Walka z kapitalizmem, internacjonalizm i GMO - "zielone ludziki" są w Polsce

Data: 2015-02-26 14:43:50
Autor: Patriota
Walka z kapitalizmem, internacjonalizm i GMO - "zielone ludziki" są w Polsce
W dniu 2015-02-25 o 17:04, boukun pisze:
Na polskiej scenie politycznej pojawiło się nowe ugrupowanie: partia "Zmiana". W sobotę odbył się zjazd założycielski,
boukun

Gdzie można wpłacać datki na tą partię? A może potrzebują wolontariuszy?

Data: 2015-02-26 18:19:16
Autor: boukun
"Patriota" <czu@kre.ru> schrieb im Newsbeitrag news:mcn7uh$idj$2speranza.aioe.org...
[...]

To nie lepiej już w swoim regionie zakładać oddział?
Ja się nad tym ciężko zastanawiam, czy nie zapisać się do takiej partii...

boukun

Data: 2015-02-27 09:08:41
Autor: Patriota
W dniu 2015-02-26 o 18:19, boukun pisze:
[...]

Ale z tego co wiem, to nic podobnego nie ma w mojej okolicy. Jeżeli już coś jest to same szkodniki spod szyldu POPiSPSLSLD.

Data: 2015-02-27 09:26:03
Autor: boukun
"Patriota" <czu@kre.ru> schrieb im Newsbeitrag news:mcp8m3$uhc$2speranza.aioe.org...
[...]

Chciałbyś na gotowe wskoczyć? Pisz do Piskorskiego i zakładaj komórkę "Zmiany" u siebie samemu... Będziesz liderem w regionie...

boukun

Data: 2015-03-01 19:04:31
Autor: Patriota
W dniu 2015-02-27 o 09:26, boukun pisze:

[...]

Zupełnie mnie to nie pociąga, choć emeryturę chciałbym w spokoju przeżyć. Ale chętnie napiszę do pana Piskorskiego. Masz może namiar na adres e-mail?

Walka z kapitalizmem, internacjonalizm i GMO - "zielone ludziki" są w Polsce