Walizówna chce zadośćuczynienia za krzywdy.

Data: 2009-10-16 14:54:09
Autor: Piotr
Walizówna chce zadośćuczynienia za krzywdy.
"Do krakowskiego Sądu Okręgowego wpłynął pozew córki Lecha Wałęsy,
Anny, o ochronę dóbr osobistych przeciwko spółce "Arcana", wydawcy
książki o Lechu Wałęsie.
Córka Wałęsy uznała, że książka Pawła Zyzaka "Lech Wałęsa. Idea i
Historia" narusza jej dobra osobiste, jakimi jest jej sfera uczuciowa,
wyrażająca się szacunkiem i miłością do osoby ojca, oraz jej poczucie
godności osobistej."

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Anna-Walesa-pozwala-do-sadu-wydawce-ksiazki-o-jej-ojcu,wid,11601884,wiadomosc.html

A ja się zastanawiam czy nie wystąpię o oszkodowanie do p. Wałęsówny,
za to, że kiedy ona miała szczęśliwe dzieciństwo, to ja musiałem
słuchać bełkotu jej tatusia i się wstydzić, że kogoś takiego ma mój
naród za reprezentanta.
Piotr

Data: 2009-10-16 15:17:34
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

Bardzo dobrze. Powinna na dodatek wygrać sprawę, tak żeby tacy jak Zyzak mieli nauczkę na przyszłość że nie należy szkalować symboli narodowych..

Data: 2009-10-16 17:38:03
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hb9rpi$a6m$1news.onet.pl...
Piotr pisze:
[...]

A kto to jest ten symbol narodowy, żyd czy katolik?

boukun

Data: 2009-10-16 22:10:54
Autor: jadrys

Piotr pisze:
[...]

Po prostu Polak... i patriota. Nikt nie zrobił w ostatnim czasie więcej dla Polski nie zrobił niż Wałęsa. I mało tego, chyba tylko z nim się jeszcze liczą na świecie.. Cała reszta naszych "władców" to popychadła, posłuszni wykonawcy poleceń.

Data: 2009-10-16 22:23:07
Autor: boukun

Piotr pisze:
[...]

Szkoda gadać, po prostu podrzucili go na płot i tyle...

boukun

Data: 2009-10-17 00:03:46
Autor: jadrys

Piotr pisze:
[...]

Jasne, w Polsce wszyscy to wiedzą.. Ale to nic nie zmienia, i tak jest naszym symbolem narodowym. Jedna z przyczyn takiego stanu rzeczy jest to że nie mamy poza Wałęsą żadnych ludzkich  symboli narodowych rozpoznawalnych na świecie.

Data: 2009-10-16 15:19:19
Autor: Antenka
On 17 Paź, 00:03, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
boukun pisze:

> [...]

naszym symbolem narodowym. Jedna z przyczyn takiego stanu rzeczy jest to
że nie mamy poza Wałęsą żadnych ludzkich  symboli narodowych

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Tak?  :- / Nie przesadzaj. A Chopin, Kopernik, Wieniawski czy
chociażby ja we własnej osobie? :DD:D

Antenka

Data: 2009-10-17 00:29:57
Autor: jadrys
Walizówna chce zadośćuczynienia z a krzywdy.
Antenka pisze:

dowych..

[...]

Z tych osób to chyba tylko Ty.  Chopin - żabojad, Kopernik Niemka, Wieniawski , no wiadomo kto..   A tak właściwie to czego jesteś symbolem? Seksu ;-) ?

Data: 2009-10-17 13:48:42
Autor: Antenka
Walizówna chce zadośćuczynienia za krzywdy.
  , Kopernik Niemka,
Wieniawski , no wiadomo kto..

Uwierzyłeś w te brednie, że Kopernik był kobietą?! Jeśli on był
kobietą, to ja jestem facetem :D. Jadryś nie załamuj mnie ;- /

Antenka

Data: 2009-10-18 12:48:39
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

To nie są wcale brednie, prawie wszyscy wiedza że Kopernik była kobietą. I to bardzo mądrą kobietą, jednak w czasach których żyła nie było miejsca dla mądrych kobiet, więc ogłaszała swoje odkrycia jako mężczyzna. I co najdziwniejsze ten mit o Kopernik-mężczyźnie przetrwał do dzisiaj.. Dopiero Machulski w "Sex misji" poruszył ten temat ;-)
A co do Ciebie, to mam pewność że jednak jesteś kobietą :-\

Data: 2009-10-18 05:04:19
Autor: Antenka
Walizówna chce zadośćuczynienia za krzywdy.

To nie są wcale brednie, prawie wszyscy wiedza że Kopernik była kobietą.

Jacy wszyscy? Ty i jeszcze ktoś? :D

I to bardzo mądrą kobietą, jednak w czasach których żyła nie było
miejsca dla mądrych kobiet, więc ogłaszała swoje odkrycia jako
mężczyzna.

No ba! Wielu facetów wymiękka przy mądrych kobietach...Nie będę
wymieniać, bo na psp całe zastępy debili hihi ;-)

Dopiero Machulski w "Sex misji" poruszył ten temat ;-)

Machulski se jaja robił, a Ty, Jadrysiu uwierzyłeś, że Koprnik był
Nikolą a nie Mikołajem :D

A co do Ciebie, to mam pewność że jednak jesteś kobietą :-\

Tak? Naprawdę? Widziałeś mnie nago? :D . Chyba we śnie ;-)

Antenka

Data: 2009-10-18 14:11:13
Autor: wsi spokojna, wsi wesola
Walizówna chce zadośćuczynienia za krzywdy.

[...]

--
drucianka, striptiserka katolicka... :-|

ar

p.s. mam taka u zlewu.

Data: 2009-10-18 20:15:17
Autor: jadrys
Antenka pisze:
To nie są wcale brednie, prawie wszyscy wiedza że Kopernik była kobietą.

Jacy wszyscy? Ty i jeszcze ktoś? :D

Jest wielu takich jak ja, _uświadomionych_ 8-)

[...]

Ale dopiero teraz mogą okazywać swoja mądrość.. W średniowieczu pokazywanie swojej mądrości kobieta mogła trafić na stos :-(

Dopiero Machulski w "Sex misji" poruszył ten temat ;-)

Machulski se jaja robił, a Ty, Jadrysiu uwierzyłeś, że Koprnik był
Nikolą a nie Mikołajem :D

Nie sądzę żeby Machulski robił sobie "jaja robił" :-P

A co do Ciebie, to mam pewność że jednak jesteś kobietą :-\

Tak? Naprawdę? Widziałeś mnie nago? :D . Chyba we śnie ;-)

Antenka

No jasne że we śnie :-(  ... i wcale nie wyglądałaś na faceta.

Data: 2009-10-18 11:59:33
Autor: Antenka
Walizówna chce zadośćuczynienia za krzywdy.

Sen się niebawem urzeczywistni ;-) najlepiej na kawusi w
"Proletariacie" - nowa bąbka już przygotowana :DD. Tylko nie podawaj
daty, bo jeszcze jakaś wylęga z psp się za nami przywlecze
 :-D

Antenka

P.s. A teraz poważnie Jadrysiu. Czy aby nie za dużo tej literatury
SF?  Ta wiadomość o Nikoli Kopernik pachnie mi takim gatunkiem ;-).

Data: 2009-10-18 21:17:07
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

No ale w "Proletariacie" to ja raczej nie zobaczę Cię w negliżu :-( , wolałbym spotkanie w pokoju hotelowym, ew. u Ciebie w domu :-\
Oczywiście że można by tak pomyśleć, że za duża fantazja u mnie, ale chyba sama widziałaś w "Sexmisji" że to nie mój wymysł - Mikołaj jednak był Nikolą :-(

Data: 2009-10-18 13:39:51
Autor: Antenka
Walizówna chce zadośćuczynienia za krzywdy.
No ale w "Proletariacie" to ja raczej nie zobaczę Cię w negliżu :-( ,
wolałbym spotkanie w pokoju hotelowym, ew. u Ciebie w domu :-\

Piłeś?

Antenka :- /

Data: 2009-10-18 22:53:53
Autor: jadrys
Antenka pisze:
No ale w "Proletariacie" to ja raczej nie zobaczę Cię w negliżu :-( ,
wolałbym spotkanie w pokoju hotelowym, ew. u Ciebie w domu :-\

Piłeś?

Antenka :- /

"Nie jedź" :-D

Dobranoc Antenka :-)

Data: 2009-10-18 13:58:43
Autor: Antenka
On 18 Paź, 22:53, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> Piłeś?

> Antenka :- /

"Nie jedź" :-D

Dobranoc Antenka :-)

Nie jeżdżę, bo chcę jeszcze trochę pożyć :-P Dobranoc. :-E

Antenka

Data: 2009-10-17 17:22:29
Autor: Konstanty Wycirowski
Walizówna chce zadośćuczynienia za krzywdy.

"jadrys" <CHE@yahoo.com> > Z tych osób to chyba tylko Ty.  Chopin - żabojad, Kopernik Niemka,
Wieniawski , no wiadomo kto..   A tak właściwie to czego jesteś symbolem? Seksu ;-) ?

Drucianego debilizmu!

Data: 2009-10-17 19:45:33
Autor: boukun

Piotr pisze:
[...]

Moim nie jest, tak samo jak JPII...

boukun

Data: 2009-10-18 12:48:25
Autor: jadrys
boukun pisze:

[...]

Co do JPII to się z tobą zgodzę - reprezentował nie Polskę a Watykan.. I bardzo mocno wątpię czy gdziekolwiek na świecie (poza Polską) był postrzegany jako Polak.

Data: 2009-10-16 17:38:31
Autor: cytryna
Piotr pisze:
> [...]
>

>   Bardzo dobrze. Powinna na dodatek wygrać sprawę, tak żeby tacy jak Zyzak mieli nauczkę na przyszłość że nie należy szkalować symboli narodowych..

Walizianka zazdrości ojcu, że mógł swojego wacka zamoczyć w kropielnicy, a ona
ze względów anatomicznych nie może się tak korzystnie wyróżnić, więc dobre to
odszkodowanie na otarcie, no własnie czego?
-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

Data: 2009-10-16 18:28:50
Autor: awe

Piotr pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
Bolkow
awe

Data: 2009-10-16 17:41:17
Autor: heŽsk
Walizówna chce zadoœćuczynienia za krzywdy.
On Fri, 16 Oct 2009 14:54:09 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

"Do krakowskiego Sądu Okręgowego wpłynął pozew córki Lecha Wałęsy,
Anny, o ochronę dóbr osobistych przeciwko spółce "Arcana", wydawcy
książki o Lechu Wałęsie. [...]

 jak dobrze, ze jaroslaw kaczynski nie ma corki.... --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-10-16 22:22:09
Autor: Hans Kloss
Walizówna chce zado�ćuczynienia za krzywdy.
heŽsk <i&#65533;bigbrednie@interia.pl> napisał(a):
jaroslaw kaczynski

A jak lodówkę otwierasz trollu, to nie znajdujesz w niej czasem Jarosława
Kaczyńskiego?
J-23

Data: 2009-10-17 12:19:58
Autor: heŽsk
Walizówna chce zado�ćuczynienia za krzywdy.
On Fri, 16 Oct 2009 22:22:09 +0000 (UTC), "Hans Kloss"
<necr0c0w@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

heŽsk <i&#65533;bigbrednie@interia.pl> napisał(a): >dobrze ze  jaroslaw kaczynski  nie ma corki ;o)))

A jak lodówkę otwierasz trollu, to nie znajdujesz w niej czasem Jarosława
Kaczyńskiego?

 nie. a ty co widzisz ? "Solidarnosc" wieszajaca komunistow ?

Data: 2009-10-16 21:09:46
Autor: Adam
[...]
Bodajże w 1981 roku, na jakimś plenum PZPR jeden z partyjnych działaczy zauważył, że nadejdzie kiedyś taki dzień, gdy ci, ktorzy teraz tak wznosza pod niebiosa Wałęsę, będą się wstydzić tego swego zachwytu.
Chłopina był albo mesjaszem albo dobrze wówczas poinformowanym.
AC

Data: 2009-10-16 21:21:50
Autor: wsi spokojna, wsi wesola

"Adam" <bluesman1952@poczta.fm> schrieb im Newsbeitrag news:hbagid$ir3$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

   W PZPR  co jeden to mesjasz.

   AR

Walizówna chce zadośćuczynienia za krzywdy.