Walka masonerii z Kościołem

Data: 2010-01-13 20:51:48
Autor: abc
Walka masonerii z Kościołem
Modlitwa św. Maksymiliana Kolbe:

"O Maryjo bez grzechu poczęta, módl się za nami, którzy się do Ciebie
uciekamy. i za wszystkimi, którzy się do Ciebie nie uciekają., a zwłaszcza
za masonami i poleconymi Tobie."

http://www.polonica.net/Walka_masonerii_z_Kosciolem.htm

Data: 2010-01-13 21:21:30
Autor: Grzegorz Z.
bezrobocie rośnie, przedsiębiorstwa upadają, służba zdrowia zdycha...
..... a banda debili na państwowych posadkach debatuje godzinami nad tym, za
który koniec należy wieszać na gwoździu w ścianie tzw.krzyż:

http://wiadomosci.onet.pl/2110740,11,1,1,,item.html

Data: 2010-01-14 07:26:44
Autor: sofu

--

ABC wyjaśnij mi to co sam napisałeś: O Maryjo bez grzechu poczęta......
Co to ma znaczyc, ze ona została poczeta czyli jej matka z jej ojcem sie nie

Czyli gdy mąż skutecznie spólkuje ze swoja żoną i maja dziecko, to oznacza,
ze ono zrodzilo sie z grzechu?

sofu

Data: 2010-01-14 08:00:02
Autor: abc
Walka masonerii z Kościołem
ABC wyjaśnij mi to co sam napisałeś: O Maryjo bez grzechu poczęta......

Niepokalane Poczęcie Najświętszej Maryi Panny oznacza, że Matka Syna Bożego
od pierwszej chwili swego istnienia nie miała grzechu pierworodnego.

Data: 2010-01-14 08:52:06
Autor: sofu

> [...]

Bożego
od pierwszej chwili swego istnienia nie miała grzechu pierworodnego.

A skad wiadomo, że nie miała? Kto tak powiedział?
Tylko mi nie mów, że to jakies kotabasy według swojego widzimisie ustaliły.
Bo to juz znam z autopsji.

sofu

Data: 2010-01-14 12:03:38
Autor: xcihy

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:himi8b$afg$1node2.news.atman.pl...

> [...]

A skad wiadomo, że nie miała? Kto tak powiedział?
Tylko mi nie mów, że to jakies kotabasy według swojego widzimisie ustaliły.

W raju Pan Bóg zapowiedział szatanowi: "Wprowadzam nieprzyjaźń między ciebie a niewiastę, pomiędzy potomstwo twoje a potomstwo jej: ono zmiażdży ci głowę, a ty zmiażdżysz mu piętę" (Rdz 3, 15).
Jeszcze jaśniej wydaje się ta prawda podana w pozdrowieniu anioła Gabriela: "Bądź pozdrowiona, pełna łaski..." (Łk 1, 28). W przekonaniu pisarzy Kościoła Maryja nie byłaby "pełną łaski", gdyby chociaż na moment podlegała szatanowi, gdyby poczęła się w grzechu pierworodnym. "Łaski pełna", nie splamiona grzechem pierworodnym, wybrana od wieków na Matkę Syna Bożego, od pierwszej chwili swego istnienia (już od momentu poczęcia) jest bez grzechu, ma "pełnię łaski". Nie została poczęta, tak jak inni ludzie, w oddaleniu człowieka od Boga, ale od samego początku była w całej pełni ogarnięta miłością i łaska Boża, "nietknięta od wszelkiej zmazy grzechu pierworodnego". Stad i w późniejszym życiu wolna była całkowicie od wszelkiego grzechu osobistego, mocą zasług Jezusa Chrystusa. Jest - jak mówi Kościół Wschodu - "Wszystka Święta".
W Lourdes Maryja potwierdziła słowa Kościoła, mówiąc do Bernadetty: "Jestem Niepokalane Poczęcie". W Fatimie natomiast: "W końcu moje Niepokalane Serce zatryumfuje".

Lumen gentium : " Albowiem Maryja Dziewica, która przy zwiastowaniu anielskim poczęła i w sercu, i w ciele Słowo Boże i dała światu Życie, uznawana jest i czczona jako prawdziwa Matka Boga i Odkupiciela. Odkupiona w sposób wznioślejszy ze względu na zasługi Syna swego i zjednoczona z Nim węzłem ścisłym i nierozerwalnym, obdarzona jest tym najwyższym darem i najwyższą godnością, że jest mianowicie Rodzicielką Syna Bożego, a przez to najbardziej umiłowaną córą Ojca i świętym przybytkiem Ducha Świętego; dzięki zaś temu darowi szczególnej łaski góruje wielce nad wszystkimi innymi stworzeniami zarówno ziemskimi, jak niebieskimi"
xc

Data: 2010-01-14 12:18:48
Autor: sofu

Użytkownik "xcihy" <xc(c)c@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]

zaś temu darowi szczególnej łaski góruje wielce nad wszystkimi innymi
stworzeniami zarówno ziemskimi, jak niebieskimi"

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Aha :  w przekonaniu pisarzy Kościoła. Wszystko jasne!!!!!!!!!!!

sofu

Data: 2010-01-14 17:05:15
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 14 Jan 2010 08:52:06 +0100, sofu napisał(a):

[...]

Pijany wikary miał taką "wizję".

Data: 2010-01-15 00:57:46
Autor: swstr
Walka masonerii z Kościołem
Doktryną podstawową, religijną masonerii jest kabała, która powstała w tych
środowiskach żydowskich, które uznały bóstwo Chrystusa, ale świadomie Go
odrzuciły opowiadając się tym samym po stronie szatana.

to kosciol twierdzi

a to ta druga strona kabaly (wyrwany po czesci tekst z Laitmana kabalisty) :

Otrzymałem dwa pytania na temat właściwego sposobu wychowywania dzieci:

Pytanie: Kiedy mój trzyletni syn widzi jak coś robię, chce się koniecznie do
mnie dołączyć i robić to samo. Czasami przeszkadza mi to; chce, aby bawił się
samodzielnie, kiedy ja zakończę swoja pracę, albo robię coś w domu. Moja żona
mówi, że jest to dla mojego syna ważne, aby robić te rzeczy razem ze mną i
uważam, że ma rację, ale nie mogę siebie samego o tym sam przekonać.

Moja odpowiedz: Ona ma rację, jest to bardzo ważne, ponieważ stwarza to
łączności miedzy wami i przy tym twój syn uczy się i rozwija. W rzeczywistości
jest to jedyna droga jaką może rozwijać się człowiek &#8211; w tym, że naśladuje innych.

jakich uzyjecie panowie argumentow ze kabala jest czyms zlym , bedziecie plesc
trzy po trzy czy trafi sie cos konkretnego , ogolnie to mam wrazenie ze mozg co
niektorzy stracili , pisza byle pisac , kytykowac na oslep bez zastanowienia sie
co sie krytykuje , sam uwazam sie za katolika malo praktykujacego ale jak slysze
ze wszystkiemu winni sa Zydzi to mnie skreca , dla nich przynajmniej istnieja
jakies wartosci takie jak religia Bog , rodzina , szacunek ,umiejetnosc zwyklego
porozumiewania sie

 a w Polandii pier...olic  byle pier...olic  , i pewnie dlatego ze Zydzi
reprezentuja soba jakies wartosci zwykle osiagaja wiecej niz przecietny Kowalski
na zmywaku w UK

tak sie sklada ze pracowalem krotko w pewnym miejscu gdzie byla rodzina Zydowska
ta rodzina to byla jednosc , komunikacja , porozumienie , pelne wsparcie szacun na kolanach dla nich za takie wzajemne podejscie do siebie jak zyje tyle lat to nie widzialem zadnej ani jednej takiej polskiej rodziny najzwyklej Polacy osiagneli juz dno w porozumiewaniu sie i wspolpracy z samymi
soba , efekty tego sa wszedzie , Polacy maja zapier...ac a nie bogacic sie
na bogacenie trzeba zasluzyc

--

Walka masonerii z Kościołem