"Walka z chrześcijaństwem" niejedno ma imię (i nazwisko)

Data: 2011-01-20 10:13:25
Autor: Grzegorz Z.
"Walka z chrześcijaństwem" niejedno ma imię (i nazwisko)
W Ůańcucie wybuchů parafialny skandal. Proboszcz parafii pw. úw. Stanisůawa
Biskupa i Mćczennika na niedzielnej mszy ogůosiů, ýe datki z kolćdy majŕ
byă w kopertach podpisanych imieniem, nazwiskiem i numerem domu.

Wierni parafii pw. úw. Stanisůawa Biskupa i Mćczennika w Ůańcucie oburzeni
opuszczali koúcióů po niedzielnej mszy. Proboszcz ogůosiů na niej, ýe datki
z kolćdy bćdŕ zbierane na dokończenie budowy úwiŕtyni úw. Michaůa w
Ůańcucie. W kopertach, na których ma widnieă imić i nazwisko ofiarodawcy
oraz numer domu.

Juý za progiem koúcioůa zaczćůy sić peůne oburzenia szepty.

- To nowy proboszcz, jest u nas od póů roku, poprzedni nigdy nie wystćpowaů
z takim apelem - nie kryje oburzenia pani Krystyna. - Proboszcz ogůosiů, ýe
w poůowie miasta bćdŕ kolćdowaă ksićýa i przyjmowaă "kopertyĄ na spůatć
zadůuýenia budowanego koúcioůa. W drugiej poůowie miasta po domach majŕ
chodziă czůonkowie rady parafialnej, bo u nas kolćda odbywa sić co dwa
lata, i teý bćdŕ zbieraă "kopertyĄ na ten cel.

Póů miliona do zapůaty

W ostatnim wydaniu gazetki parafialnej podana jest informacje, ýe "nasza
parafia za wykonane jesieniŕ prace ma do spůacenia ponad 500 tysićcy
zůotych důugu.Ą

- Wszyscy rozumiemy, ýe pieniŕdze na budowć koúcioůa sŕ potrzebne, ýe
budowć trzeba dokończyă, ýe potrzebna sŕ wolne datki. Ale nie rozumiemy
poúpiechu. Bo - dodaje pani Krystyna - ksiŕdz proboszcz na koniec
stwierdziů, ýe rozmawiaů z arcybiskupem Józefem Michalikiem i ten wyraziů
sić, ýe byůby bardzo zadowolony, gdyby juý za rok w Ůańcucie byůa oddzielna
parafia. Dlaczego proboszcz podporzŕdkowuje sić decyzjom biskupa i chce tak
olbrzymi koúcióů wykończyă w rok? - dziwi sić pani Krystyna.

Wstyd daă maůo

Wielu parafian bardziej jeszcze bulwersuje forma datków.

- Jeúli bćdć chciaů daă, do dam anonimowo, ale nie moýna mnie zmuszaă,
ýebym na kopercie pisaů imić, nazwisko i numer domu - denerwuje sić pan
Tadeusz.

Jego ýona emerytka ma inne zmartwienie: trzeba dokupiă wćgla na zimć, leki
co miesiŕc kosztujŕ, emerytura licha, niewiele moýe daă i bćdzie wstyd,
jeúli skromny datek opatrzony zostanie nazwiskiem jej i jej mćýa. Podobne
odczucia miaůo wielu parafian, opuszczajŕcych w niedzielć ůańcucki koúcióů.

Chcecie walczyă z Chrzeúcijaństwem?

- Nikogo do niczego sić nie zmusza. Kto chce, to tć ofiarć moýe zůoýyă -
dziwi sić oburzeniu parafian proboszcz, ks. Tadeusz Kocór. - Nie ma powodu
robiă z tego artykuůów, chyba, ýe chcecie walczyă z chrzeúcijaństwem i
Koúcioůem i tylko mieszaă za wszelkŕ cenć. Nikogo nie obraziůem,
przedstawiůem sytuacjć i poprosiůem. A poprosiůem o nazwiska na kopertach
po to, ýeby ludzi zmobilizowaă. Ale mogć odwoůaă, gdyby to miaůo wywoůywaă
negatywne reperkusje. Przyznam, ýe moýe popeůniůem niezrćcznoúă, ale do
gůowy mi nie przyszůo, ýe mój apel moýe zostaă tak odebrany. Zwrócć uwagć
na te reakcje i uspokojć parafian - obiecuje proboszcz.

http://www.mmtrojmiasto.pl/11779/2011/1/20/ksiadz-kazal-wreczac-datki-z-koledy-w-podpisanej-kopercie?category=spozaMiasta

Data: 2011-01-20 10:35:02
Autor: Ronald Kuczek
"Walka z chrzeúcijaństwem" niejedno ma imić (i nazwisko)
On 01/20/2011 10:13 AM, Grzegorz Z. wrote:
W Ůańcucie[...]
http://www.mmtrojmiasto.pl/11779/2011/1/20/ksiadz-kazal-wreczac-datki-z-koledy-w-podpisanej-kopercie?category=spozaMiasta
Ciekawa manipulacja. Dlaczego o Ůańcucie (podkarpackie) pisze trójmiejska gazeta a nie ma úladu w miejscowych periodykach ?
Powiem Ci dlaczego - prawdopodobieństwo tego, ýe Kowalski z Podkarpacia czyta trójmiejskie gazety jest równie wysokie jak to, ýe Kowalski z Trójmiasta czyta podkarpackie i zechce tŕ wiadomoúă zweryfikowaă.
Akurat mam tam rodzinć, zgadnij co powiedzieli na te "rewelacje".

RK

Data: 2011-01-20 10:36:58
Autor: Grzegorz Z.
Ronald Kuczek napisał:

On 01/20/2011 10:13 AM, Grzegorz Z. wrote:
W Łańcucie[...]
http://www.mmtrojmiasto.pl/11779/2011/1/20/ksiadz-kazal-wreczac-datki-z-koledy-w-podpisanej-kopercie?category=spozaMiasta
Ciekawa manipulacja. Dlaczego o Łańcucie (podkarpackie) pisze trójmiejska gazeta a nie ma śladu w miejscowych periodykach ?
Powiem Ci dlaczego - prawdopodobieństwo tego, że Kowalski z Podkarpacia czyta trójmiejskie gazety jest równie wysokie jak to, że Kowalski z Trójmiasta czyta podkarpackie i zechce tą wiadomość zweryfikować.
Akurat mam tam rodzinę, zgadnij co powiedzieli na te "rewelacje".

Zgaduję - mówili szeptem.

Data: 2011-01-20 10:39:52
Autor: Ronald Kuczek
"Walka z chrześcijaństwem" niejedno ma imię (i nazwisko)
On 01/20/2011 10:36 AM, Grzegorz Z. wrote:

Zgaduję - mówili szeptem.

Pudło. Dziennikarzyna łże jak pies.

RK

Data: 2011-01-20 12:36:41
Autor: zażółcony

Użytkownik "Ronald Kuczek" <kuczek@kuczek.pl> napisał w wiadomości news:ih909a$obs$2mx1.internetia.pl...
On 01/20/2011 10:36 AM, Grzegorz Z. wrote:

Zgaduję - mówili szeptem.

Pudło. Dziennikarzyna łże jak pies.

Daj wiecej info, proszę. Na czym polega kłamstwo: w ogóle nic nie budują,
nie zbierają datków, nie było o nazwiskach na kopertach ? Kocur to postać
fikcyjna ? Pokaż, w jaki sposób wykonano manipulację, jeśli znasz szczegóły.

Data: 2011-01-20 12:47:52
Autor: MH
Ronald Kuczek <kuczek@kuczek.pl> napisał(a):
On 01/20/2011 10:36 AM, Grzegorz Z. wrote:

> Zgaduję - mówili szeptem.

Pudło. Dziennikarzyna łże jak pies.

====================

Łże twoja rodzinka !!  Tu masz z prasy lokalnej :

http://www.nowiny24.pl/apps/pbcs.dll/article?aid=/20110103/lancut/832930932

MH

Data: 2011-01-20 13:22:12
Autor: Grzegorz Z.
Ronald Kuczek napisał:

On 01/20/2011 10:36 AM, Grzegorz Z. wrote:

Zgaduję - mówili szeptem.

Pudło. Dziennikarzyna łże jak pies.

Aaa.... czyli nie zbierają, a w ogródku przy Czerskiej wieczorami skwierczą
pochodnie i ryczą lwy.

Data: 2011-01-20 14:22:47
Autor: Ronald Kuczek
On 01/20/2011 01:22 PM, Grzegorz Z. wrote:

Aaa.... czyli nie zbierają, a w ogródku przy Czerskiej wieczorami skwierczą
pochodnie i ryczą lwy.

Dziennikarz manipuluje. Oto fakty:
Treść ogłoszeń parafialnych:
http://www.lancut.przemyska.pl/index.php/ogloszenia-par/317-witej-rodziny-jezusa-maryi-i-jozefa-26-grudnia-2010
Fakty na temat budowy:
http://www.lancut.przemyska.pl/index.php/budowa-n-kosciola

Oburzenie wyraża "pani Krystyna" czyli pan dziennikarz.

RK

Data: 2011-01-20 14:32:28
Autor: Grzegorz Z.
Ronald Kuczek napisał:

[...]

Fakty? To strona kościelna.

Data: 2011-01-20 14:46:51
Autor: Ronald Kuczek
"Walka z chrześcijaństwem" niejedno ma imię (i nazwisko)
On 01/20/2011 02:32 PM, Grzegorz Z. wrote:
Fakty? To strona kościelna.

Zapoznałeś się z przedstawionym tekstem źródłowym, który był czytany z ambony czy nie ? Odnoś się do źródła a nie relacji z trzeciej ręki.

RK

Data: 2011-01-20 14:54:03
Autor: Grzegorz Z.
Ronald Kuczek napisał:

On 01/20/2011 02:32 PM, Grzegorz Z. wrote:
Fakty? To strona kościelna.

Zapoznałeś się z przedstawionym tekstem źródłowym, który był czytany z ambony czy nie ? Odnoś się do źródła a nie relacji z trzeciej ręki.

Nikt nie powinien być sędzią we własnej sprawie.

Data: 2011-01-20 14:58:46
Autor: Ronald Kuczek
On 01/20/2011 02:54 PM, Grzegorz Z. wrote:
Nikt nie powinien być sędzią we własnej sprawie.

Czy Ty w ogóle potrafisz zapoznać się z dostarczonym materiałem, czy tylko widzisz czubek własnego nosa ? Podałem oryginalny tekst, do którego odnosi się dziennikarz w podanym przez Ciebie artykule.
Albo odnieś się do meritum albo przestań wypisywać swoje złote myśli nie na temat.

RK

Data: 2011-01-20 14:24:46
Autor: obserwator
> [...]

Albo odnieś się do meritum albo przestań wypisywać swoje złote myśli nie na temat.

Grezgorz Z. to troll, o miedzynarodowej renomie:)

Warto najpierw sprawdzic z kim sie chce powaznie dyskutowac na tej grupie.

Data: 2011-01-20 15:27:15
Autor: Grzegorz Z.
obserwator napisał:

Warto najpierw sprawdzic z kim sie chce powaznie dyskutowac na tej grupie.

"Żądamy prawdy!"

Data: 2011-01-20 14:32:54
Autor: obserwator
Grzegorz Z. <blogfiles@gazeta.pl> napisał(a):
obserwator napisał:

> Warto najpierw sprawdzic z kim sie chce powaznie dyskutowac na tej grupie.

"Żądamy prawdy!"

niech kazdy sam sobie sprawdzi kim jestes.

Data: 2011-01-20 15:00:34
Autor: Grzegorz Z.
Ronald Kuczek napisał:

[...]

Dowodem na nieskazitelność księdza ma być wypowiedź tego samego księdza?

Data: 2011-01-20 15:09:39
Autor: Ronald Kuczek
On 01/20/2011 03:00 PM, Grzegorz Z. wrote:
Dowodem na nieskazitelność księdza ma być wypowiedź tego samego księdza?

Masz przed sobą słowa, które zostały wypowiedziane. Odnieś się do nich. Przeczytaj tekst chociaż RAZ ze zrozumieniem.

RK

Data: 2011-01-20 15:16:28
Autor: Grzegorz Z.
Ronald Kuczek napisał:

On 01/20/2011 03:00 PM, Grzegorz Z. wrote:
Dowodem na nieskazitelność księdza ma być wypowiedź tego samego księdza?

Masz przed sobą słowa, które zostały wypowiedziane.

Tuskowi też mam przyznać rację w kwestii Smoleńska na podstawie tego co sam
powiedział?

Data: 2011-01-20 15:27:24
Autor: Ronald Kuczek
On 01/20/2011 03:16 PM, Grzegorz Z. wrote:
Tuskowi też mam przyznać rację w kwestii Smoleńska na podstawie tego co sam
powiedział?

Jeśli wolisz dyskutować z samym sobą zamiast odpowiadać merytorycznie po prostu napisz, bo jak na razie wygląda na to, ze prędzej można się dogadać z jakimś sieciowym botem ?
Dostajesz oryginalną wypowiedź, co zostało ogłoszone i zamiast odnieść się do niej wypisujesz coś zupełnie nie na temat.

RK

Data: 2011-01-20 15:31:54
Autor: Grzegorz Z.
"Walka z chrześcijaństwem" niejedno ma imię (i nazwisko)
Dostajesz oryginalną wypowiedź

Nemo iudex idoneus in propria causa

Data: 2011-01-20 15:38:22
Autor: Ronald Kuczek
On 01/20/2011 03:31 PM, Grzegorz Z. wrote:
Nemo iudex idoneus in propria causa

Powtarzasz się, co potwierdza, że jesteś botem, w takim razie może dotrze to:
<EOT><ETX>

Data: 2011-01-20 15:48:19
Autor: Grzegorz Z.
Ronald Kuczek napisał:

On 01/20/2011 03:31 PM, Grzegorz Z. wrote:
Nemo iudex idoneus in propria causa

Powtarzasz się, co potwierdza, że jesteś botem

Audiatur et altera pars - Należy poznać także wersję drugiej strony.

Data: 2011-01-20 23:01:09
Autor: Roman Rumian
"Walka z chrześcijaństwem" niejedno ma imię (i nazwisko)
Panie Ronaldzie,

W dniu 2011-01-20 15:48, Grzegorz Z. pisze:
Ronald Kuczek napisał:

On 01/20/2011 03:31 PM, Grzegorz Z. wrote:
Nemo iudex idoneus in propria causa

Powtarzasz się, co potwierdza, że jesteś botem

Audiatur et altera pars - Należy poznać także wersję drugiej strony.

pan Grzegorz Z. to typowy przykład propagandzisty wychowanego na manipulacjach GazWyb, więc najlepiej zakończyłby Pan tą "dyskusję" wypowiadając na jego temat parę mocno negatywnych uwag, zaznaczając, że są z pewnych źródeł, a na jakiekolwiek próby z jego strony zaprzeczania odpowiada Pan: 'Nemo iudex idoneus in propria causa'.
I ma Pan całą prawdę o nim.

ROTFL

Ukłony

Roman Rumian

Data: 2011-01-21 13:00:20
Autor: zażółcony

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:17u3xe59pw6qy.14txx7tnddf54.dlg40tude.net...
Ronald Kuczek napisał:

On 01/20/2011 03:31 PM, Grzegorz Z. wrote:
Nemo iudex idoneus in propria causa

Powtarzasz się, co potwierdza, że jesteś botem

Audiatur et altera pars - Należy poznać także wersję drugiej strony.

Panie Ronaldzie, o ile dobrze kojarzę, jest Pan specjalistą
udzielajacym się także na forach technicznych (kojarzę chyba
z baz danych ?).
Póki co, stwierdzam, że jest Pan na tej grupie jedynym
sensownym dyskutantem spośród tych, którzy są bardziej
po stronie PiS niż po stronie PO. Mam nadzieję, że będzie
Pan trzymał ten kulturalny ton wypowiedzi - a to może
być trudne w tym tu środowiski psp. W kazdym bądź razie,
inaczej niż inni, nie polecam skrętu w kierunku "najlepiej
wypowiedzieć kilka mocnych uwag". Tego mamy na tej
grupie zdecydowany nadmiar.

Data: 2011-01-21 14:01:48
Autor: Ronald Kuczek
On 01/21/2011 01:00 PM, zażółcony wrote:
Panie Ronaldzie, o ile dobrze kojarzę, jest Pan specjalistą
udzielajacym się także na forach technicznych (kojarzę chyba
z baz danych ?).
Doskonale Pan kojarzy, aczkolwiek ostatnio niewiele - pałeczkę przejmują młodsi z lenistwa nie chce się odpowiadać po raz n-ty na pytania, na które odpowiedzi można znaleźć w pierwszym linku po wpisaniu w miarę składnej frazy w google.

[...]

Dzięki za dobre słowo, mam zamiar nie obniżać poziomu, a to że na psp i scp zawsze była jatka głównie za sprawą paru trolli, to też wiem. Pod tym względem wszelkie grupy techniczne są miłą odmianą (o ile nie trafi się na wszystkowiedzącego pyszałka, ale to chyba wszędzie).

Pozdrawiam
RK

"Walka z chrześcijaństwem" niejedno ma imię (i nazwisko)