Walka ateistow z kosciolem , czy walka kosciola z ateizem ?

Data: 2010-03-24 15:52:21
Autor: cyc
Walka ateistow z kosciolem , czy walka kosciola z ateizem ?
http://wiadomosci.onet.pl/2701,2146078,sopot_18-latek_zada_zdjecia_krzyzy_szkola_dodaje_kolejne,wydarzenie_lokalne.html

Mlodociany nawiedzony ateista , pewnie dla checi zaspokojenia potrzeby zaistnienia zarzadal zdjecia krzyzy w szkole .
Ja nie jestem zwolennikiem bezpardonowego " upiekszania " wszystkiego co sie da , symbolami religijnymi , uwazajac , ze dla uprawiania religijnych praktyk sa odpowiedni miejsca i ze jest ich na tyle duzo , ze nie ma potrzeby publicznego  poniewierania  tychze symboli .
Nie mniej , skoro juz w czesto niewytlumaczalny spsob znalazly sie w takich miejscach , choc  tyle niedemokratycznie co bezczelnie , to niech sobie tam wisza dalej bo :
a ) nikomu nie przynosza swoja obecnoscia krzywdy .
b) w zasadzie sa niezauwazalne tak dlugo jak dlugo nie znajdzie sie jakis nawiedzony , ktory chce je sciagnac .
c) skoro nie przeszkadza religijnym szalencom to , ze s...ja na nie muchy i osiada na nich wieloletni kurz ( nikt przecez tego przez cale lata lub dziesieciolecia nie wyciera ) , to przeciez niech sobie wisza . Dla mnie jest to najzwyczajniesza profanacja , tymbardziej , ze rola jaka maja te jakoby " symbole "  spelniac juz dawno przeminela i ani nie jest to juz symbol ( bo dla swojej powszechnosci  staly sie rzeczami niezauwazalnymi przez 99,99% wchodzacych do pomieszczenia ludzi ) , ani ozdoba .
Zatem glupota jest upieranie sie przy usuwaniu symboli ale szybko musze dodac , ze jeszcze wieksza jest akcyjne robienie na zlosc tym , ktorym symbole owe przeszkadzaja . Ta akcyjnosc dowodzi tyle koltunerii moherowej armii nawiedzencow , ile mialkosci rozumienia przez nich ideii jaka jest wiara w Chrystusa . Ta mielkosc przenosci ich do sredniowiecza w ktorym symbol byl wazniejszy niz sama idea .

cyc

Data: 2010-03-24 16:47:15
Autor: abc
Walka ateistow z kosciolem , czy walka kosciola z ateizem ?
Policz sobie wysłane dzisiaj posty zionące nienawiścią do Kościoła Świętego i uzyskasz odpowiedź na swoje pytanie.

Data: 2010-03-24 17:45:21
Autor: fil
W dniu 2010-03-24 16:47, abc pisze:
Policz sobie wysłane dzisiaj posty zionące nienawiścią do Kościoła Świętego
i uzyskasz odpowiedź na swoje pytanie.

Masz w tym spore zasługi abc, siałeś i wciąż
jeszcze siejesz tu wiatr, zbieraj więc burzę...
Masz jeszcze szansę co nieco naprawić, chociaż
nie wierzę byś co nieco zrozumiał...

pulsar

Data: 2010-03-24 18:31:58
Autor: abc
[...]

Sądzę, że tego nie zrozumiesz, ale spróbujmy. Ja nie piszę "od siebie",
tylko przypominam odwieczne nauczanie Kościoła, bliska mi jest
średniowieczna mentalność anonimowa.

Natomiast każdy heretyk pisze "od siebie" i jest przesiąknięty kultem
nowości i oryginalności. Kultem, który zaczął się szerzyć w okresie
Odrodzenia pogaństwa (Renesansu) a upowszechnił się w okresie Oświecenia
przez Lucyfera.

Data: 2010-03-24 18:38:20
Autor: cyc

Użytkownik "fil" <fil@onet.eu> napisał w wiadomości news:hodfj0$u2g$1news.onet.pl...
[...]

Najsmieszniejsze jest to , ze ten nawiedzony koltunek krytyke pedofili  , tudziez inne zbrodnie koloratkowych prezentuje jako walke ateistow i komuny z kosciolem !.

cyc

Data: 2010-03-24 19:50:49
Autor: abc
[...]

To JEST walka lewackich bezbożników z Kościołem.  Statystyczne fakty nie
mają dla nich znaczenia. Liczy się tylko, żeby "dołożyć: Kościołowi i
goebelsowskim, bezczelnym powtarzaniem kłamstw wylansować fałszywe
stereotypy.

Data: 2010-03-24 20:09:52
Autor: bolek

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hodimh$6sm$1news.onet.pl...

[...]

To jest tak jak z żydami. Spojrzysz krzywo na jednego
i już jesteś antysemitą.

bolek

Data: 2010-03-24 18:08:52
Autor: karwanjestkretynem
Walka ateistow z kosciolem , czy walka kosciola z ateizem ?

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w

Policz sobie wysłane dzisiaj posty zionące nienawiścią do Kościoła Świętego i uzyskasz odpowiedź na swoje pytanie.

 Nazywanie kościoła "świętym" w kontekście krzywd, które wyrządził młodym ludziom na całym świecie jest ewidentnym nadużyciem i nieuprawnionym gloryfikowaniem skompromitowanej instytucji.

Artur Borubar

"Lech Kaczyński jest pierwszym prezydentem, który potrafił zablokować i zniszczyć całościową systemową reformę w Polsce. To jest rekord dwudziestolecia, zablokowanie reformy służby zdrowia (...) to jest grzech przeciwko Polsce. Drugim ewidentnym grzechem jest uniemożliwienie odzyskania przez Polskę w sposób łatwy i najprostszy opinii kraju lidera postępu integracji europejskiej (...) Smutnym rekordem będzie blokowanie dokończenia procesu ratyfikacji Traktatu z Lizbony, który sam przeprowadził i podpisał."

http://pepepe.pl/  Jeszcze 273 dni kompromitowania RP!

Data: 2010-03-24 18:32:03
Autor: abc
[...]

Kościół jest społecznością nadprzyrodzoną, widzialną, świętą i powszechną,
którą ustanowił Jezus Chrystusi nazwał Kościół swoim.

Wyznajemy w Credo wiarę w: ".. unam, sanctam, catholicam et apostolicam
Ecclesiam". Wyznajemt wiarę w Kościół ŚWIĘTY, a nie w instytucję czysto
ludzką, błądzącą i grzeszną.

Kościół jest Mistycznym Ciałem Chrystusa. Prawdziwą głową Kościoła jest sam
Jezus Chrystus, który w sposób niewidzialny zamieszkuje go, rządzi nim i
jednoczy w Sobie Jego członków. Chrystusowi nie można przecież przypisać
niczego moralnie niewłaściwego.

Ilekroć pojawia się zło, zawsze jest ono dziełem jednostki. Choćby było to
zło przedstawicieli Kościoła, jego księży, biskupów, papieży nawet, choćby
czyniąc je powoływali się na swoje rozumienie świętej nauki, ostatecznie
zawsze błąd jest ich.

Dlatego nie ma tu możliwości przepraszania w imieniu całego Kościoła. Winy
członków nie mogą splamić tego, co z samej istoty jest nieskalane.

Data: 2010-03-24 12:14:16
Autor: zbig
On 24 Mar, 18:32, "abc" <a...@wp.pl> wrote:

Kościół jest Mistycznym Ciałem Chrystusa.
Jak w dalszym ciągu będziesz powtarzał z uporem maniaka tego typu
pozbawione jakiegokolwiek sensu banialuki , nikt nie będzie traktował
cię poważnie.

Data: 2010-03-24 20:26:34
Autor: abc
> [...]

Jak w dalszym ciągu będziesz powtarzał z uporem maniaka tego typu
pozbawione jakiegokolwiek sensu banialuki , nikt nie będzie traktował

To nie są żadne banialuki. Przeczytaj encyklikę Mystici Corporis Christi:
http://www.opoka.org.pl/biblioteka/W/WP/pius_xii/encykliki/mystici_corporis_29061943.html

Data: 2010-03-24 13:00:17
Autor: zbig
On 24 Mar, 20:26, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> [...]
Gówno prawda. Chrystus jest Bogiem a nie żadną głową, tym bardziej
ciała Kościoła bo coś takiego nie istnieje.
Brnij dalej w ten scholastyczny pseudonaukowy bełkot, niestrawny dla
nikogo poza tym, kto to wytworzył. Nie wróżę ci sukcesów jeśli dalej
będziesz prezentował tę pompatyczną mowę-trawę pozbawioną
jakiejkolwiek treści

Data: 2010-03-24 13:15:55
Autor: zbig
On 24 Mar, 21:08, "abc" <a...@wp.pl> wrote:

Przeczytaj encyklikę Mystici Corporis Christi:http://www.opoka.org.pl/biblioteka/W/WP/pius_xii/encykliki/mystici_co...

Płyta ci się zacięła? Próbowałem przebrnąć przez ten bełkot papieża
Hitlera. Nie da się.

Data: 2010-03-24 21:24:05
Autor: abc
[...]

Ja wiem, że to może być dla ciebie zbyt trudne. Ale skoro nie przeczytałeś, to lepiej się nie wypowiadaj na ten temat, bo nic nie wiesz.

Data: 2010-03-24 13:28:16
Autor: zbig
On 24 Mar, 21:24, "abc" <a...@wp.pl> wrote:

Ja wiem, że to może być dla ciebie zbyt trudne. Ale skoro nie przeczytałeś,
to lepiej się nie wypowiadaj na ten temat, bo nic nie wiesz.

Gówno wiesz. Powtarzasz bezmyślnie absurdalne komunały bez krztyny
własnej refleksji.

Data: 2010-03-24 20:53:30
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 24 Mar 2010 20:26:34 +0100, abc napisał(a):

[...]

Na tej samej zasadzie można powiedzieć że jehowickie brednie to nie
banialuki, bo przecież początek dało im dwanaście tomów wypocin "Pastora
Russela".

Data: 2010-03-24 19:49:29
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 24 Mar 2010 16:47:15 +0100, abc napisał(a):

Policz sobie wysłane dzisiaj posty zionące nienawiścią do Kościoła Świętego i uzyskasz odpowiedź na swoje pytanie.

Do Kościoła Świętego - nie mylić jednak z sektą lefebrystów.

Data: 2010-03-24 19:42:39
Autor: jadrys
Walka ateistow z kosciolem , czy walka kosciola z ateizem ?
W dniu 2010-03-24 15:52, cyc pisze:

[...]
cyc

O ile walka  kościoła z ateistami i innowiercami jest zrozumiała - taka jest przecież jego rola.. Nawracać zbłąkane owieczki. O tyle trudno zrozumieć walkę ateistów. O co im chodzi? Chcą zaszczepić innym swój brak wiary?

Data: 2010-03-24 20:10:06
Autor: abc
[...]

Ateiści służą szatanowi,

Data: 2010-03-24 20:27:59
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-24 20:10, abc pisze:
[...]

Ależ skąd !! Szatanowi służą  sataniści. Ateista nie wierzy w nic. A więc nie powinien zabierać głosu w sprawach wiary. A tym bardziej krytykować.

Data: 2010-03-24 20:55:52
Autor: abc
[...]

Jak zwał tak zwał  Grupowi ateiści (sataniści) swoimi wypowiedziami służą
diabłu.

Data: 2010-03-25 14:48:14
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-24 20:55, abc pisze:
[...]

Myślę że jednak służą prędzej prawdzie i faktom.  Oczywiście mam tu na myśli tych co zajmują zdanie w sprawie Kościoła  a nie Boga.

Data: 2010-03-24 21:38:29
Autor: Piotr
Dnia Wed, 24 Mar 2010 15:52:21 +0100, cyc napisał(a):

[...]

Stworzono system w którym psychopatyczne wałkuństwo bedzie nas szachowało i
szantażowało w sądach, bo z tego będzie żyło. Nie z pracy a z wynajdywania
dziury w całym. Taka tysiacowa to tylko jedna z prekursorek, ja jestem
ciekaw kiedy nasz grupwy psychopata dostanie pierwsze odszkodowanie
wysądzone w Sztrasburgu.
Piotr
--
Od onanizmu to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI

Data: 2010-03-24 21:49:13
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 24 Mar 2010 21:38:29 +0100, Piotr napisał(a):

[...]

W sumie jakbyś nie wiem jak szukał to jednak pożytku żadnego płynącego z
tych "krzyży" nie znajdziesz. No bo niby jakie?

Walka ateistow z kosciolem , czy walka kosciola z ateizem ?