Wali z muszli.

Data: 2009-10-29 12:39:21
Autor: gary
Wali z muszli.
proponuję spróbować ustalić źródło smrodu.
Nie wiem czy masz tam okno.
Jeżeli tak, to wywietrzyć porządnie tak żeby po wejściu do pomieszczenia nie było możliwie nic czuć, a potem wyostrzyć węch i obwąchiwać potencjalne miejsca cal po calu.
(pion kanalizacyjny (nie wiemy czy jest pod tynkiem, w szachcie czy na zewnątrz) miejsce łączenia się podstawy muszli z podłogą (może coś wycieka i zasycha pod "stopą" muszli)

Ja miałem podobny problem kiedy w ganku w okolicy licznika prądu czuć było "rozgrzane przewody"
Sprawdzanie wszystkich możliwych złącz elektrycznych nie dało efektu
a wietrzenie i obwąchiwanie wykazało że taki zapach daje płyn używany przez teściową do płukania firanek :)

Wali z muszli.