Walesa zrobil z siebie blazna

Data: 2009-03-31 00:15:02
Autor: awe
Walesa zrobil z siebie blazna
Juz widze jak oddaje nagrode nobla i wyjezdza....tylko gdzie....Kongo? Madagaskar? Moze jakis amerykanski cyrk w ktorym beda go pokazywac za kratkami?
Juz widze jak zostawia swoj wielki dom w Oliwie. Jak zegna sie z restauratorem z Wrzeszcza....jak wysyla kartki swiateczne ks. Cebule...
Zygac mi sie chce jak o nim pomysle. Jesli ktos jest smieciem, prymitywnym smieciem to moim zdaniem wlasnie ten knur
awe

Data: 2009-03-31 00:15:11
Autor: Lorn
Walesa zrobil z siebie blazna
awe pisze:

[cut - crap]

Zygac mi sie chce jak o nim pomysle. Jesli ktos jest smieciem, prymitywnym smieciem to moim zdaniem wlasnie ten knur

A mi się chce rzygać, gdy czytam takich pajaców jak Ty. Słownik sobie kup... Oczy bol± od czytania tych bredni. WyjdĽ na spacer, wiosenny powiew wiatru może przedmucha pust± łepetynę. :)

Data: 2009-03-31 00:37:07
Autor: awe
Walesa zrobil z siebie blazna
niekoniecznie, jak wiesz zygac bo samo zet jest ordynarne a mi tak wlasnie
sie kojarzy. Nie kojarze z rz. Slownik mam i nie mam zamiaru sobie nim
zaprzatac glowy. Liczy sie tresc. Czyli knOr. To nie sa zadne brednie tylko
prawda i fakt. Na spacery chodze codziennie i w przeciwienstwie do Ciebie
nie moge byc nie dobrze przewietrzony. Morskie powietrze i szum baltyckiego
morza daje mi niesamowita perspektywe. Zreszta hel widze ze swojego okna w
kuchni...Moze gdybys mieszkal tak gdzie ja to mialbys inna perspektywe.
Akurat tak sie sklada ze rowniez widze Walese a ks Cebula dawal slub mojemu
bratu a i do niego chodzilem na lekcje religii i lubilem Cybule - bo byl
szelmowsko sympatyczny. Intuicyjnie odbieralem go jako zyta. Pewnie taka
judaszowa fizjonomia.
Walesie wysle pocztowke z bolkiem i lolkiem. Niech sie zaduma nad bajka
awe

Data: 2009-03-31 00:43:34
Autor: Lorn
awe pisze:
niekoniecznie, jak wiesz zygac bo samo zet jest ordynarne a mi tak wlasnie
sie kojarzy. Nie kojarze z rz. Slownik mam i nie mam zamiaru sobie nim
zaprzatac glowy.

Widzę, że głowę masz nabita PiS`owsk± propagand±, ale żeby takie byki klepać... Wstyd. :> radzę zerkn±ć w słowniczek. :>

Liczy sie tresc.

Tak jak ten gniot napisany przez magistra ? :P

Czyli knOr. To nie sa zadne brednie tylko
prawda i fakt.

Zastanawiam czy nie wyprano Ci mózgu... Jaka sekta Cię tak skrzywiła biedaku :)

Na spacery chodze codziennie

Nie dostrzegam poprawy po spacerkach... Trzeba Ci terapii wstrz±sowej :>

Morskie powietrze i szum baltyckiego
morza daje mi niesamowita perspektywe.

Perspektywę ? :>

Walesie wysle pocztowke z bolkiem i lolkiem. Niech sie zaduma nad bajka

Nie zapomnij się podpisać. :>

Data: 2009-03-31 01:00:33
Autor: awe
Walesa zrobil z siebie blazna

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci news:gqrh2b$4ve$1news.interia.pl...
awe pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
co ty pierdolisz jaka glowe nabita....malo jeszcze dostales po dupie? Merytorycznie nie masz nic do powiedzenia. Bykow sie czepiasz?

Liczy sie tresc.

Tak jak ten gniot napisany przez magistra ? :P
-- -- -- -- -- -- -- --
Jaki gniot? Lewaku

Czyli knOr. To nie sa zadne brednie tylko
prawda i fakt.

Zastanawiam czy nie wyprano Ci mózgu... Jaka sekta Cię tak skrzywiła biedaku :)
-- -- -- -- -- -- -- -- -
no powiem Ci ze nie w takim praniu bralem udzial i jakos tej plamy nie dalo sie wyprac...Biedak nie jestem bo lapie kopas i wiem gdzie jest polnoc a gdzie poludnie...Orientacja super. Moja najlepsza kochanka twierdzila ze jestem bystry. Najlepsza bo wybitnie inteligentna...

Na spacery chodze codziennie

Nie dostrzegam poprawy po spacerkach... Trzeba Ci terapii wstrz±sowej :>
-- -- -- --
no ok zgadzam sie lewaku...ale czym mnie wstrzasniesz? Chyba nie tym pierdziem ktory pusciles...chamioku

Morskie powietrze i szum baltyckiego
morza daje mi niesamowita perspektywe.

Perspektywę ? :>
-- -- -- -- -
nie wiesz co to jest? Twoj problem.

Walesie wysle pocztowke z bolkiem i lolkiem. Niech sie zaduma nad bajka

Nie zapomnij się podpisać. :>
Dodam "de" o ile wiesz co to znaczy
awe

Data: 2009-03-31 01:16:47
Autor: Lorn
awe pisze:
[...]

Od kogo ja miałem dostać po dupie ? Twoje guru się 'wtranca'... Jedynie zwracam Ci uwagę. :> Nie powielaj złych wzorców. :>

Liczy sie tresc.
Tak jak ten gniot napisany przez magistra ? :P
-- -- -- -- -- -- -- --
Jaki gniot?

Ojej... Zaczynasz mnie zadziwiać. :>

Lewaku

Patrz na swoich ulubieńców :) czerwonych widz± pod dywanem, a donosicieli broni±. Wytłumacz mi to. :>

[...]

Nie interesuj± mnie Twoje kochanki narcyzie prawy i sprawiedliwy. :>

[...]

Oby¶ pierdz±c się nie zesrał :)

Morskie powietrze i szum baltyckiego
morza daje mi niesamowita perspektywe.
Perspektywę ? :>
-- -- -- -- -
nie wiesz co to jest? Twoj problem.

Czekam na Twoje wyja¶nienie... jak± te warunki daj± Ci perspektywę :)

Data: 2009-03-31 11:45:52
Autor: Bad Behaviour
Lorn wrote:
awe pisze:
[...]

Przeczytales ze mowisz ze gniot, czy zaslyszales z "niezaleznej prasy" - od "autorytetow"?

Czyli knOr. To nie sa zadne brednie tylko
prawda i fakt.

Zastanawiam czy nie wyprano Ci mózgu... Jaka sekta Cię tak skrzywiła biedaku :)

Sekta to ciebie wyruchala w dupe jak sprzedali Polske komuchom, a ty im dalej lizesz stopy homo-sovieticusie i nawet o tym nie wiesz.

Data: 2009-03-31 23:29:58
Autor: Lorn
Bad Behaviour pisze:
Lorn wrote:
awe pisze:
[...]

Wystarczy, że poznałem autora... szczególnie jego wypowiedĽ na temat Wałęsy. Masz jakie¶ wiadomo¶ci którymi chcesz się podzielić ? magister z niego marny, promotor ¶lepy.

[...]

Nadal przeżywasz traumę po prywatyzacji molochów, doj±cych kasę zwykłego zjadacza chleba 'podatnika' ?

Data: 2009-04-02 10:43:05
Autor: Bad Behaviour
Lorn wrote:
Nadal przeżywasz traumę po prywatyzacji molochów, doj±cych kasę zwykłego zjadacza chleba 'podatnika' ?

Ciekawe czy jak ktos ci zawinie fure spod chaty to tez to nazwiesz "prywatyzacja". Albo moze "przeksztalceniami wlasnosciowymi"?

Data: 2009-04-08 17:02:52
Autor: awe
Walesa zrobil z siebie blazna

Użytkownik "Bad Behaviour" <bad@bevahiour.co.nz> napisał w wiadomo¶ci news:49d47a9a$1news.home.net.pl...
Lorn wrote:
[...]

-- -- -- -- --
najbardzie mi sie podoba ten "zwykly zjadacz chleba" Otoz zwykly zjadacz chleba to chodzi po smietnickach za tym chleba. Burzuje z SB i bylej PZPR albo z syjonistycznych organizacji to wystepuja w TVN24 i jestem przekonany ze kawior oraz szapan wychodzi im bokami....a ze Lorn sie nie zalapal? Coz sa wsrod nich i fajtlapy, widocznie nie dla wszystkich starczylo kawioru czy tez szampana.

awe

Data: 2009-04-09 09:09:57
Autor: Vic
awe wrote:
Otoz zwykly zjadacz chleba to chodzi po smietnickach za tym chleba.

Awe, a ty chodzisz po smietnikach w poszukiwaniu chlebka?

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-31 01:02:08
Autor: Andrzej Adam Filip
Walesa zrobil z siebie blazna
Lorn <ateagina@poczta.fm> pisze:

awe pisze:

[cut - crap]

Zygac mi sie chce jak o nim pomysle. Jesli ktos jest smieciem,
prymitywnym smieciem to moim zdaniem wlasnie ten knur

A mi się chce rzygać, gdy czytam takich pajaców jak Ty. Słownik sobie
kup... Oczy bolÄ… od czytania tych bredni. WyjdĹş na spacer, wiosenny
powiew wiatru moĹĽe przedmucha pustÄ… Ĺ‚epetynÄ™. :)

Mnie zawsze bawią groźby których spełnienie wrogom tylko radość sprawi.
Mamy sobie odmawiać radości? :-)

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Dla kobiety lepiej wyjść za mężczyznę, który ją kocha,

Data: 2009-03-31 01:18:37
Autor: awe
Walesa zrobil z siebie blazna
Mnie zawsze bawi± groĽby których spełnienie wrogom tylko rado¶ć sprawi.
Mamy sobie odmawiać rado¶ci? :-)
-- -- -- -- -- -- --
Dokladnie dlatego powinna powstac ogolnopolska akcja wysylania pocztowek do Walesy  z bolkiem i lolkiem.
On bedzie wiedzial o co chodzi....
awe

Data: 2009-03-31 11:43:21
Autor: Bad Behaviour
awe wrote:
Juz widze jak oddaje nagrode nobla i wyjezdza....tylko gdzie....Kongo? Madagaskar? Moze jakis amerykanski cyrk w ktorym beda go pokazywac za kratkami?

A wczoraj u Lisa-Goebbelsa przyznal sie, ze ma nieslubne dziecko z kobieta "ktora mu sie kiedys podobala, ale potem miala meza".

Kurwa co za pajac.

Data: 2009-03-31 12:16:54
Autor: jadrys
Bad Behaviour pisze:
awe wrote:
[...]

Pajac to jesteś ty.. Nie dorosłeś jeszcze do tego żeby oceniać Lecha..
--
Linuks to system dla myĹ›lÄ…cych uĹĽytkownikĂłw..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   RĂłwnieĹĽ ja

Data: 2009-03-31 12:19:23
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <""andrzej203\"@op.pl ó"> napisał w wiadomości news:gqsqjn$q4f$1news.onet.pl...
Bad Behaviour pisze:
awe wrote:
[...]

Onj tak jebał jak pezet Piotruś, bezmózgowo, he, he...

boukun

Data: 2009-04-02 16:08:52
Autor: HaMMeR

Bad Behaviour pisze:
awe wrote:
[...]

No i widzisz funkcyjny cieciu, ze mialem racje co do
twojej komuszej preweniencji?!!
Zawsze z ciebie goowno wylezie! Narodowiec zasr..!
:)))))

Data: 2009-04-02 19:10:29
Autor: boukun

Bad Behaviour pisze:
awe wrote:
[...]

Ale o co ci teraz chodzi? Coś nie zrozumiałeś młotek? Odsapnij proszę...

boukun

Data: 2009-03-31 13:16:06
Autor: Bad Behaviour
jadrys wrote:
Pajac to jesteś ty.. Nie dorosłeś jeszcze do tego żeby oceniać Lecha..

Najlepsze swiadectwo Boleslawowi i jego dzialalnosci daje to, ze wszelkiej masci komuchy bronia go rekami i nogami. Z toba wlacznie.

Data: 2009-04-02 11:35:15
Autor: Andrzej Kokakolski
Walesa zrobil z siebie blazna
Dla kogo blazen, to blazen. A dla jadrysa - maz stanu

AK

--

Walesa zrobil z siebie blazna