwowy po r. 1989, świadek posiada ugruntowaną wiedzę na temat przeszłości Lecha Wałęsy. Dnia 30 stycznia 2006 r., pytany przez dziennikarza o swoją wiedzę na temat wytoczonego mi przez powoda procesu, oświadczył: &#8222;Jeżeli zostanę wezwany do sądu, to będę zeznawał zgodnie ze swoją najlepszą wiedzą." Mówił też, że Lech Wałęsa utrzymywał stałe kontakty z byłymi wysokimi oficerami SB i z kontrwywiadem wojskowym.

Św. Antoni Macierewicz, ul. Oczki 2, Warszawa - na okoliczność współpracy Lecha Wałęsy z SB. Jako minister SW w r. 1992 badał oryginały dokumentów stwierdzających, że Lech Wałęsa był tajnym współpracownikiem SB. Radio TOK FM 2005-11-22: &#8222;(Redaktor) Panie pośle, zadaję proste pytanie, czy nadal uważa Pan, że Lech Wałęsa był agentem? Antoni Macierewicz: Tak. Lech Wałęsa: Ja Pana do sądu podaję, po to, żeby pan mi udowodnił. Antoni Macierewicz: Cieszę się z tego, że spotkamy się w tej sprawie w sądzie. Rzeczywiście warto, żeby po tylu nieprawdach i insynuacjach, kłamstwach i obrazach, zwłaszcza tych, które Pan formułował i wobec mnie i wobec ojca Tadeusza Rydzyka, wobec dziesiątków innych, wiarygodnych ludzi, którzy zrobili dużo więcej i dużo dawniej działali na rzecz niepodległości Polski niż ktokolwiek inny i warto by było, żeby w tym momencie stanąć przed sądem, to będzie naprawdę rzecz, na którą liczę i czekam. (Redaktor) Panie prezydencie, zadam proste pytanie, czy spotka się Pan z Panem posłem A. Macierewiczem w sądzie? Lech Wałęsa: Tak, tak, to jest nieuniknione, dlatego że muszę wreszcie go nauczyć porządku i prawdy. Antoni Macierewicz: Porządku to mógłby się Pan sam nauczyć, a prawdy tym bardziej. Lech Wałęsa: To spotkamy się w sądzie."

Św. Piotr Naimski, ul. Plac Trzech Krzyży 3/5, 00-507 Warszawa - na okoliczność współpracy Lecha Wałęsy z SB. Jako szef UOP w 1992 r. osobiście badał oryginały dokumentów dowodzących agenturalność Lecha Wałęsy. Podczas procesu lustracyjnego w 2000 r. zeznał: &#8222;Lech Wałęsa był tajnym współpracownikiem SB o kryptonimie Bolek".

Św. Józef Szyler, ul. Osiedlowa 14, 39-300 Mielec - na okoliczność współpracy Lecha Wałęsy z SB. Jako współpracownik Lecha Wałęsy na Wydziale W-4 Stoczni Gdańskiej był obiektem donosów składanych przez powoda, jako t.w. &#8222;Bolek" (i na tej podstawie był represjonowany przez SB) i rozpoznaje powoda, jako ich autora.

Byli funkcjonariusze SB

Św. Krzysztof Adamski, Gdańsk - na okoliczność współpracy Lecha Wałęsy z SB. Jako były funkcjonariusz wydziału obserwacji SB bezpośrednio poznał szczegóły kontaktów Lecha Wałęsy z SB.

Św. Marek Aftyka - na okoliczność współpracy Lecha Wałęsy z SB. W dniu 21 VIII 1978 r. jako podoficer SB sporządził notatkę służbową z przeglądu teczki pracy TW ps. &#8222;Bolek".

Św. Krzysztof Bolin - na okoliczność współpracy Lecha Wałęsy z SB. Jako funkcjonariusz gdańskiego Oddz. UOP osobiście badał oryginały dokumentów z tzw. teczki Bolka i uznał je za prawdziwe. Ponadto posiada wiedzę o agenturalności Lecha Wałęsy z przekazów ustnych funkcjonariuszy SB i UOP kontrolujących Lecha Wałęsa przez wiele lat swej służby.

Św. Antoni Domański, Gdańsk- na okoliczność współpracy Lecha Wałęsy z SB. Jako funkcjonariusz Inspektoratu II SB w Gdańsku miał wgląd w oryginalną dokumentację współpracy Lecha Wałęsy z SB.

Św. Józef Burak - na okoliczność współpracy Lecha Wałęsy z SB. Jako Z-ca Naczelnika Wydz. II-go Biura Studiów SB MSW był współautorem sporządzonego przez SB obszernego opracowania dokumentującego działalność Lecha Wałęsy, włącznie z jego agenturalnością. Z dokumentu IPN: &#8222;Przypominam sobie rozmowę z dyrektorem na okoliczność opracowanej za moją inicjatywą i nadzorem obszerną charakterystyką o Lechu Wałęsie /../ dokument ten oparty jest na konkretnych materiałach." Ponieważ po napisaniu tego opracowania mjr Burak wyjechał do Moskwy, należy sądzić, że opracowanie to zostało przekazane KGB.

Św. Romuald Chlaszczak - na okoliczność współpracy Lecha Wałęsy z SB. Jako oficer SB, prowadził w Insp. II w Gdańsku sprawę o kryp. Zadra dot. L. Wałęsy.

Św. Władysław Ciastoń, Warszawa - na okoliczność współpracy Lecha Wałęsy z SB. Nadzorował operację fałszowania dokumentów na rzecz &#8222;przedłużenia" udokumentowanej współpracy Lecha Wałęsy z SB na okres po 1976 r.

Św. Jerzy Frączkowski, Gdańsk - na okoliczność współpracy Lecha Wałęsy z SB. Jako funkcjonariusz Inspektoratu II SB w Gdańsku miał wgląd w oryginalną dokumentację współpracy Lecha Wałęsy z SB. Posiadał tę dokumentację w formie mikrofilmów do r. 1993, gdy została mu ona zarekwirowana przez UOP, działający pod nadzorem prok. Szulca. Prowokacja UOP miała miejsce 2-5.03.1993 r. Sprawa o sprowadzenie niebezpieczeństwa zagrożenia dla życia, zdrowia, mienia toczyła się przed Sądem Rejonowym w Gdyni sygnatura akt - II K 558/93. Wyrok zapadł 13.04.1994. W aktach powyższej sprawy - karta 127 to "Protokół oględzin przedmiotów znalezionych podczas przeszukania mieszkania należącego do Jerzego Frączkowskiego". W oględzinach, które odbyły się w UOP w Gdańsku uczestniczyli: prok. Maciej Schulz z Prok. Rej. w Gdyni, por. Zbigniew Olczak i Marzanna Bernecka z delegatury UOP w Gdańsku. "W tym miejscu por. Zbigniew Olczak okazał prokuratorowi zapieczętowaną i zalakowaną kopertę oznaczoną numerem 1 i stwierdził, że przedmioty ujawnione i zabezpieczone w trakcie przeszukania mieszkania Jerzego
Frączkowskiego (...) i wymienione w protokole przeszukania pod pozycją 1-3 znajdują się wewnątrz tej koperty (...)" Dalej było, że to własność UOP, że materiały prawdopodobnie zawierają informacje tajne i tajne spec. znaczenia. Prokurator polecił przekazać tę kopertę
niezwłocznie "do dyspozycji Prokuratora Wojewódzkiego w Gdańsku celem załączenia do sprawy V DS- 37/91 prowadzonej przez Wydział Śledczy tejże prokuratury zgodnie z treścią postanowienia z nią 12.03.1993 o wyłączeniu materiałów do odrębnego postępowania".

Św. Adam Hodysz, ul. Płk. Dębka 38, Rumia - na okoliczność współpracy Lecha Wałęsy z SB. Jako szef gdańskiego Oddz. UOP osobiście badał oryginały dokumentów z tzw. teczki Bolka i uznał je za prawdziwe. Ponadto posiada wiedzę o agenturalności Lecha Wałęsy z przekazów ustnych funkcjonariuszy SB i UOP kontrolujących Lecha Wałęsa przez wiele lat swej służby.

Św. Władysław Jaworski - na okoliczność współpracy Lecha Wałęsy z SB i na okoliczność przyznania Lechowi Wałęsie statusu pokrzywdzonego. Jako były szef SB w Gdańsku zna dokumentację dot. współpracy L. Wałęsy z SB, nadzorował ekipy werbujące agenturę w ramach operacji krypt. &#8222;Jesień".

Św. Kazimierz Kaziszyn - na okoliczność współpracy Lecha Wałęsy z SB i na okoliczność przyznania Lechowi Wałęsie statusu pokrzywdzonego. Oficer SB, który prowadził sprawę operacyjną na Zakłady Mechanizacji Budownictwa &#8222;Zremb", w których pracował Wałęsa. W notatce o Wałęsie z napisał: &#8222;W czasie pracy w stoczni [Wałęsa] był wykorzystywany operacyjnie przez Służbę Św.

Św. Władysław Kuca, Warszawa - na okoliczność współpracy Lecha Wałęsy z SB. Jako szef Biura Studiów SB gruntownie poznał całą dokumentacją posiadaną przez SB na temat Lecha Wałęsy.

Św. Adam Krzysztoporski - na okoliczność współpracy Lecha Wałęsy z SB. Jako dyrektor Dep. III MSW i wiceminister MSW poznał dokumentację dot. współpracy L. Wałęsy z SB. Wykorzystywał ją w operacjach przeciwko &#8222;Solidarności" (m. in. krypt. &#8222;Debata") oraz w tajnych rozmowach z Lechem Wałęsą w latach 1980-1981.

Św. Waldemar Misiewicz - na okoliczność współpracy Lecha Wałęsy z SB. Oficer Dep. III MSW, bliski współpracownik gen. Krzysztoporskiego, brał udział w poufnych rozmowach z L. Wałęsą jesienią 1981 r.

Św. Ryszard Łubiński - na okoliczność współpracy Lecha Wałęsy z SB i na okoliczność przyznania Lechowi Wałęsie statusu pokrzywdzonego. Jako z-ca naczelnika Wydz. III SB w Gdańsku w 1978 r. odbył rozmowę z L. Wałęsą, której celem był ponowny werbunek Wałęsy do współpracy z SB.

Św. Misztal - na okoliczność współpracy Lecha Wałęsy z SB. Jako szef grupy SB &#8222;ochraniającej" Wydział W-4 Stoczni Gdańskiej posiada źródłową wiedzę na temat składania przez Lecha Wałęsę donosów, jako t.w. &#8222;Bolek" i wypłacania mu z tego tytułu pieniędzy.

Św. Wojciech Nachiło - na okoliczność współpracy Lecha Wałęsy z SB. Jako funkcjonariusz gdańskiego Oddz. UOP osobiście badał oryginały dokumentów z tzw. teczki Bolka i uznał je za prawdziwe. Ponadto posiada wiedzę o agenturalności Lecha Wałęsy z przekazów ustnych funkcjonariuszy SB i UOP kontrolujących Lecha Wałęsa przez wiele lat swej służby.

Św. Sylwester Paszkiewicz, Gdańsk - na okoliczność współpracy Lecha Wałęsy z SB i na okoliczność przyznania Lechowi Wałęsie statusu pokrzywdzonego. Jako szef SB w Gdańsku i z-ca szefa KW MO/WUSW znał dokumentację dot. współpracy L. Wałęsy z SB.

Św. Zbigniew Pawlicki, Wrocław - na okoliczność współpracy Lecha Wałęsy z SB. Jako szef Inspektoratu II w Gdańsku nadzorował operacje kontroli L. Wałęsy przez SB, poznał dokumenty dot. współpracy L. Wałęsy z SB.

Św. Wojciech Zaniewicz, Wrocław - na okoliczność współpracy Lecha Wałęsy z SB i na okoliczność przyznania Lechowi Wałęsie statusu pokrzywdzonego. Jako były naczelnik Wydziału III SB w Gdańsku zna dokumentację dot. współpracy L. Wałęsy z SB.

Św. Henryk Rapczyński - na okoliczność współpracy Lecha Wałęsy z SB. Jako oficer SB, spotykał się i odbierał donosy od L. Wałęsy jako współpracownik SB ps. &#8222;Bolek".

Św. Janusz Stachowiak, ul. Bernardyńska 6 m 23, Warszawa - na okoliczność współpracy Lecha Wałęsy z SB. Jako funkcjonariusz Grupy VI Wydziału III a SB, &#8222;ochraniającej" Wydział W-4 Stoczni Gdańskiej, posiada źródłową wiedzę na temat składania przez Lecha Wałęsę donosów, jako t.w. &#8222;Bolek" i wypłacania mu z tego tytułu pieniędzy.

Św. Leon Stańczyk, Gdańsk - na okoliczność współpracy Lecha Wałęsy z SB i na okoliczność przyznania Lechowi Wałęsie statusu pokrzywdzonego. Były naczelnik Wydz. III SB w Gdańsku, oficer prowadzący Edwina Myszka.

Św. Andrzej Styliński, Gdańsk - na okoliczność współpracy Lecha Wałęsy z SB. Jako starszy inspektor Wydziału II Biura Studiów SB miał osobisty dostęp do wszystkich materiałów wytworzonych w trakcie agenturalnej współpracy Lecha Wałęsy z SB oraz później, gdy był on kontrolowany za pomocą posiadanych przez SB materiałów kompromitujących. Po przystąpieniu Lecha Wałęsy do WZZ osobiście przeprowadził z rozmowę, w której wykorzystał tę wiedzę do wymuszenia na Lechu Wałęsie uległości wobec SB.

Św. Waldemar Żaczek - na okoliczność współpracy Lecha Wałęsy z SB i na okoliczność przyznania Lechowi Wałęsie statusu pokrzywdzonego. Były oficer SB i UOP, prowadził SOR kryp. &#8222;Bolek".

Dowódca Lecha Wałęsy z jego służby w Pomorskiej Brygadzie WOP. Czesław Kiszczak informował KGB, że funkcjonariusz ten został dowieziony do Arłamowa w celu przeprowadzenia rozmowy z Lechem Wałęsą i nagrania jej na taśmie magnetofonowej, co zostało dokonane.

Data: 2010-05-30 18:52:27
Autor: u2
Wałęsa o prezesie PiS
W dniu 2010-05-30 18:24, cytryna pisze:
4. Wnoszę o przesłuchanie w pierwszej kolejności następujących świadków:

Z tego co pamiętam to nie przesłuchano ani jednego świadka :)

Data: 2010-05-30 18:29:34
Autor: cytryna
Wałęsa o prezesie PiS
> Wałęsa zanim zacznie się wymądrzać to niech pierwsze odda Polakom po te > obiecane 100 mln. zł.

Jak J.Kaczyński odda do użytku 3 miliony mieszkań.

-- stevep

Płatnym agento z gWna pod rozwagę:

"Program mieszkaniowy Prawa i Sprawiedliwości &#8222;Rodzina na swoim&#8221; zakłada,
że każda rodzina powinna dysponować samodzielnym mieszkaniem:
własnym bądź wynajmowanym. Należy zatem wybudować w ciągu
najbliższych 8 lat od 3 do 4 milionów mieszkań. PiS nie obiecuje gruszek
na wierzbie. Tych mieszkań państwo nie będzie rozdawało. Skoncentruje
się natomiast na tworzeniu warunków sprzyjających rozwojowi budownictwa
mieszkaniowego. Będzie też wspomagać ten rozwój, bo
społecznego problemu niedoboru mieszkań sam mechanizm
rynkowy nie rozwiąże."

Data: 2010-05-30 18:45:48
Autor: Rafał Lepudruk
Wałęsa o prezesie PiS

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:60b5.00000402.4c02926enewsgate.onet.pl...
> [...]

mieszkaniowego. Będzie też wspomagać ten rozwój, bo
społecznego problemu niedoboru mieszkań sam mechanizm

A to cwaniaki! PiS ma program by każdy z nas, za swoje pieniądze wybudował sobie lub wynajął mieszkanie. W jaki sposób PiS będzie wspierać rozwój budownictwo? Rozdając nasze pieniądze z podatków? Ależ to prawe i sprawiedliwe! Za moje pieniądze będą budować mieszkania jakieś nieroby bo PiS o nich się martwi!? Ta opiekuńczość PiS-u skończy się zaraz po ogłoszeniu wyników wyborów! Obłudne dranie!

R.L.

Data: 2010-05-30 22:10:39
Autor: jadrys
Wałęsa o prezesie PiS
W dniu 2010-05-30 18:29, cytryna pisze:
[...]

Czyli co? Będę miał jedno z tych 3 mln. mieszkań czy nie?

Data: 2010-05-30 21:38:56
Autor: Adam
Wałęsa o prezesie PiS

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:htu2du$k4u$1news.vectranet.pl...
[...]

Może zachowajmy własciwość kolejność realziacji tych obietnic?
Najpierw po 100 milionów, a potem będziemy rozliczali z mieszkań.
AC

Data: 2010-05-30 22:12:04
Autor: jadrys
Wałęsa o prezesie PiS
W dniu 2010-05-30 18:06, cirrus pisze:
[...]

Wałęsa był pierwszy. Ale z tego mieszkania PiS-u też oczywiście nie zrezygnuję.

Data: 2010-05-30 18:40:43
Autor: Rafał Lepudruk
Wałęsa o prezesie PiS

[...]

L. Wałęsa ukradł te pieniądze? Mój dziadek potwierdza, L.Wałęsa złożył taką propozycje by majątek narodowy podzielić pomiędzy tych, którzy ten majątek tworzyli. Niestety Sejm nie przychylił się do tego pomysłu. 100 mln to dziś 10 tys. Co byś dziś zrobił z taką ilością pieniędzy, oddałbyś Rydzykowi? Tak przy okazji, kiedy J.Kaczyński wybuduje te 3 mln mieszkań!?

R.L.

Data: 2010-05-30 12:45:52
Autor: Hans Kloss
Wałęsa o prezesie PiS
On 30 Maj, 18:40, "Rafał Lepudruk" <rafal.lepud...@gmail.com> wrote:
Tak
przy okazji, kiedy J.Kaczyński wybuduje te 3 mln mieszkań!?

Następny debil.... JAKIE 3 MILIONY mieszkań?
J-23

Data: 2010-05-30 22:05:31
Autor: precz z gnomem
Wałęsa o prezesie PiS

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał

Następny debil.... JAKIE 3 MILIONY mieszkań?

Takie przygłupie:

http://fakty.interia.pl/kraj/news/rzad-obiecuje-3-miliony-mieszkan,770579

Przemysław Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rządziłby nią "człowiek, który ma doświadczenie w hodowli zwierząt futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kamińskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, że wszystko zgodne z prawem, upadły".

Data: 2010-05-30 13:23:33
Autor: Hans Kloss
Wałęsa o prezesie PiS
On 30 Maj, 22:05, "precz z gnomem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> wrote:

http://fakty.interia.pl/kraj/news/rzad-obiecuje-3-miliony-mieszkan,77...
Gdzie tu fagasie jest jakaś obietnica 3 milionów mieszkań (oprócz z
kapucyna wytrzepanego tytułu)?
Cytuję  rzelkome słowa Premiera Kaczyńskiego: "budowa 3 milionów
mieszkań w "najbliższym czasie" nie jest nierealna"

Dopóki nie zostanie przedstawiony link do wypowiedzi Kaczyńskiego z
obietnica owych mitycznych 3 milionów mieszkań (ja takowej nigdy nie
słyszałem z jego ust) dopóty każdy palikociarz powtarzając to
bezczelne kłamstwo pełopropagandy będzie piętnowany jako kłamliwy
platfons.
J-23

Data: 2010-05-31 08:57:02
Autor: precz z gnomem
Wałęsa o prezesie PiS

[...]

Przypomnij sobie jak ty i tobie podobni pisali, że premier Tusk obiecał zrobic  cud i Polska będzie drugą Irlandią. Potrafisz znaleźc link z tą jego wypowiedzią?

Przemysław Warzywny

Data: 2010-05-30 22:09:23
Autor: jadrys
Wałęsa o prezesie PiS
W dniu 2010-05-30 18:40, Rafał Lepudruk pisze:

[...]

Nie sejm odrzucił, tylko ten leń gdy został Prezydentem nawet nie złożył projektu..

Data: 2010-05-30 22:27:06
Autor: u2
Wałęsa o prezesie PiS
W dniu 2010-05-30 22:09, jadrys pisze:
Nie sejm odrzucił, tylko ten leń gdy został Prezydentem nawet nie złożył
projektu..

Bo nie został wybrany na drugą kadencję. Jak mógł spełnić tę obietnicę
kiedy wyborcy nie dali mu dostatecznie dużo czasu ?

Data: 2010-05-30 22:54:50
Autor: jadrys
Wałęsa o prezesie PiS
W dniu 2010-05-30 22:27, u2 pisze:
[...]

Sam sobie (i swojemu lenistwu) jest winien, gdyby Polacy dostali po owe 100 baniek, to Lech reelekcje miałby w kieszeni.

Wałęsa o prezesie PiS