Walka o pokój nadal trwa

Data: 2009-12-12 21:41:36
Autor: abc
Walka o pokój nadal trwa
Dlaczego ludzie nie uważający się - wbrew oczywistym faktom - za idiotów,
nie tylko dali Obamie pokojową nagrodę Nobla sprawiając, że fundator
przewrócił się w grobie, ale jeszcze maślanymi oczami wpatrują się w
laureata opowiadającego, jak o ten pokój walczy zbrojnie.

Na dodatek fukają na dziennikarzy, którzy ośmielili się akurat w takim dniu
pokazać światu jakichś omyłkowo zbombardowanych afgańskich pastuchów (a po
co się szwendali akurat tam, gdzie postępowy świat bombarduje wrogów
pokoju)? No, dlaczego?

Więcej http://blog.rp.pl/ziemkiewicz/2009/12/11/klamstwo-nas-wyzwoli/

Data: 2009-12-13 11:46:29
Autor: Jadrys
Walka o pokój nadal trwa
W dniu 2009-12-12 21:41, abc pisze:
[...]

Wg. mnie, w komitecie Noblowskim nie siedzą idioci... - Oni dobrze wiedzą co robią.  Ta nagroda jest dla Obamy zachętą do działań na rzecz pokoju. Będzie na pewno wywierała na niego presję, parę razy się zastanowi zanim wywoła kolejne wojny..

Data: 2009-12-13 12:21:56
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Brawo Jadrys
> [...]

Wg. mnie, w komitecie Noblowskim nie siedzą idioci... - Oni dobrze wiedzą co robią.  Ta nagroda jest dla Obamy zachętą do działań na rzecz pokoju. Będzie na pewno wywierała na niego presję, parę razy się zastanowi zanim wywoła kolejne wojny..

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

Brawo Jadrys,
Wreszcie napisałeś coś co wnosi światło.
Szkoda tylko że jednak w 1939 w Komitecie Noblowski siedzieli idioci.
Przecież gdyby przyznali Pokojowego Nobla Stalinowi i Hitlerowi, to II Wojna Światowa by nie wybuchła.
Nobel Pokojowy zobowiązuje!

Data: 2009-12-13 12:47:29
Autor: Jadrys
Brawo Jadrys
W dniu 2009-12-13 12:21, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
[...]

Myśl komitetu Noblowskiego również ewoluuje, -  szanowne grono jest bogatsze o doświadczenia poprzedników..

Niezwykle miło jest usłyszeć pochwałę pod swoim adresem, zwłaszcza z Twoich ust "spamerze".

Walka o pokój nadal trwa