Waliza w Szczecinie

Data: 2009-04-20 12:19:33
Autor: Odgrzany Kotlet
Waliza w Szczecinie
Ciekaw jestem czy poslowie PO przyjeli go dobrym ziolem :>

Data: 2009-04-20 17:49:50
Autor: Fripon
Waliza w Szczecinie
On Mon, 20 Apr 2009 12:19:33 +0200, "Odgrzany Kotlet"
<tarabuch@gazeta.pl> wrote:

Ciekaw jestem czy poslowie PO przyjeli go dobrym ziolem :>

 pewnie strzela po kilka malpeczek ;o)))

--

 HeSk

Data: 2009-04-20 20:03:34
Autor: Green Apple
Waliza w Szczecinie

<tarabuch@gazeta.pl> wrote:

Ciekaw jestem czy poslowie PO przyjeli go dobrym ziolem :>

 pewnie strzela po kilka malpeczek ;o)))

--
masz nieaktualne informacje - to juz nie malpki tylko kaczuszki - tak w kazdym razie mowi waliza :)

Data: 2009-04-21 06:13:23
Autor: Voyant
Waliza w Szczecinie
On Mon, 20 Apr 2009 20:03:34 +0200, "Green Apple"
<skaramanga007@gazeta.pl> wrote:

 [...]

 pewnie strzela po kilka malpeczek ;o)))

masz nieaktualne informacje - to juz nie malpki tylko kaczuszki - tak w kazdym razie mowi waliza :)

 gdyby nie "waliza" nie pisalbys tu teraz swoich rewelacji.

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-21 06:53:03
Autor: Hans Kloss
Waliza w Szczecinie
Voyant <he®sk> <~&#65533;brednie@interia.pl> napisał(a):
 gdyby nie "waliza" nie pisalbys tu teraz swoich rewelacji.

 Ty naprawde wierzysz w te bzdziny które tu wypisujesz??
J-23

Data: 2009-04-21 16:15:11
Autor: Green Apple
Waliza w Szczecinie

"Hans Kloss" <necr0c0w.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:gsjqgf$qqh$1inews.gazeta.pl...
[...]

Myslisz, ze 20 lat indoktrynacji od GWna, przez czerwona TVP na Polsatach TVeNach i stacjach radiowych w lapach Michnika nie zrobila swego?

Data: 2009-04-21 19:34:10
Autor: Voyant
Waliza w Szczecinie
On Tue, 21 Apr 2009 06:53:03 +0000 (UTC), "Hans Kloss"
<necr0c0w.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

>  gdyby nie "waliza" nie pisalbys tu teraz swoich rewelacji.
 Ty naprawde wierzysz w te bzdziny

 sam jestes bzdzina ;o)))

które tu wypisujesz??

 nie musze wierzyc. takie sa fakty. gdyb nie walesa
 swoje posty przed wyslaniem musialbys nosic na mysia,
 a tak mozesz pyszczyc ile wlezie, ze nie stales tam
 gdzie stalo zomo tylko byles razem z kaczynskimi ;o)

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-21 11:24:01
Autor: mrdevilyn
Waliza w Szczecinie
On 21 Kwi, 19:34, "Voyant <he®sk>" <~ bred...@interia.pl> wrote:

 nie musze wierzyc. takie sa fakty.

Tak sobie pierdolisz bez sensu czy masz jakie¶ DOWODY na potwierdzenie
owych faktów? Btw. na Łotwie czy w Estonii też mog± różne rzeczy
wypisywać, czy zawdzięczaja to równiez Geniuszowi Walizie? ;)))

gdyb nie walesa
 swoje posty przed wyslaniem musialbys nosic na mysia,

Ja sadze ponadto że gdyby nie waliza to byłoby w Polsce notoryczne
zaćmienie słońca, epidemia kołtuna a stonka ziemniaczana zżerałaby
rokrocznie zbiory ziemniaka. Jest to tak samo pewne jak prawdziwo¶c
twojego twierdzenia o walizie na mysiej ;))

 a tak mozesz pyszczyc ile wlezie, ze nie stales tam
 gdzie stalo zomo tylko byles razem z kaczynskimi ;o)

Bije tym pełowcom na dekiel coraz bardziej z tygodnia na tydzień,
takie niedorzeczno¶ci na grupie ostatnio wypisuja ze szok.  Zwieracze
puszczaja przed wyborami do PE?  Ponoć peło 60% ma w nich dostać,
ROTFL ;)))

Data: 2009-04-22 07:03:43
Autor: Voyant
Waliza w Szczecinie
On Tue, 21 Apr 2009 11:24:01 -0700 (PDT), mrdevilyn@gmail.com wrote:

>  nie musze wierzyc. takie sa fakty.

Tak sobie pierdolisz bez sensu czy masz jakie¶ DOWODY na potwierdzenie
owych faktów?

 mam.
Btw. na Łotwie czy w Estonii też mog± różne rzeczy
wypisywać, czy zawdzięczaja to równiez Geniuszowi Walizie? ;)))

 czesciowo tak.

> [...]

Ja sadze ponadto że gdyby nie waliza to byłoby w Polsce notoryczne
zaćmienie słońca, epidemia kołtuna a stonka ziemniaczana zżerałaby

 opisujesz czasy PRL.

Jest to tak samo pewne jak prawdziwo¶c
twojego twierdzenia o walizie na mysiej ;))

 wiesz co miescilo sie na mysiej ?

>  a tak mozesz pyszczyc ile wlezie, ze nie stales tam
>  gdzie stalo zomo tylko byles razem z kaczynskimi ;o)

Bije tym pełowcom na dekiel coraz bardziej z tygodnia na tydzień,

 na pewno. pisy szczekajaj karawana idzie dalej...

takie niedorzeczno¶ci na grupie ostatnio wypisuja ze szok.

 i o to chodzi ;o)))))))))0

Zwieracze puszczaja przed wyborami do PE?

 to twoj problem.
Ponoć peło 60% ma w nich dostać,

 a po cholere? do pe wyemigruje caly pis i bedzie w koncu normalnie.

ROTFL ;)))

 wlasnie.

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-21 19:56:13
Autor: cytryna
Waliza w Szczecinie

> [...]

 a tak mozesz pyszczyc ile wlezie, ze nie stales tam
 gdzie stalo zomo tylko byles razem z kaczynskimi ;o)

Przecież Waliza swoje posty nosił na Rakowieck±, jako¶ udało mu sie omijać Szechtera,sen. na Mysiej. PóĽniuej już się tak rozbestwił, że dyktował gen.
Ce¶kowi swoje złoto-alkoholowe my¶li tylko w Magdalence. Nie musisz wierzyć
ale takie sa fakty o których pisz± - wykorzystuj±c nie skradzione dokumenty-
Cenckiewicz i Gontarczyk.
HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2