Wa??sa: wszyscy podpisywali i ja podpisa?em

Data: 2011-02-25 15:40:12
Autor: obserwator
Wa??sa: wszyscy podpisywali i ja podpisa?em
muto2100 <maniekxxx@gazeta.pl> napisał(a):
http://www.rp.pl/artykul/617751_Walesa-- wszyscy-podpisywali-i-ja-podpisalem.htm

jacy wszyscy? temu idiocie juz wszystko sie miesza i chcialby wszytkich
sprowadzic do swojego zaloznego poziomu, kapusia.

Data: 2011-02-25 16:58:48
Autor: Hans Kloss

Użytkownik "obserwator " <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ik8igs$bnn$1inews.gazeta.pl...
[...]

Przecież na tym forum aż roi się od kapusiów! Wiekszość z was to byli milicjanci! Może nie?

HansKoss

Data: 2011-02-25 11:27:32
Autor: Marek
On Feb 25, 4:58 pm, "Hans Kloss" <rudy...@pancerni.ro> wrote:
U ytkownik "obserwator " <darz_bor.WYT...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:ik8igs$bnn$1inews.gazeta.pl...

> muto2100 <maniek...@gazeta.pl> napisa (a):

> jacy wszyscy? temu idiocie juz wszystko sie miesza i chcialby wszytkich
> sprowadzic do swojego zaloznego poziomu, kapusia.

Przecie na tym forum a roi si od kapusi w! Wiekszo z was to byli
milicjanci! Mo e nie?

HansKoss

Jezeli tak stawiasz sprawe, to mow: wiekszosc z NAS  !!!

Wa??sa: wszyscy podpisywali i ja podpisa?em