Walka z Kościołem przybiera na sile

Data: 2010-11-07 20:33:31
Autor: abc
Walka z Kościołem przybiera na sile
W UE i w Polsce mówi się głośno, że Kościół ma pełną wolność, nic mu z
zewnątrz nie grozi i może się swobodnie rozwijać. Jednak jest to albo
oszustwo, albo głupota.

Przyszedł czas, że ks. kard. Stanisław Dziwisz, człowiek pokoju, dialogu i
zgody, musiał publicznie powiedzieć: "Dlaczego pojawiła się wrogość wobec
Kościoła? Dlaczego chce się pozbawić go głosu? Dlaczego chce mu się odmówić
prawa obecności w życiu narodu?" (10.10.2010 r.).

Rzeczywiście, różne wrogie siły zewnętrzne i wewnętrzne przystąpiły,
zwłaszcza po 10 kwietnia br., do systematycznego niszczenia wolności
Kościoła, a także Polski, ugrupowań i instytucji narodowych, jak PiS i NSZZ
"Solidarność", a także ośrodka toruńskiego.

W tym samym czasie wielu urzędników UE żali się, że w Parlamencie
Europejskim dochodzą zbytnio do głosu ludzie wierzący, przede wszystkim z
Polski. Uważają zatem, że należy przyspieszyć sekularyzację, a w końcu
ateizację publiczną Polski i w tym duchu oddziałują na różne ugrupowania,
ośrodki i osoby wrogie lub przynajmniej niechętne Kościołowi.

Głoszono dotąd, że w UE masoneria nie ma większych praw niż Kościoły. Ale
oto faktycznie masoneria została, w przeciwieństwie do Kościołów,
dopuszczona oficjalnie do rządów unijnych.

Ostatnio, 15 października, najwyżsi dygnitarze UE: przewodniczący KE José
Manuel Barroso, "prezydent" UE Herman van Rompuy i przewodniczący PE Jerzy
Buzek, spotkali się oficjalnie z przedstawicielami międzynarodowej
masonerii, żeby wolnomularstwu nadać pełny status prawny w UE i pozwolić
rozwijać akcje "humanitarne", przy czym przyjęli milcząco antyreligijną
postawę masonerii.

Jest to już poważna sprawa, takich i podobnych jest coraz więcej. W duchu
liberalizmu czynione są ciągle próby pluralizacji Kościoła katolickiego,
żeby go podzielić na różne części w jego substancji i doktrynie, jak to
zrobił protestantyzm, który w ciągu wieków podzielił się na prawie trzysta
odłamów.

W Kościele powinna być wielka różnorodność i bogactwo życia, ale wewnątrz
musi on pozostać jeden i ten sam, spójny i niepodzielny, taki, jaki wyłonił
się z Jezusa Chrystusa i Jego dzieła odkupienia.

Więcej http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20101106&typ=my&id=my31.txt

Data: 2010-11-07 21:06:35
Autor: Marek Borowski
On 07-11-2010 20:33, abc wrote:
W UE i w Polsce mówi się głośno, że Kościół ma pełną wolność, nic mu z
zewnątrz nie grozi i może się swobodnie rozwijać. Jednak jest to albo
oszustwo, albo głupota.

Religie to hamulec rozwoju cywilizacji. Przestane walczyc z kosciolem jak np. nie beda protestowac przed wytwarzaniem lekow z zarodkow ludzkich.

Marek

Data: 2010-11-07 21:09:28
Autor: abc
Walka z Kościołem przybiera na sile
Religie to hamulec rozwoju cywilizacji. Przestane walczyc z kosciolem jak np. nie beda protestowac przed wytwarzaniem lekow z zarodkow ludzkich.

Innymi słowy, jesteś satanistą.

Data: 2010-11-07 21:58:39
Autor: kochamspamWYTNIJTO
On 07-11-2010 20:33, abc wrote:
> [...]
Religie to hamulec rozwoju cywilizacji. Przestane walczyc z kosciolem jak np. nie beda protestowac przed wytwarzaniem lekow z zarodkow ludzkich.

to i chyba przed wzbogacaniem macy

Data: 2010-11-07 22:58:54
Autor: swstr
Walka z Kościołem przybiera na sile
Religie to hamulec rozwoju cywilizacji. Przestane walczyc z kosciolem jak np. nie beda protestowac przed wytwarzaniem lekow z zarodkow ludzkich.

prosze podaj granice czasowa od momentu zaplodnienia kiedy to uznajesz zarodek
za czlowieka 1 - godzine czy 9 - miesiecy , mnie przykladowo gryzlo by sumienie
jesli mial bym przyjac cos wyprodukowane dzieki takiemu zarodkowi pamietaj jeszcze o jednym , w czasie 2000 lat przeminelo juz troche tych
cywilizacji a kosciol jest dalej

Data: 2010-11-07 23:20:05
Autor: boukun

Użytkownik "swstr" <swstrWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:0ef8.00000344.4cd7211enewsgate.onet.pl...
[...]

Bo baranków bożych jest mnogo i one tego potrzebują jak powietrza...

Niewolnik tak już ma...

boukun

Data: 2010-11-08 09:32:33
Autor: cyc
[...]

Stare wyswiechtane i glupie twierdzenie . Kosciol wykopal sobie grub rekami ksiezy i robil to skutecznie przez owe 2000 lat osiagajac w dzisiejszych czasach jego dno .
To , ze dzieki tym ostatnim instytucja ta chyli sie ku upadkowi jest widoczne golym okiem niemal na calym swiecie . Takie kraje jak Polska , czy Brazylia bo Irlandia juz nie , ktore  dalej sa ostoja kosciola wnet rowniez , dzieki glodziom , peatzom , rydzykom , wielgusom itp. wnet pojda droga jaka obrala reszta katolickiego swiata a wiec droga w ktorej religia stanie sie w koncu osobistm przezyciem do ktorego nie sa potrzebni oblakani rzadza posiadania i wladzy darmozjadzi w koloratkach . To nie kosciol i religia sa zle , to jego " pasterze" sa jego dnem .

cyc

Data: 2010-11-07 22:52:28
Autor: Andrzej Zbierzchowski
W dniu 2010-11-07 20:33, abc pisze:
W UE i w Polsce mówi się głośno, że Kościół ma pełną wolność, nic mu z
zewnątrz nie grozi i może się swobodnie rozwijać. Jednak jest to albo
oszustwo, albo głupota.

Ani oszustwo, ani głupota. Polityka. A ponieważ Kościół Katolicki jest organizacją polityczną - jako taka powstał i jako taka się skończy w swoim czasie to podlega takim samym prawom jak wszystkie inne organizacje polityczne. I nie ma co płakać, bo to trąci grubą obłudą.
--
"Komunizm to ustrój, w którym lud pracujący miast i wsi będzie zjadał
owoce swojej pracy ustami swoich przedstawicieli"

Data: 2010-11-08 12:38:13
Autor: pluton
[...]

No sam widzialem nie dalej jak wczoraj jak uzbrojeni zomowcy stali przed
kosciolem i odganiali tych, co chcieli wejsc do srodka.

Nullification

Walka z Kościołem przybiera na sile