Walka o krzyż rozpoczęta...

Data: 2009-11-26 07:54:11
Autor: Tzva Adonai
Walka o krzyż rozpoczęta...
- Krzyż to nie tylko ozdoba i kultura. To najważniejszy moment w
historii, gdy Jezus umarł za nas na krzyżu. Ten wyrok musiał nas
wszystkich zaboleć - mówił arcybiskup Józef Michalik po zakończeniu
obrad Konferencji Episkopatu Polski na Jasnej Górze. Jak dodał, "dziś
krzyż jest przeszkodą, a jutro będzie człowiek o niebieskich oczach
albo czarnych oczach, albo długim nosie".

- Ja wiem, za co mego ojca zwalniali z pracy, gdy nie chciał zgodzić
się na zdjęcie krzyża w biurze, w którym pracował. Trzeba było robić
różne preteksty, urządzać drugie malowanie biura, żeby ten krzyż
zdjąć. - dodał przewodniczący KEP.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1371,title,Polscy-duchowni-bija-na-alarm-to-godzina-proby-dla-naszej-wiary,wid,11724022,wiadomosc.html?ticaid=192c9

Walka o krzyż rozpoczęta...