Walka o elektorat...

Data: 2011-05-24 10:49:56
Autor: MH
Walka o elektorat...
Byle do Władzy !! Władzy !!!  Niczego mi się bardziej nie chce !!!

1) Katole
2) Kibole

Kto następny ??

MH --

Data: 2011-05-24 03:56:45
Autor: Hans Kloss
Walka o elektorat...
On 24 Maj, 12:49, " MH" <logiz...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

Kto następny ??
 Tacy jak ty- tępi i bezczelni i fanatycy. Zostaniecie zgojeni bo nie
może być tak żeby cham, prostaczyna  i matoł dyktował warunki
normalnym, porządnym ludziom.
J-23

Data: 2011-05-24 11:10:30
Autor: MH
Walka o elektorat...
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):
On 24 Maj, 12:49, " MH" <logiz...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

> Kto nast=EApny ??
 Tacy jak ty- t=EApi i bezczelni i fanatycy. Zostaniecie zgojeni bo nie
mo=BFe by=E6 tak =BFeby cham, prostaczyna  i mato=B3 dyktowa=B3 warunki
normalnym, porz=B1dnym ludziom.
J-23

===============

Chams !! Albo ktoś się pod Ciebie podszywa (w dupie to mam , adresów Ip nie
śledzę ) , albo z kołyski nieszczęśliwie upadłeś...  Dejmy spokój porządnym
ludziom !!  Macie jakieś videło z ustawek ??  Uwielbiam oglądać porządnych
ludzi..  BAAA !! PRAWDZIWYCH WOLAKÓW !!

MH

Data: 2011-05-24 04:15:36
Autor: Hans Kloss
Walka o elektorat...
On 24 Maj, 13:10, " MH" <logiz...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
 Macie jakieś videło z ustawek ??
Człowieku, ilu ludzi bierze udział w tych ustawkach? Po kilkunastu max
po dwudziestu paru z obu stron. Ilu ludzi walnął po kieszeni debilny
ukaz tuskodonka o zamknięciu stadionów? Marnych kilkanaście tysięcy
posiadaczy karnetów.
Więc przestań tu pierdolić nielogiczne brednie, idź z nimi na onet
albo jakieś forum szechterowego szmatłąwca. Tu ludzie wiedzą, myślą i
wyciągają wnioski, tu nie nawiniesz nikomu makaronu na uszy
J-23

Data: 2011-05-24 13:30:13
Autor: Marek Czaplicki
Walka o elektorat...
Hans Kloss pisze w wiadomości 998901b9-8e0c-495d-af1c-
d8323d7df64b@l26g2000yqm.googlegroups.com na pl.soc.polityka w dniu wtorek 24 maj 2011 13:15:

[...]

Sama zaś ochrona i dozorowanie tej małej grupy ludzi zżera więcej pieniędzy z państwowej kasy niż zarabia klub na jednym meczu. Więc skoro jesteś taki choiny nie ze swojej kieszeni, to może ja zażądam za ochronę sąsiadów  w bloku przede mną jakiejś niemałej sumki. Przecież jak mała grupka ma dyktować swoje warunki całemu państwu, to dlaczego nie może tego zrobić jeden człowiek? :-)

Data: 2011-05-24 04:37:05
Autor: Hans Kloss
Walka o elektorat...
On 24 Maj, 13:30, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:

Sama zaś ochrona i dozorowanie tej małej grupy ludzi zżera więcej pieniędzy
z państwowej kasy niż zarabia klub na jednym meczu.

To ich na stadiony nie wpuszczać! To nietrudne, Anglicy potrafili....
Poza tym dlaczego płacić za ochronę  z państwowych, powinno się
kosztami obciążyć klub a klub  doliczyłby tę kasę do ceny karnetów i
biletów.
 Ale ryży wodzuś postanowił pokazać jaki z niego macho i szeryf, w
związku z czym pozbawił kilkanaście tysięcy (co najmniej) ludzi ich
ulubionej rozrywki. A teraz oni odwdzięczają mu się poniewierając nim
gdzie popadnie- i mają rację!
J-23

Data: 2011-05-24 14:13:02
Autor: Marek Czaplicki
Walka o elektorat...
Hans Kloss pisze w wiadomości ae6ef64e-7075-4e9f-9aa8-
ca371749fe86@24g2000yqk.googlegroups.com na pl.soc.polityka w dniu wtorek 24 maj 2011 13:37:
[...]

A dlaczego zabraniasz rządowi, wojewodom i policji skorzystanie ze swoich uprawnień i żelazne egzekwowanie prawa, to które jest? Znasz jakichś spokojnych kibiców? Ja znam. Sam nim, kibicem, nie jestem, ale znam ludzi prawdziwie zakochanych w footbolu. I od nich też nie ma recept na uspokojenie chuligaństwa, satysfakcjonujących wszystkich.
Cała sprawa jest tego rodzaju, że opozycja stara się wykorzystać okazję do przylania rządowi, dlatego że coś robi. W innej sytuacji opieprza rząd bo czegoś tam nie zrobił. Kibice w tej sytuacji są najmniej ważni dla opozycji, ot takie mięso armatnie. :-)

Data: 2011-05-24 05:43:54
Autor: Hans Kloss
Walka o elektorat...
On 24 Maj, 14:13, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:

Ca a sprawa jest tego rodzaju, e opozycja stara si wykorzysta okazj do
przylania rz dowi, dlatego e co robi.

Nie dlatego że robi "coś" tylko dlatego ze wyprawia idiotyzmy.
Zamkniecie stadionów z uzasadnieniem "bo kibole" przypomina tłuczenie
termometru w celu pozbycia się gorączki. Cała sprawa jest w gruncie
rzeczy błaha i niegodna tak długiego roztrząsania, niemniej jest
doskonałym przykładem standardowej metody "działania"  tego rządu i
tej formacji politycznej,  polegającej nie do rozwiązywaniu
konkretnych problemów tylko na zamieceniu ich pod dywan i przez to
generowaniu nowych.
J-23

Data: 2011-05-24 14:53:20
Autor: Leprechaun
Walka o elektorat...

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:da445ed7-9e60-4873-b5b6-9abbafb287df28g2000yqu.googlegroups.com...
[...]

Pieprzysz MATOLE! Rząd wziął się za takich jak ty bandytów internetowych. Skończy się obrażanie prezydenta i premiera! Pójdziesz do pierdla!

BomBel

Data: 2011-05-24 13:06:02
Autor: Hans Kloss
Walka o elektorat...
Leprechaun <brudy@pralnia.tw> napisał(a):
 Rząd wziął się
.. i zesrał na rzadko a z jego bździn uformowały sie samorzutnie takie rożne
hjenie i bombelki jak ty, wypierdzie ;)
J-23

Data: 2011-05-24 14:56:23
Autor: Marek Czaplicki
Walka o elektorat...
Hans Kloss pisze w wiadomości da445ed7-9e60-4873-
b5b6-9abbafb287df@28g2000yqu.googlegroups.com na pl.soc.polityka w dniu wtorek 24 maj 2011 14:43:

[...]

Sprawa bezpieczeństwa imprez masowych nie jest ani błaha, ani nie wymaga roztrząsania. Bezpieczeństwo zaś imprez odbywających się na stadionach jest w chwili obecnej jednym z głównych. Na stadionach już z powodów niedopatrzeń i zaniechań służb odpowiedzialnych za ich bezpieczeństwo ginęli ludzie. Zadeptywani, wtłaczani w siatki zabezpieczające przed ich wtargnięciem na boisko, zawalenia się trybun (http://en.wikipedia.org/wiki/Heysel_Stadium_disaster)
Opozycja od dłuższego czasu chce iść do władzy po trupach. Ich sprawa. Może małe pytanko? Dobra, małe pytanko. Czy gdyby UEFA cofnęła swoją decyzję co do organizowania w Polsce i na Ukrainie EURO 2012, ze względu na warunki bezpieczeństwa organizowanych meczów, to opozycja przyklasnęłaby rządowi? Zła UEFA, ale rząd dobry, bo przynajmniej nie zabronił polskim kibicom ich sposobu kibicowania? :-)

Data: 2011-05-24 13:04:25
Autor: Hans Kloss
Walka o elektorat...
On 24 Maj, 14:56, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:

Sprawa bezpieczeństwa imprez masowych nie jest ani błaha, ani nie wymaga
roztrząsania. Bezpieczeństwo zaś imprez odbywających się na stadionach jest
w chwili obecnej jednym z głównych.
Od tego są odpowiednie przepisy a nie car tuskodonek. Stadion spełnia wymogi
bezpieczeństwa? Gramy. Nie spełnia? Nie gramy, jasne logiczne i proste jak kij
od miotły. Podobnie być powinno t także  z innymi  procedurami np.
bezpieczeństwa w lotach samolotowych. Mają być sformułowane i  przestrzegane
przepisy i procedury oraz wdrożona ich kontrola a nie "ręczne sterowanie" przez idiotę jednego z drugim który na piłce nożnej (albo na bezpieczeństwie
lotów) zna się jak świnia na mechanice kwantowej.
J-23

Data: 2011-05-24 15:26:22
Autor: Marek Czaplicki
Walka o elektorat...
Hans Kloss pisze w wiadomości irgacp$g21$1@inews.gazeta.pl na pl.soc.polityka w dniu wtorek 24 maj 2011 15:04:

[...]

Właśnie o to chodzi. Skoro w przepisach jest przepis uzależniający przeprowadzenie imprezy z udziałem publiczności od zgody wojewody, który może lub nie zgodzić się z policją co do jej przeprowadzenia, to dlaczego taki lament powstał teraz? Kiedy wojewodowie zaczęli swoje uprawnienia i obowiązek odpowiedzialności za porządek egzekwować?

Data: 2011-05-24 12:03:14
Autor: MH
Walka o elektorat...
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

Sama zaś ochrona i dozorowanie tej małej grupy ludzi zżera więcej pieniędzy z państwowej kasy niż zarabia klub na jednym meczu.

No to dochodzisz do prawidłowych wniosków!!  Trza w pisdu pozamykać boiska dla
kiboli !! LOGICZNE ?!
[...]

To nie moja wina żeś z bloku .....  Każdy ma to na co zasługuje..  Takie są
brutalne zasady systemu  , o który walczyliście...

MH

Data: 2011-05-24 14:17:17
Autor: Marek Czaplicki
Walka o elektorat...
 MH pisze w wiadomości irg6q2$3jq$1@inews.gazeta.pl na pl.soc.polityka w dniu wtorek 24 maj 2011 14:03:
[...]

Nie rozumiesz. Skoro płaci się niektórym ludziom za to, żeby doprowadzali do sytuacji bezpieczeństwa i elementarnego porządku wśród grupki ludzi za nic mających zasady współżycia społecznego. To dlaczego nie doprowadzić do sytuacji aby zwykłym obywatelom policja płaciła za to, że są po prostu porządni i nie wymagają ich interwencji? :-)

Data: 2011-05-24 12:27:21
Autor: MH
Walka o elektorat...
[...]

Japierdolę!!  Gościu , co Ty palisz ??!!  Zostaw to , idź na świeże powietrze,
pooddychaj i przeczytaj tak po godzinie coś napisał..

MH

Data: 2011-05-24 14:45:50
Autor: Marek Czaplicki
Walka o elektorat...
 MH pisze w wiadomości irg879$882$1@inews.gazeta.pl na pl.soc.polityka w dniu wtorek 24 maj 2011 14:27:

[...]

No dobra. Załóżmy że minęła godzina i... Wytłumaczę Ci tak. Masz sąsiada w bloku czy na osiedlu gdzie mieszkasz. Sąsiad ów "trudni" się: rozwalaniem wszystkiego co napotka, bijatykami z innymi podobnymi, zasrywa i zanieczyszcza swoje mieszkanko itd... Cały czas trzeba go pilnować a to przed samym sobą, a to przed innymi. Nic mu jednak nie można zrobić ponieważ opozycja miejska broni go z powodu takiego, że wywiesił w swoim oknie obrazek Koziołka Matołka z wiadomym podpisem. To ja się zapytam. Skoro pan ów angażuje tyle sił i środków społecznych, to dlaczego nie płacić zwykłym obywatelom małej części sum przeznaczanych na owego pana za to że nie zachowują się jak on? Ty dostrzegasz tylko że ja muszę coś jarać. Ja tylko w skrócie opisałem sytuację jaka ma miejsce w Polsce. Oczywiście wyolbrzymiłem to i owo. licencia poetica. :-)

Walka o elektorat...