Wa??sa: wszyscy podpisywali i ja podpisa?em

Data: 2011-02-25 22:23:24
Autor: cytryna
Wa??sa: wszyscy podpisywali i ja podpisa?em
http://www.rp.pl/artykul/617751_Walesa-- wszyscy-podpisywali-i-ja-
podpisalem.html

TW Bolek .Kto jeszcze? Wałęsa u Olejnikowej
 "Wszyscy podpisywali i ja podpisałem – mówił. Nie odpowiedział na pytanie, czy brał pieniądze i donosił na kolegów."źódło:jw.
Nieprawda panie Walesa. Nie wszyscy podpisywali. Podpisywali ludzie słabi, gnojki i sprzedawczyki. Pan jest jednym z nich. Okłamał pan miliony Polaków , którzy panu zawierzyli i niszczył pan tych , którzy byli silni i nie ugięli sie przed SB. Dlatego tak mścił sie pan za swoją słabość na Kaczyńskich. Nie mógł pan znieśc w swoim otoczeniu patriotów. Dlatego otaczał sie pan takimi jak pan TW co robi pan do dnia dzisiejszego.
Taki popowski typowy sieczkobrzęch udający mędrca - pajac na kaczych no0gach.

--

Wa??sa: wszyscy podpisywali i ja podpisa?em