Walić komunistyczna i złodziejska unię

Data: 2017-07-19 14:10:30
Autor: boukun
Walić komunistyczna i złodziejska unię
Komisja Europejska jest gotowa w przyszłym tygodniu rozpocząć procedurę przeciwko Polsce o naruszenie unijnego prawa, jeśli przeprowadzane reformy wymiaru sprawiedliwości zostaną zaakceptowane w obecnym kształcie. Komisja bliska jest też uruchomienia art 7. traktatu o UE. To tzw. opcja atomowa, przewidująca sankcje.

O tym, że Komisja Europejska, na wniosek jej szefa Jean-Claude'a Junckera, zajmie się w tym tygodniu sytuacją w Polsce, pisaliśmy w ubiegłym tygodniu. Powód? Komisja z niepokojem śledzi wydarzenia w naszym kraju. Chodzi o przegłosowane przez Sejm zmiany w ustawie o Krajowej Radzie Sądownictwa.

https://wiadomosci.wp.pl/ke-podjela-decyzje-ws-polski-stawia-ultimatum-6145884303406721a

gfdsd
1h temu

Mamy prośbę do KE aby nie ulegała skrajnie agresywnym elementom wywrotowym łamiącym porządek prawny i dążącym od wielu miesięcy do zamachu stan w Polsce zwanych totalną opozycją PO, Nowoczesna , KOD i Obywatele RP.

Rabarbar
6 min. temu

Niech nałożą sankcje, śmiało. Jesteśmy płatnikiem netto, zobaczymy kto na tym lepiej wyjdzie jak przestaniemy płacić składki. A PIS w razie takiej akcji będzie miał większość konstytucyjną

WiN
7 min. temu

Historia się lubi powtarzać !!! Już nieraz obce państwa mieszały się w sprawy wewnętrzne Polski w imię obrony rzekomo wolności i demokracji, a ich skutkiem były rozbiory!!! Ręce precz od suwerennej Polski!!! Niech UE zajmie się prawem nazistowskim nadal obowiązującym w RFN!!!

Cyklotron
8 min. temu

Polska płaci składki do UE i UE łaski nie robi. Eurobolszewia wyje z wściekłości bo ich konfidenci w sądach są odsuwani od władzy. UE niedługo zdechnie a ostatnie co usłyszy to okrzyk Akbar Allach !

Obywatel
8 min. temu

Walić komunistyczna i złodziejska unię.

nautek
8 min. temu

Innymi słowy... niemcownia wyraziła swój sprzeciw - hahaha. Zaczęły się pojawiać tematy związane z reparacjami wojennymi i niemcownia chce czym prędzej doprowadzić do upadku PISu - jasne to i oczywiste. Tylko ślepcy z opozycji tego nie widzą

Data: 2017-07-19 05:18:40
Autor: japanizer
On Wednesday, July 19, 2017 at 9:10:32 PM UTC+9, boukun wrote:

Niech nałożą sankcje, śmiało. Jesteśmy płatnikiem netto, zobaczymy kto na tym lepiej wyjdzie jak przestaniemy płacić składki. A PIS w razie takiej akcji będzie miał większość konstytucyjną

A Sasin z PiS na to:

http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/dotacje-unijne-dofinansowanie-z-unii,14,0,2346510.html

  Polska w 2016 r. otrzymała z budżetu Unii Europejskiej 42,9 mld zł, natomiast
  do budżetu UE wpłaciła 19,2 mld zł. - mówił w środę Sejmie Jacek Sasin.

  Jak tłumaczył poseł sprawozdawca sejmowej komisji finansów Jacek Sasin (PiS),
  oznacza to, iż polska gospodarka pozyskała środki netto w kwocie 23,8 mld zł.

Data: 2017-07-19 08:26:01
Autor: Bytomir Kwasigroch
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

  Polska w 2016 r. otrzymała z budżetu Unii Europejskiej 42,9 mld zł, natomiast
  do budżetu UE wpłaciła 19,2 mld zł. - mówił w środę Sejmie Jacek Sasin.

570zł na polaka?  A kto wykształcił tych lekarzy co pracują w DE
i UK?

90% z tego i tak wróci do niemca w postaci zamówień, nie ekscytujcie się
więc pajdaku.

Data: 2017-07-19 09:32:03
Autor: japanizer
On Thursday, July 20, 2017 at 12:26:02 AM UTC+9, Bytomir Kwasigroch wrote:
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

>   Polska w 2016 r. otrzymała z budżetu Unii Europejskiej 42,9 mld zł, natomiast
>   do budżetu UE wpłaciła 19,2 mld zł. - mówił w środę Sejmie Jacek Sasin.

570zł na polaka?

Faktycznie 570 zł na Polaka, czyli prawie 24 mld zł na kraj, to trochę mało -- gdy porównać to z długiem, jakiego na jednego Polaka zrobiły nam w zaledwie jeden rok PiSiorki:

http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/zadluzenie-dlug-publiczny,78,0,2346574.html

   PiS zadłużyło każdego Polaka o kolejne 3 tys. zł. Tempo jest ogromne

   - W 2016 roku mieliśmy kilka niechlubnych rekordów. Dług publiczny wzrósł do    biliona złotych, dziura budżetowa osiągnęła niewyobrażalne 46 mld zł, czyli    średnio w zeszłym roku Prawo i Sprawiedliwość zadłużyło każdego pracującego    Polaka o kolejne 3 tys. zł, co oznacza, że łącznie każdy z pracujących jest    zadłużony na ponad 60 tys. zł.

Data: 2017-07-19 17:28:43
Autor: boukun
Użytkownik "Bytomir Kwasigroch"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Zacznijmy od tego, że 90% produkcji tu się sprzedających w kraju, to niemiecki szmelz i odpady! Czyli tak czy owak drenaż polskiej kieszeni....

boukun

Data: 2017-07-19 17:42:51
Autor: z
W dniu 2017-07-19 o 17:28, boukun pisze:
Zacznijmy od tego, że 90% produkcji tu się sprzedających w kraju, to niemiecki szmelz i odpady! Czyli tak czy owak drenaż polskiej kieszeni....

Przestańcie się przekomarzać kto więcej netto.
Życie jest bardziej skomplikowane.

Taki diler daje pierwszą działkę gratis bo wie że mu się to opłaci w przyszłości. ;-)
Taki rynek zbytu i tryliony taniej siły roboczej - BEZCENNE

Data: 2017-07-19 17:52:36
Autor: Bene Natus
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:okntra$1isl$1gioia.aioe.org...
Zacznijmy od tego, że 90% produkcji tu się sprzedających w kraju, to niemiecki szmelz i odpady! Czyli tak czy owak drenaż polskiej kieszeni....

Made in China to Niemcy? ;-))))))))))))))))))))))))))))))))

CL

Data: 2017-07-19 19:22:53
Autor: Wiesiaczek
W dniu 19.07.2017 o 17:52, Bene Natus pisze:
[...]

Cukier produkują Polacy (za groszowe stawki) na polskim terytorium ale w niemieckich cukrowniach, które wcześniej były polskie.

No i cały zysk z tego cukru idzie do Niemca.

To tylko przykład. W innych branżach jest podobnie.

To o jakich Chinach mowa?

--
Wiesiaczek (dziś z tych Tych)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

Data: 2017-07-19 10:30:19
Autor: japanizer
On Thursday, July 20, 2017 at 2:22:54 AM UTC+9, Wiesiaczek wrote:

Cukier produkują Polacy (za groszowe stawki) na polskim terytorium ale w niemieckich cukrowniach, które wcześniej były polskie.

No i cały zysk z tego cukru idzie do Niemca.

I jaki procent polskiej gospodarki stanowią cukrownie?

To tylko przykład. W innych branżach jest podobnie.

Banki? Ubezpieczenia? Paliwa? Przemysł chemiczny? Przemysł spożywczy? Jesteś pewien?

Data: 2017-07-19 11:41:22
Autor: japanizer
On Thursday, July 20, 2017 at 3:31:27 AM UTC+9, Wiesiaczek wrote:

> Yhy.

No to się dokształć, bo nie masz racji. Albo świadomie kłamiesz, ciężko wyczuć.

Data: 2017-07-19 10:33:57
Autor: japanizer
> [...]

Cukier produkują Polacy (za groszowe stawki) na polskim terytorium ale w niemieckich cukrowniach, które wcześniej były polskie.

A i z tymi cukrowniami jesteś pewien?

https://pl.wikipedia.org/wiki/Polski_Cukier

Polski Cukier (właściwie: Krajowa Spółka Cukrowa Spółka Akcyjna, w skrócie: KSC Polski Cukier S.A.) - powstałe w sierpniu 2002 roku konsorcjum cukrowni z siedzibą w Toruniu. Krajowa Spółka Cukrowa (KSC) przejęła kilkadziesiąt zakładów w całej Polsce. Spółka należąca do Skarbu Państwa.

Firma jest największym w Polsce i siódmym co do wielkości producentem cukru w Europie.

Data: 2017-07-20 10:31:17
Autor: Bytomir Kwasigroch
Walić komunistyczna i złodziejska unię
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

Polski Cukier

Tu masz właścicieli, ile PL a ile DE.
https://www.sesvanderhave.com/PL/content/mapa-cukrowni-w-polsce

Odbijasz się od ściany jak totalna łopozycja.
Rewelacje, tanio, komu komu bo idę do domu.

Data: 2017-07-20 10:37:59
Autor: Bytomir Kwasigroch
Walić komunistyczna i złodziejska unię
użytkownik Bytomir Kwasigroch napisał:

Tu masz właścicieli, ile PL a ile DE.
https://www.sesvanderhave.com/PL/content/mapa-cukrowni-w-polsce

A później głupie gojce się dziwią że emerytury mają o 40% niższe.
http://www.rp.pl/artykul/1040236-Emerytury-beda-coraz-nizsze.html

I przepaść między rynkiem PL a DE się powiększa.

Sypnij pajdaku jeszcze jakieś rewelacje:)

Data: 2017-07-20 17:05:24
Autor: japanizer
On Friday, July 21, 2017 at 2:31:18 AM UTC+9, Bytomir Kwasigroch wrote:
> [...]

Odbijasz się od ściany jak totalna łopozycja.
Rewelacje, tanio, komu komu bo idę do domu.

I jak masz dziesięć przekupek na straganie sprzedających pietruszkę, to znaczy że opanowały rynek spożywczy w danym mieście?

Weź już się nie błaźnij, do nauki, a potem snuć swoje fantasmagorie!

Data: 2017-07-19 19:53:01
Autor: Bene Natus
Użytkownik "Wiesiaczek" <Wiesiaczek@vp.pl> napisał w wiadomości news:oko4hd$k8i$1node2.news.atman.pl...
[...]

Zacytuje:

"Zacznijmy od tego, że 90% produkcji tu się sprzedających w kraju, to
niemiecki szmelz i odpady! Czyli tak czy owak drenaż polskiej kieszeni."

Nie było mowy o cukrze.

CL

Data: 2017-07-20 09:20:41
Autor: z
W dniu 2017-07-19 o 19:22, Wiesiaczek pisze:
Cukier produkują Polacy (za groszowe stawki) na polskim terytorium ale w niemieckich cukrowniach, które wcześniej były polskie.

No i cały zysk z tego cukru idzie do Niemca.

I dlatego Polacy mają takie małe PKB i tak rażąco niską wydajność pracy.

Scyzoryk mi się otwiera jak jakiś "mundry" znowu wspomina o wydajności.

Ten sam Polak ma na obczyźnie dużo większą wydajność i nie dlatego że zarabia w innej walucie i mu się nagle zachciało pracować.
Inaczej liczone i w innym otoczeniu ekonomiczno-technicznym.

Data: 2017-07-20 00:32:45
Autor: japanizer
On Thursday, July 20, 2017 at 4:20:51 PM UTC+9, z wrote:
> [...]

I dlatego Polacy mają takie małe PKB i tak rażąco niską wydajność pracy.

Scyzoryk mi się otwiera jak jakiś "mundry" znowu wspomina o wydajności.

Jak każdy PiSiorek masz uczulenie na naukę?

Ten sam Polak ma na obczyźnie dużo większą wydajność i nie dlatego że zarabia w innej walucie i mu się nagle zachciało pracować.
Inaczej liczone i w innym otoczeniu ekonomiczno-technicznym.

A zastanowiłeś się kiedyś, dlaczego za komuny Polak miał dużo niższą wydajność niż ten sam Polak w III RP?

Za komuny w Stoczni Szczecińskiej jeden statek budowano nawet kilka lat, a po stoczni wałęsały się tysiące (!) robotników, często przenosząc blachy i śruby z jednego kąta w drugi. Zamawiający statki armatorzy z zachodu nie mogli się nadziwić, że tyle osób się wszędzie kręci, a statku w terminie zbudować nie potrafią. Teraz kilkukrotnie bardziej skomplikowany, specjalistyczny i w związku z tym droższy statek, prywatna stocznia (np. wspomniana wcześniej Crist) buduje w kilka miesięcy, rękami kilkuset ludzi.

To tak jakbyś następnym razem miał się pociąć na dźwięk słowa "wydajność", albo gdybyś do tej pory nie wiedział, dlaczego państwowy sektor stoczniowy musiał w Polsce upaść, najpierw po przejedzeniu miliardów złotych państwowych dotacji z naszych kieszeni (bo ten prywatny ma się całkiem dobrze, wbrew temu co kłamią PiSiory).

Data: 2017-07-20 09:40:44
Autor: z
W dniu 2017-07-20 o 09:32, japanizer@japanizer.org pisze:
A zastanowiłeś się kiedyś, dlaczego za komuny Polak miał dużo niższą wydajność niż ten sam Polak w III RP?

Nie wyjeżdżaj mi tu z komuną bo mówimy o gospodarce rynkowej i liczeniu PKB i wydajności pracy w drastycznie różnych krajach o innej walucie, innym poziomie zarobków, uprzemysłowieniu, przepisach prawnych...

Takie bezrefleksyjne porównywanie durnego wskaźnika pokazuje zakłamaną prawdę o wydajności. Nie wspominając o drenażu podatkowym, optymalizacji którą na Polsce uskuteczniają nawet Czechy.

Statystyka BUAAACHAAAAAA :-)

Data: 2017-07-20 00:54:27
Autor: japanizer
On Thursday, July 20, 2017 at 4:40:47 PM UTC+9, z wrote:

> [...]

Nie wyjeżdżaj mi tu z komuną bo mówimy o gospodarce rynkowej i liczeniu PKB i wydajności pracy w drastycznie różnych krajach o innej walucie, innym poziomie zarobków, uprzemysłowieniu, przepisach prawnych....

Ale już przeczytałeś definicję wydajności pracy? Zrozumiałeś?

Takie bezrefleksyjne porównywanie durnego wskaźnika pokazuje zakłamaną prawdę o wydajności.

Co w nim durnego? Czy liczby są durne same z siebie?
Nie wspominając o drenażu podatkowym, optymalizacji którą na Polsce uskuteczniają nawet Czechy.

I zmiana tematu, bo niestety nie potrafiłeś nic składnego na temat napisać?

Statystyka BUAAACHAAAAAA :-)

Czy wszystkie wyrazy z trzema i więcej sylabami są zbyt trudne dla PiSiorków?

Data: 2017-07-20 09:24:33
Autor: Bene Natus UBywatel
Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:597059ca$0$15207$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Proste. Wiesiaczek jest "mundry" i wie wszystko o cukrze. W innych tematach ten "chuj" (to jego słownictwo!) nie ma nic do powiedzenia! Po prostu cienias.

CL

Data: 2017-07-20 19:00:06
Autor: Wiesiaczek
W dniu 20.07.2017 o 09:20, z pisze:
[...]

Nie wiem, dlaczego to do mnie, bo nic o wydajności nie pisałem.
Za to z autopsji wiem, że wydajność tu nie ma nic do rzeczy.
To jest tylko hasło na to, żeby usprawiedliwić głodowe stawki w Polsce.
Podobnie zresztą jak sprzedaż wielkich zakładów przemysłowych była usprawiedliwiana "zacofaniem technologicznym".

To bzdura!

Pracowałem , już dla różnych firm, zarówno polskich jak i zagranicznych na naszym terytorium i poza nim.
Wydajność mam taką samą a zarobki często różniły się często ponad dwudziestokrotnie!
A co do PKB, to jest to współczynnik niewiele mający z dobrobytem tych, którzy go wypracowują. Ot, taka statystyka oderwana od rzeczywistości.

Data: 2017-07-19 14:53:05
Autor: silvio balconetti
Am 19.07.2017 um 14:18 schrieb japanizer@japanizer.org:
[...]

U nas pisza, ze rocznie kosztuje mnie skladka na Polske okolo 90 euro. Nie jest ti majatek, ale jakie trzy miesiace silowni. ;-)
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2017-07-19 17:12:02
Autor: boukun
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

A ile musiała zwrócić, za niewykorzystane lub źle wykorzystane dotacje? Tego ci nikt nie powie :)))))))))))

boukun

Data: 2017-07-19 08:19:57
Autor: japanizer
On Thursday, July 20, 2017 at 12:12:03 AM UTC+9, boukun wrote:
> [...]

A ile musiała zwrócić, za niewykorzystane lub źle wykorzystane dotacje? Tego ci nikt nie powie :)))))))))))

Czy rozumiesz przytoczone przez Sasina pojęcie słowa "netto"? Nie, nie chodzi o sieć supermarketów z tanim winem.

Data: 2017-07-19 17:26:17
Autor: boukun
> [...]

Czy rozumiesz przytoczone przez Sasina pojęcie słowa "netto"? Nie, nie chodzi o sieć supermarketów z tanim winem.

Te "netto" nie uwzględnia nakazów zwrotów za niewykorzystane lub niezgodnie wykorzystane dotacje!
To jest objęte tajemnicą.

boukun

Walić komunistyczna i złodziejska unię