Wali si? platfonska piramida k?amstw

Data: 2011-02-11 07:29:11
Autor: Hans Kloss
Wali si? platfonska piramida k?amstw
Data: 2011-02-11 16:35:26
Autor: Grzegorz Z.
Wali si? platfonska piramida k?amstw
Hans Kloss napisał:

http://www.wroclawskikomitet.pl/komitet/ogloszenia/item/255-akademicki-klub-obywatelski-im-prezydenta-lecha-kaczy%C5%84skiego-w-poznaniu-g%C5%82os-wsparcia-w-obronie-prawdy

Wykształceni  z dużego miasta wymierzyli kolejnego celnego kopniaka w
pełoską dupę.
J-23

Ciekawe co ty zrobisz jak po wyborach będzie POPiS?

Zmienisz nick?

Data: 2011-02-11 07:47:38
Autor: Hans Kloss
On 11 Lut, 16:35, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Ciekawe co ty zrobisz jak po wyborach będzie POPiS?
Zmienisz nick?
Nick mam cały czas ten sam od 1995 roku i zmieniać go nie mam powodu
ani ochoty. Popis byłby nawet i wskazany ale na warunkach stawianych
przez kaczora i po wykopaniu całej obecnej platfonskiej wierchuszki.
Obecnie nie wydaje się to  możliwe, więc najbardziej realny
scenariusz to poelesde + pederaści.pl na doczepkę.
J-23

Data: 2011-02-11 16:51:17
Autor: Grzegorz Z.
Hans Kloss napisał:

[...]

Obecnie najbardziej prawdopodobny jest scenariusz PiS-SLD.

Będziesz mógł nadal ujadać na Donka, Platfonsów i GWno.

Data: 2011-02-11 12:43:45
Autor: Hans Kloss
On 11 Lut, 16:51, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Obecnie najbardziej prawdopodobny jest scenariusz PiS-SLD.

Guano prawda. TEN SAM fanatycznie antykaczy, fanatycznie antyreligijny
i ogólnie "jasnieoświecony" elektorat durniów  głosuje zamiennie na
platfonsów i elesde,  można wiec śmiało założyć że sumaryczny wynik
wyborczy obu jaczejek= const.
A ze  elektorat żadnej z nich nie dopuszcza nawet możliwości aliansu z
kaczorem więc hołota platfonska i hołota post(?)komusza są na siebie
niemal skazane.
Choć  wolałbym się mylić i zobaczyć jak komuszenia na spółkę z
pisowcami pakuje wierchuszkę platfonsów do pierdla....wiem, nierealne.
J-23

Data: 2011-02-11 21:48:46
Autor: Tomy M.
W dniu 2011-02-11 21:43, Hans Kloss pisze:
[...]

Wybory wygrywa ten kto głosy liczy, tak było, jest i będzie.

Tomy M.

Data: 2011-02-11 16:17:40
Autor: obserwacje
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
Hans Kloss napisał:

> [...]

Obecnie najbardziej prawdopodobny jest scenariusz PiS-SLD.
Będziesz mógł nadal ujadać na Donka, Platfonsów i GWno.

taak, a tacy jak ty tylko uprzejmie dyskutuja na argumenty i pastuja rzetelne informacje z gowna:)

Data: 2011-02-11 21:15:43
Autor: pluton
Wali si? platfonska piramida k?amstw
Obecnie nie wydaje się to  możliwe, więc najbardziej realny
scenariusz to poelesde + pederaści.pl na doczepkę.
J-23

No jak to ? Zapowiadales 85% miejsc w sejmie dla pisolizow.

Nullification

Data: 2011-02-11 12:36:09
Autor: Hans Kloss
On 11 Lut, 21:15, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:

No jak to ? Zapowiadales 85% miejsc w sejmie

Coś ci się zdrowo popierdoliło pluto. Wracaj lepiej gryźć kość...
J-23

Data: 2011-02-11 21:19:02
Autor: the_foe
W dniu 2011-02-11 21:15, pluton pisze:
Obecnie nie wydaje się to  możliwe, więc najbardziej realny
scenariusz to poelesde + pederaści.pl na doczepkę.
J-23

No jak to ? Zapowiadales 85% miejsc w sejmie dla pisolizow.

bedzie kolejne zwyciestwo przez porazke. Dosc zawily plan, ale wykonalny.

--
the_foe

Wali si? platfonska piramida k?amstw