Wałęsa straszy wojn±

Data: 2011-10-03 10:46:16
Autor: boukun
Wałęsa straszy wojn±
- Je¶li wygra Jarosław Kaczyński, w najgorszym przypadku będzie wojna domowa. Będzie wielki bojkot i anarchia - przewiduje Lech Wałęsa w rozmowie z Grzegorzem Miecugowem w tygodniku "Przekrój".
http://wybory.wp.pl/title,Wygra-PiS-bedzie-wojna,wid,13854184,wiadomosc.html

Hmm, Udecja nie zamierza oddać władzy dobrowolnie... To co¶ jak Jadrys mówił o stanie wojennym, Jaruzelski też nie chciał oddać władzy dobrowolnie i dlatego wprowadził stan wojenny. Skutkiem tego mamy ci±gło¶ć systemu potomków UB, obsadzonych przez NKWD po wojnie...

boukun

Data: 2011-10-03 10:44:28
Autor: Antenka
Wałęsa straszy wojn±
On 3 PaĽ, 10:46, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
[...]

Spokojnie! Wałęsy się nie słucha. ;- /
Bolek od zawsze straszył wojn± rzekomo przygotowywan±  przez swoich
przeciwników politycznych. Tylko tak się składa, że to on i
okr±głostołowa spółka  od na każdym kroku, a łupy rozdzieliła i nadal
rozdziela między siebie, swoje bachory i wnuki. No! Aby, żyło się
lepiej (im) w PyeReLu -Bis!

Antenka

Data: 2011-10-03 20:08:07
Autor: u2
Wałęsa straszy wojn±
W dniu 2011-10-03 19:44, Antenka pisze:
[...]

Jesli bolek straszy wojna, to widocznie WSI i SB przygotowuja scenario
na wypadek zwyciestwa pisiorow.

Data: 2011-10-04 03:49:46
Autor: stevep
Wałęsa straszy wojn±
Dnia 03-10-2011 o 20:08:07 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Z jaczejk± i razwietk±?

--
stevep

Data: 2011-10-03 10:50:03
Autor: Tomaszek
Wałęsa straszy wojn±
W dniu 2011-10-03 10:46, boukun pisze:
- Je¶li wygra Jarosław Kaczyński, w najgorszym przypadku będzie wojna
domowa. Będzie wielki bojkot i anarchia - przewiduje Lech Wałęsa

Ja słowo daję, ja tego nie rozumiem. Wałęsa ma tylu przyjaciół, tylu ludzi go klepie po ramieniu... czy nikt mu nie powie, że jest żałosny?!?

Data: 2011-10-03 10:53:08
Autor: Zahir
Wałęsa straszy wojn±

Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j6bsvn$ti8$3news.onet.pl...
[...]

Ty mu powiedz.

--
Zahir

Data: 2011-10-03 10:56:09
Autor: Tomaszek
Wałęsa straszy wojn±
W dniu 2011-10-03 10:53, Zahir pisze:
Ty mu powiedz.

1. Ja nie jestem JEGO przyjacielem
2. Nie jestem JEGO godzien
3. Brzydzę się GO.

Data: 2011-10-03 11:49:56
Autor: Zahir
Wałęsa straszy wojn±

Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j6btb5$ti8$6news.onet.pl...
W dniu 2011-10-03 10:53, Zahir pisze:
Ty mu powiedz.

1. Ja nie jestem JEGO przyjacielem
2. Nie jestem JEGO godzien
3. Brzydzę się GO.

1. Nigdy nie byłe¶ i nie będziesz
2. Na pewno
3. No masz problem

--
Zahir

Data: 2011-10-03 11:52:41
Autor: Tomaszek
Wałęsa straszy wojn±
W dniu 2011-10-03 11:49, Zahir pisze:
3. Brzydzę się GO.

3. No masz problem

A dlaczego to problem?

Data: 2011-10-04 03:50:53
Autor: stevep
Wałęsa straszy wojn±
Dnia 03-10-2011 o 10:56:09 Tomaszek <tomaszek1983@onet.pl> napisał(a):

W dniu 2011-10-03 10:53, Zahir pisze:
Ty mu powiedz.

1. Ja nie jestem JEGO przyjacielem
2. Nie jestem JEGO godzien
3. Brzydzę się GO.
   4. Jestem kretynem.

--
stevep

Data: 2011-10-03 10:55:42
Autor: jadrys
Wałęsa straszy wojną
W dniu 2011-10-03 10:46, boukun pisze:
- Jeśli wygra Jarosław Kaczyński, w najgorszym przypadku będzie wojna domowa. Będzie wielki bojkot i anarchia - przewiduje Lech Wałęsa w rozmowie z Grzegorzem Miecugowem w tygodniku "Przekrój".
http://wybory.wp.pl/title,Wygra-PiS-bedzie-wojna,wid,13854184,wiadomosc.html Hmm, Udecja nie zamierza oddać władzy dobrowolnie... To coś jak Jadrys mówił o stanie wojennym, Jaruzelski też nie chciał oddać władzy dobrowolnie i dlatego wprowadził stan wojenny. Skutkiem tego mamy ciągłość systemu potomków UB, obsadzonych przez NKWD po wojnie...

boukun

I ten się przyłączył do stada promującej ta farsę zwana wyborami.. Otóż panie Lechu: nie ma najmniejszego znaczenia kto z tej kliki wygra - Polacy i Polska i tak na tym przegrają.

Mylisz się , boukun, - Jaruzelski zrobił wszystko żeby się nie polała krew Polaków w bratobójczej wojnie. Chyba znasz hasło twoich kolesi z "S" - "A na drzewach zamiast liści będą wisieć komuniści"? Myślisz że oni - te pseudokomuchy daliby się wieszać jak barany?

Data: 2011-10-03 11:19:20
Autor: boukun
Wałęsa straszy wojną

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j6bt9g$l5$1news.onet.pl...
[...]

To ty się mylisz Jadryś, Jaruzelski bronił władzy NKWD karabinem. Dlaczego miałaby się polać krew? Dlaczego miało niby dojść do bratobójczej walki? Dlaczego Jaruzelski nie oddał władzy dobrowolnie? Ano dlatego, że dobrowolnie nikt raz posiądniętej władzy już nie oddaje. To dlatego Kwaśniewski, Michnik & Co. dziękują Jaruzelskiemu, za tę "ICH" jego pokojową "rewolucję"...

Kim był ojciec Stolzmana? Kim był ojciec Kaczyńskich? Kim był ojciec obecnej prezydentiowej? Pomyśl, dlaczego nie oddal władzy dobrowolnie... a nie pieprz o groźbach bratobójczej wojny.

Dlaczego nikt tak nie pierdoli jak ty, że była groźba wojny domowej z powodu hasła przytoczonego przez ciebie? Bo by ludzi pusty śmiech ogarnął. SBecja różne hasła preparowała...
I co? Teraz ludzie spalają się pod kancelarią premiera, a po nich spływa...

boukun

Data: 2011-10-04 09:41:11
Autor: jadrys
Wałęsa straszy wojną
W dniu 2011-10-03 11:19, boukun pisze:

[...]

O tym napisaĹ‚em powyĹĽej - "Zamiast lisci ..." to jedno z  hasĹ‚eĹ‚ solidarnych. I to nie wĹ‚adzy NKWD broniĹ‚ Jaruzelski tylko PolakĂłw, partyjniakĂłw i funkcjonariuszy sĹ‚uĹĽb bezpieczeĹ„stwa, milicji. W bardzo wielu przypadkach ci ludzie byli patriotami i zasĹ‚uĹĽyli siÄ™ Polsce.

Nie wiem, temat przodków czy jakichś innych skoligaceń nic nie wnosi do sprawy. Jeżeli mamy oceniać człowieka to go oceniajmy po czynach a nie po tym kim byli jego przodkowie.

Ty boukun byłeś w spór "Solidarność" PZPR zaangażowany, a więc nie stać cię na obiektywizm w tej sprawie. Ja jestem/byłem tylko obserwatorem tego co sie działo i mówię ci - wojna domowa wisiała na włosku. Na drugim planie interwencja sowieta. A już naprawdę trzeba mocno naginać rzeczywistość żeby uwazać że możliwe było bezkrwawe rozwiązanie..

Data: 2011-10-04 11:46:39
Autor: boukun
Wałęsa straszy wojną

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j6ed82$5or$1news.onet.pl...
[...]

Oglądnij sobie zamieszczone przeze mnie klipy w późniejszym wątku pt. "
Zakazany, ukrywany 27 lat film.Jak "Bolek" Wałęsa zniszczył Solidarność",

i ie pieprz gĹ‚upot. Solidarność zniszczyĹ‚ WaĹ‚Ä™sa i SBeckie wtyki, tzw. doradcy jak Geremek, ktĂłrzy z komunistami rozgrabili potem PolskÄ™ od 1989 roku i stworzyli ten kurewski system...  Jaruzeloska kurwa broniĹ‚a tej samej wĹ‚adzy co jest dziĹ›, bandytĂłw, ktĂłrzy Ĺ‚upili i grabili narĂłd polski. JeĹ›li doszĹ‚o by do wojny domowej, to tylko oni mogli jÄ… rozpÄ™tać, wyraĹşnie jest to udokumentowane na tych filmach dokumentalnych... Skurwysyny raz posiÄ…dniÄ™tej wĹ‚adzy nigdy nie zamierzajÄ… dobrowolnie oddać... SowietĂłw, to sobie tez daruj, bo ta kukĹ‚a jebana Jaruzelski sam nie wie, dlaczego zniszczyĹ‚ dopiero co uzyskanÄ… naszÄ… wolność...

Bezkrwawe rozwiązanie było, w 1989 roku, z którego cieszą się zarówno KoRniki, jak i Kwaśniewski, Geremek, Michnik, Kuroń, Mazowiecki, Frasyniuk..., jak już się rozprawili z niezależnymi Polkakami i wytrzebili ich od stanu wojennego przez 7 lat z zlikwidowanej polskiej Solidarności... I rozsprzedali naszą gospodarkę...

boukun

Data: 2011-10-04 11:53:44
Autor: Polok_Prawdziwy
Wałęsa straszy wojn±

> [...]

> oddaje. To dlatego Kwa¶niewski, Michnik & Co. dziękuj± Jaruzelskiemu,

> za tę "ICH" jego pokojow± "rewolucję"...

> Kim był ojciec Stolzmana? Kim był ojciec Kaczyńskich? Kim był ojciec

> obecnej prezydentiowej? Pomy¶l, dlaczego nie oddal władzy

> dobrowolnie... a nie pieprz o groĽbach bratobójczej wojny.

> Dlaczego nikt tak nie pierd... jak ty, że była groĽba wojny domowej z

> powodu hasła przytoczonego przez ciebie? Bo by ludzi pusty ¶miech

> ogarn±ł. SBecja różne hasła preparowała...

> I co? Teraz ludzie spalaj± się pod kancelari± premiera, a po nich

O tym napisałem powyżej - "Zamiast lisci ..." to jedno z  hasłeł

solidarnych. I to nie władzy NKWD bronił Jaruzelski tylko Polaków,

partyjniaków i funkcjonariuszy służb bezpieczeństwa, milicji. W bardzo

wielu przypadkach ci ludzie byli patriotami i zasłużyli się Polsce.

Nie wiem, temat przodków czy jakich¶ innych skoligaceń nic nie wnosi do

sprawy. Jeżeli mamy oceniać człowieka to go oceniajmy po czynach a nie

po tym kim byli jego przodkowie.

Ty boukun byłe¶ w spór "Solidarno¶ć" PZPR zaangażowany, a więc nie stać

cię na obiektywizm w tej sprawie. Ja jestem/byłem tylko obserwatorem

tego co sie działo i mówię ci - wojna domowa wisiała na włosku. Na

drugim planie interwencja sowieta. A już naprawdę trzeba mocno naginać

rzeczywisto¶ć żeby uwazać że możliwe było bezkrwawe rozwi±zanie..

Awdodatku, popsez SULIDURNO¶CIOWE strajki, wciongu niespełna dwuch lot uwcesnom
gospodarkem doprowadzono na skraj ZAPA¶CI...!!!

Strajkowały..., strajkowały...., po misionc, podwa...
- a wsklepach i magazynach towaruw ubywało...

Apotem jesce pretemsje majom, ze ino łocet, papryka i kartofle wsklepach były...

Data: 2011-10-04 11:53:53
Autor: zdumiony
Wałęsa straszy wojn±
Dziwi mnie tylko dlaczego nazywasz siebie "Polok_Prawdziwy" ?

Data: 2011-10-04 13:56:30
Autor: Polok_Prawdziwy
Wałęsa straszy wojn±
W dniu 2011-10-04 11:53, Polok_Prawdziwy pisze:

Dziwi mnie tylko dlaczego nazywasz siebie "Polok_Prawdziwy" ?

Jus taki jezem inic zato niemogem...

Data: 2011-10-04 12:00:18
Autor: boukun
Wałęsa straszy wojn±

Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:2ca0.00000158.4e8ad7a8newsgate.onet.pl...

> [...]

- a wsklepach i magazynach towaruw ubywało...

Apotem jesce pretemsje majom, ze ino łocet, papryka i kartofle wsklepach były...

Do pizdy baca! Często zadaję pytanie, dlaczego w Polsce brakowało w PRLu- towarów i mięsa, jak sie więcej produkowało jak dzisiaj? Dzisiaj całe OPPMs Wrocław zaorane, wszystkie inne kombinbaty mięsne w Polsce zaorano, a mięsa jest dosyć? Bito bięcej żywca w PRL-u jak dzisiaj w drobnych masarniach, którte i wcze¶niej istniały... Dlatego, że kanałami mięso szło na Wschód i Zachód, ówcze¶ni złodzieje grabili nas tak samo, jak dzisiaj¶ci, którzy bez społecznego perzyzwolenia rocznie płac± 400 milionów złotych na samo utrzymanie kontyngentu wojskowego w Afganistanie. Wówczas trzeba było zaopatrzyć wioskę olimpijsk± i w ogóle Zwi±zek Radziecki karmić, a także sprzadawali kacyki pok±tnie wyprodukowany jako¶ciowy towar na Zachód...

boukun

Data: 2011-10-04 14:05:10
Autor: Polok_Prawdziwy
Wałęsa straszy wojn±

> Apotem jesce pretemsje majom, ze ino łocet, papryka i kartofle wsklepach

> były...

Do piz... baca! Często zadaję pytanie, dlaczego w Polsce brakowało w PRLu-

[...]

Ano, poceń¶ci juscitak było...

Ino zauwoż BOCKUWENDZONY, ze skonsik DULARY miećmy musiały, aze minso i inkse
zniego wyroby, to popytny towor był, winc eksportowałymy to...

Acodo statestyki łubojuw, to niebyłbym tego pewny, cymy wuwcas tela samo
produkowały...

Data: 2011-10-04 11:36:00
Autor: zdumiony
Wałęsa straszy wojn±
[...]

i interwencja Rosji?

Data: 2011-10-04 13:28:51
Autor: Bogdan Idzikowski
Wałęsa straszy wojn±

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j6ek1k$mt7$1news.onet.pl...
[...]

Jaka interwencja?
To Jaru¶ przecież wypowie wojnę Rosji i natychmiast j± zajmiemy.

--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2011-10-04 13:40:56
Autor: zdumiony
Wałęsa straszy wojn±
i interwencja Rosji?

Jaka interwencja?
To Jaru¶ przecież wypowie wojnę Rosji i natychmiast j± zajmiemy.

Natomiast dalsze lata rz±dów PO groż± wybuchem niezadowolenia społeczeństwa

Data: 2011-10-04 13:53:31
Autor: Zahir
Wałęsa straszy wojn±

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j6erbm$mt7$8news.onet.pl...
i interwencja Rosji?

Jaka interwencja?
To Jaru¶ przecież wypowie wojnę Rosji i natychmiast j± zajmiemy.

Natomiast dalsze lata rz±dów PO groż± wybuchem niezadowolenia społeczeństwa

Czego możemy oczekiwać po rz±dach PiS?  Prosiłbym o kilka pocieszaj±cych zdań.

--
Zahir

Data: 2011-10-04 14:15:00
Autor: Bogdan Idzikowski
Wałęsa straszy wojn±

[...]

Masz rację. Społeczeństwo pod rz±dami Jarusia nie ma prawa być niezadowolone. Gdyby było to natychmiast wy¶le się za społeczeństwem służby specjalne (jak za Lepperem).

--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2011-10-04 16:48:35
Autor: .
Wałęsa straszy wojn±
Dnia Tue, 04 Oct 2011 13:40:56 +0200, zdumiony napisał(a):

i interwencja Rosji?

Jaka interwencja?
To Jaru¶ przecież wypowie wojnę Rosji i natychmiast j± zajmiemy.

Natomiast dalsze lata rz±dów PO groż± wybuchem niezadowolenia społeczeństwa

Raczej PiS! ;)

Dominik

Wałęsa straszy wojn±