Wa??sa: wszyscy podpisywali i ja podpisa?em

Data: 2011-02-25 07:32:00
Autor: muto2100
Wa??sa: wszyscy podpisywali i ja podpisa?em
http://www.rp.pl/artykul/617751_Walesa-- wszyscy-podpisywali-i-ja-podpisalem.html

Data: 2011-02-25 15:40:12
Autor: obserwator
muto2100 <maniekxxx@gazeta.pl> napisał(a):
http://www.rp.pl/artykul/617751_Walesa-- wszyscy-podpisywali-i-ja-podpisalem.htm

jacy wszyscy? temu idiocie juz wszystko sie miesza i chcialby wszytkich
sprowadzic do swojego zaloznego poziomu, kapusia.

Data: 2011-02-25 16:58:48
Autor: Hans Kloss

Użytkownik "obserwator " <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ik8igs$bnn$1inews.gazeta.pl...
[...]

Przecież na tym forum aż roi się od kapusiów! Wiekszość z was to byli milicjanci! Może nie?

HansKoss

Data: 2011-02-25 11:27:32
Autor: Marek
On Feb 25, 4:58 pm, "Hans Kloss" <rudy...@pancerni.ro> wrote:
U ytkownik "obserwator " <darz_bor.WYT...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:ik8igs$bnn$1inews.gazeta.pl...

> muto2100 <maniek...@gazeta.pl> napisa (a):

> jacy wszyscy? temu idiocie juz wszystko sie miesza i chcialby wszytkich
> sprowadzic do swojego zaloznego poziomu, kapusia.

Przecie na tym forum a roi si od kapusi w! Wiekszo z was to byli
milicjanci! Mo e nie?

HansKoss

Jezeli tak stawiasz sprawe, to mow: wiekszosc z NAS  !!!

Data: 2011-02-25 16:53:22
Autor: D. J. MC Donald Musk
Walesa: wszyscy podpisywali i ja podpisalem

Uzytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:c2aae126-935a-44b4-bc27-9d8058c3483fn11g2000vbm.googlegroups.com...
http://www.rp.pl/artykul/617751_Walesa-- wszyscy-podpisywali-i-ja-podpisalem.html

Bo walesa podpisal ale nie podpisal...

Data: 2011-02-25 16:54:35
Autor: brat_olin
Walesa: wszyscy podpisywali i ja podpisalem
"muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> wrote

http://www.rp.pl/artykul/617751_Walesa-- wszyscy-podpisywali-i-ja-podpisalem.html

To on jednak Boleslaw?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-02-25 22:23:24
Autor: cytryna
Wa??sa: wszyscy podpisywali i ja podpisa?em
http://www.rp.pl/artykul/617751_Walesa-- wszyscy-podpisywali-i-ja-
podpisalem.html

-- -- -- -- -- -- -- -- --

TW Bolek .Kto jeszcze? Wałęsa u Olejnikowej
 "Wszyscy podpisywali i ja podpisałem &#8211; mówił. Nie odpowiedział na pytanie, czy brał pieniądze i donosił na kolegów."źódło:jw.
Nieprawda panie Walesa. Nie wszyscy podpisywali. Podpisywali ludzie słabi, gnojki i sprzedawczyki. Pan jest jednym z nich. Okłamał pan miliony Polaków , którzy panu zawierzyli i niszczył pan tych , którzy byli silni i nie ugięli sie przed SB. Dlatego tak mścił sie pan za swoją słabość na Kaczyńskich. Nie mógł pan znieśc w swoim otoczeniu patriotów. Dlatego otaczał sie pan takimi jak pan TW co robi pan do dnia dzisiejszego.
Taki popowski typowy sieczkobrzęch udający mędrca - pajac na kaczych no0gach.

Data: 2011-02-25 22:32:09
Autor: Przemysław Warzywny

Użytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:c2aae126-935a-44b4-bc27-9d8058c3483fn11g2000vbm.googlegroups.com...
http://www.rp.pl/artykul/617751_Walesa-- wszyscy-podpisywali-i-ja-podpisalem.html

"Jesienią 1983 Jan Olszewski pomógł mu w nawiązaniu rozmów z władzami. Ludwik Dorn podpisał zobowiązanie, że nie będzie łamał prawa PRL. Telewizja pokazała ten dokument w programie pod tytułem Koniec podziemia, co wywołało kontrowersje wśród innych opozycjonistów[4].:

 http://pl.wikipedia.org/wiki/Ludwik_Dorn

Przemek

--

"Za czasów "rządów Kaczyńskich" Polska była pośmiewiskiem, z polityką zagraniczną naznaczoną dezorganizacją i małostkowością."

Data: 2011-02-25 14:09:26
Autor: Hans Kloss
Wa??sa: wszyscy podpisywali i ja podpisa?em
On 25 Lut, 22:32, Przemysław Warzywny <Bro my RP przed pisem@...pl>
wrote:

 http://pl.wikipedia.org/wiki/Ludwik_Dorn

 A co tu ma dorn do rzeczy głupi chamie i jak można porównywać
zobowiązanie do nie łamania prawa z kapusiostwem, pisaniem donosów na
kolegów i braniem za to kasy? Oraz długoletnim kłamliwym wypieraniem
się tego i obrzucaniem pomyjami ludzi którzy dowodzili PRAWDY?
J-23

Data: 2011-02-26 08:24:02
Autor: Przemysław Warzywny
Wa??sa: wszyscy podpisywali i ja podpisa?em

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com>

[...]

Dla ciebie zacietrzewiony prostaku oczywiście nie ma znaczenia, że pic zrobił drugą osobą w państwie człowieka, który zobowiązał się do przestrzegania PEERELOWSKIEO prawa. Po drugie Lech Wałęsa ma status osoby poszkodowanej. Zrozumiał gnój?

Przemek

Data: 2011-02-26 02:12:38
Autor: Hans Kloss
Wa??sa: wszyscy podpisywali i ja podpisa?em
On 26 Lut, 08:24, Przemysław Warzywny <Bro my RP przed pisem@...pl>
wrote:
 Po drugie Lech Wa sa ma status osoby
poszkodowanej.
Co mnie obchodzi jaki "status" nadała temu chamowi i kapusiowi
platfonsiarnia? Możecie go sobie nawet kanonizować- to i tak nie
zmieni faktu że on jest prostakiem i kapusiem  a wy bandą zbydlęconych
śmieci.
J-23

Wa??sa: wszyscy podpisywali i ja podpisa?em