Walka z kapitalizmem, internacjonalizm i GMO - "zielone ludziki" są w Polsce

Data: 2015-02-25 17:11:25
Autor: boukun
Walka z kapitalizmem, internacjonalizm i GMO - "zielone ludziki" są w Polsce
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:mckt48$hsv$1mx1.internetia.pl...
Na polskiej scenie politycznej pojawiło się nowe ugrupowanie: partia "Zmiana". W sobotę odbył się zjazd założycielski, na którym wybrano szefa partii. Został nim Mateusz Piskorski, były szczeciński poseł Samoobrony. Wśród członków założycieli jest więcej osób związanych z Samoobroną, ale także z ruchem Falanga. W sieci już okrzyknięto ich "zielonymi ludzikami", "trollami Putina" i "V kolumną". Skąd takie opinie?

- Każdy, kto kwestionuje obecną linię polityczną naraża się na ataki. W moim przypadku są to naprawdę absurdalne ataki. Ja nie zgadzam się z wieloma politykami i ekspertami, ale nie oskarżam ich o bycie agentami CIA - mówi Wirtualnej Polsce Mateusz Piskorski.

~demos kratos (11:31)
Chociaż skład personalny władz "Zmiany" sugeruje zlepek indywidualności "od Sasa do lasa", tym niemniej widać, że partia już jest sekowana i skazana na ostracyzm ze strony posłusznych politycznie mediów. Nie przebieram nogami by ją poprzeć, ale wiele postulatów programowych uważam za słuszne. Jeśli ludzie "Zmiany" spełniają warunki konieczne dla stworzenia partii i nie naruszają przy tym prawa, to nie widzę powodów do takiej nerwowości w związku z jej powstaniem. Mówiąc szczerze - mam dość oficjalnej propagandy, wylewającej się ze wszystkich "słusznych" źródeł i chciałbym posłuchać ludzi prezentujących inny punkt widzenia. Cechą dojrzałej demokracji winna być równoprawność WSZYSTKICH podmiotów politycznych w prowadzeniu swojej działalności, dostępu do mediów i głoszenia swoich poglądów. Jeśli takiej równoprawności nie ma, to ta demokracja robaczywa jakaś ...

~Zach (12:45)
Nagonka będzie z każdej strony.PO i PIS zniszczą go,zrobią z niego ruskiego agenta i neofaszystę bo kochają USA a ludzie w to uwierzą bo są ogłupiani i manipulowani od lat

~antypis (13:51)
No to teraz zobaczymy czy Polska jest w pełni demokratyczna i pozwolina normalne funkcjonowanie partii, która nie podziela pro wojennego nastawienia obecnego establishmentu politycznego, a na dodatek promuje przyjaźń z Rosją.

~Polak,Kraków (10:46)
Wielkie brawa dla Mateusza Piskorskiego za obronę interesów Polski.

~już fanka (10:45)
Inteligentny człowiek , mający dużo racji i determinacji. Popieram Go i życzę mu wielu sukcesów. Mam też nadzieję, ze rozpoczęta na niego tefauenowska nagonka przysporzy mu zwolenników :)))) A tak na marginesie, TEN Pan Piskorski , Mateusz , to fajne ciacho ; przystojny, wykształcony, mądry i odważny ;).

ski 54 (13:11)
Teraz psy medialne bandy czworga rzucą się na Piskorskiego i nową partię,albo zrobią zakaz w swoich mediach ,czyli we wszystkich. Zobaczymy co zrobią "prawdziwi polacy" z gazety polskiej i rydzykowe.

~Polak (10:49)
Niech żyje Mateusz Piskorski i Jego Partia. Precz ze zdrajcami wciągającymi Polskę w wojnę po stronie faszystów z Ukrainy, Polski, UE i USA.

~stapcz (10:48)
Nie tylko treść ale obszerna ilość przytoczonych materiałów świadczy ,że przygotowanie medialne do niszczenia nowej partii już jest w pełnym toku. Czego się boicie ??? Inaczej niż "władza" myślących Polaków ??? No to się bójcie. Popieram "Zmianę" i myślę,że nie tylko ja.

Walka z kapitalizmem, internacjonalizm i GMO - "zielone ludziki" są w Polsce