Walizówna chce zadośćuczynienia za krzywdy.

Data: 2009-10-16 21:09:46
Autor: Adam
Walizówna chce zadośćuczynienia za krzywdy.
A ja się zastanawiam czy nie wystąpię o oszkodowanie do p. Wałęsówny,
za to, że kiedy ona miała szczęśliwe dzieciństwo, to ja musiałem
słuchać bełkotu jej tatusia i się wstydzić, że kogoś takiego ma mój
naród za reprezentanta.
Piotr
Bodajże w 1981 roku, na jakimś plenum PZPR jeden z partyjnych działaczy zauważył, że nadejdzie kiedyś taki dzień, gdy ci, ktorzy teraz tak wznosza pod niebiosa Wałęsę, będą się wstydzić tego swego zachwytu.
Chłopina był albo mesjaszem albo dobrze wówczas poinformowanym.
AC

Data: 2009-10-16 21:21:50
Autor: wsi spokojna, wsi wesola

"Adam" <bluesman1952@poczta.fm> schrieb im Newsbeitrag news:hbagid$ir3$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

   W PZPR  co jeden to mesjasz.

   AR

Walizówna chce zadośćuczynienia za krzywdy.