Wałęsa pozywa prezydenta za Bolka

Data: 2009-05-05 20:34:23
Autor: boukun
Wałęsa pozywa prezydenta za Bolka
Wtorek [05.05.2009, 14:08]

Chce przeprosin i 100 tysięcy złotych zadośćuczynienia.

Chodzi o zeszłoroczną wypowiedź Lecha Kaczyńskiego, który w telewizji Polsat stwierdził, że Wałęsa (pod pseudonimem Bolek) był współpracownikiem komunistycznej bezpieki.

  Wszystko to ma początek w Kaczyńskich, Rydzykach, Macierewiczach, Olszewskich. Dlatego - jeśli się bierzemy za porządkowania - to ja rzucam rękawicę Kaczyńskim - powiedział dla TOK FM Wałęsa.

Były prezydent dodał, że chciał uniknąć wikłania głowy państwa w procesy sądowe.

  Ale sytuacja się zmieniła. Jak długo można pozwalać na coś podobnego? Przysięgał, że będzie szanował prawo, wyroki sądu, a sam zachęca innych do łamania prawa - powiedział Wałęsa. - Ja mu tego nie daruję - dodał.

boukunGIF89a

Data: 2009-05-05 13:20:19
Autor: mrdevilyn
Wałęsa pozywa prezydenta za Bolka
Od poczatku o to szło. Ciekawe jakich łamanców sąd uzyje żeby nie
pozwolic Kaczyńskiemu na przeprowadzenie dowodów bolkostwa walizy ;).
Tak jak zdemaskowanie Kaczmarka było poczatkiem końca elpeeru tak
ostateczne zdemaskowanie bolcia może doprowadzic do wykończenia peło.
Ciekaw jestem co oni knują, bo że waliza nie wpadł samodzielnie na
pomysł wytoczenia procesu to można uznać za pewnik.
J-23

Data: 2009-05-06 00:04:28
Autor: awe

Użytkownik <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:4416cf94-d5dc-421e-8781-947ff4c7de98m24g2000vbp.googlegroups.com...
[...]
-- -- -- -- -- -- -
za rzadow PO ma wieksza szanse i pole manewru na udupienie procesu wiec mu sie spieszy, moim zdaniem to oznaka tylko tego ze WALESA nie wierzy ze PO bedzie rzadzic po nastepnych wyborach. Jesli teraz udaloby mu sie to zalatwic po mysli to problem mialby z glowy.
awe

Data: 2009-05-05 15:20:53
Autor: mrdevilyn
On 6 Maj, 00:04, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:

Jesli teraz udaloby mu sie to zalatwic po mysli to problem mialby z glowy..

Teraz dyspozycyjny propełoski sędzia gotów jest wydać najbardziej
kuriozalny wyrok w tej sprawie bo będzie pewny swojej bezkarności. Z
drugiej strony taki proces, nawet po pełosku zmataczony, to byłby
potężny kopniak dla palituska przed wyborami parlamentarnymi  i
kaczory mogą sie na to skusić.

Data: 2009-05-06 02:13:20
Autor: awe

Użytkownik <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:9a0dccea-8440-4507-b03c-09c2681d960co30g2000vbc.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
nie, bo wtedy Kaczynski jest atakujacym a Bolek tym atakowanym, rzekomo pomawianym, wzbudzajacym wspolczucie...do tego Walesa walczy o swoje dobre imie...
Kaczynski powinien powiedziec ze nie ma czasu na pierdoly i ze powiedzial cos co nie jest dla nikogo zadna tajemnica
awe

Data: 2009-05-06 10:53:28
Autor: sofu

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]

Kaczynski powinien powiedziec ze nie ma czasu na pierdoly i ze powiedzial
cos co nie jest dla nikogo zadna tajemnica

=============

Udowodnienie, że Bolek jest Bolkiem ma niezwykle wielkie znaczenie.
Jesli by sie to udało bedzie to znak, ze mozna sie dobrac do dupy kazdej
kanalii.
Jest wielce pradopodobne, że opadna zasłony i ruszy prawdziwa lustracja i
przemiany w kraju.
Wałesa uosabiał myślą, mową i czynem prezydenta wszytkich kapusiów. I mimo,
ze nim gardzą i pluli na niego
dziś będą go bronic z cała mocą, bo wiedzą, że bronia własnej dupy. Kogo mam
na mysli, nie musze wymieniac.

sofu

Data: 2009-05-07 10:32:18
Autor: awe

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:gtrajb$dt5$1node1.news.atman.pl...

> [...]

ze nim gardzą i pluli na niego
dziś będą go bronic z cała mocą, bo wiedzą, że bronia własnej dupy. Kogo mam
-- -- -- -- -- -- -- -- --
ale co tu udowadniac, sa na Bolka papiery i sie z tego nie wywinie. chce sadu - prosze bardzo
awe

Data: 2009-05-05 22:09:54
Autor: awe
Wałęsa pozywa prezydenta za Bolka
Bolek to idiota
awe

Data: 2009-05-06 00:02:19
Autor: awe
Wałęsa pozywa prezydenta za Bolka

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gtq8di$glm$1nemesis.news.neostrada.pl...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gtq6da$tet$1news.onet.pl...
Bolek to idiota
awe

Ale sprawę wygra z jeszcze większym...
-- -- -- -- -- -- --
wygra tylko i wylacznie jesli mu pomoze PO no ale to nie bedzie prawo tylko bezprawie. Wszyscy wiemy na podstawie dokumentow ze jest Bolekiem a Ty matolkiem wiec z czym problem?
awe

Data: 2009-05-06 11:11:22
Autor: Vic
awe wrote:
Wszyscy wiemy na podstawie dokumentow ze jest Bolekiem

A widziales te dokumenty? Jakie to dokumenty? Co dokladnie w nich sie znajduje?

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-05-06 08:23:56
Autor: mrdevilyn
On May 6, 11:11 am, Vic <bjor...@o2.pl> wrote:

A widziales te dokumenty? Jakie to dokumenty? Co dokladnie w nich sie
znajduje?

Następny.... zdaje się ze każdemu pełowcowi z osobna trzebaby je przed
oczy przedstawiać.
Dokument pisany ponad 10 lat temu przez Siemiątkowskiego do kwasa że
waliza pozyczył teczke bolka po czym zwrócił zdekompletowaną ze
śladami celowego uszkodzenia- wystarczy? Bo kazdemu bezstronnemu
sadowi na świecie wystarczyłby...

Data: 2009-05-07 08:39:16
Autor: Vic
Wa³êsa pozywa prezydenta za Bolka
mrdevilyn@gmail.com wrote:
Następny.... zdaje się ze każdemu pełowcowi z osobna trzebaby je przed
oczy przedstawiać.

Nie tytuluj mnie pelowcem, bo nie identyfikuje sie z ta partia.

No chyba jednak nie bardzo...

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-05-07 10:31:19
Autor: awe
Wa3esa pozywa prezydenta za Bolka
No ale wiele dokumentow sie zachowalo, jak masz jakis problem to kup sobie z 2 ksiazki - statnio bardzo popularne.
Tu nikt nie ma zadnych watpliwosci. Wszystko juz udowodnione zostalo
Jak chcesz sobie popatrzec to wystarczy poszperac troche
awe

Wałęsa pozywa prezydenta za Bolka