Walka z terroryzem a nasza p rywatność

Data: 2009-08-20 16:00:35
Autor: Chandler
Walka z terroryzem a nasza p rywatność
do danych osobowych może mieć
administracja rządowa Stanów Zjednoczonych.

Mnie jedynie bardzo wkurza delikatnie mówiąc, że USA sobie rządzą się jak pępek świata, a niczego porządnie nie mogą zrobić. Niech sobie monitorują całą przestrzeń nad USA ale wara od EUROPY każdy kraj uważający się za suwerenne państwo powinien zabronić takich praktyk "Chamerykanom". Polacy i inne kraje europejskie powinny wprowadzić dla obywateli amerykańskich takie same rygorystyczne przepisy przekraczania granicy jak do USA. Jedynie co mamy dzięki amerykanom to wielki kryzys i problemy z terrorystami. P.S. Były prezydent USA niczym nie różni się od byłego dyktatora Iraku jeśli chodzi o postępowanie osobiście mam nadzieje, że spotka go zasłużona kara. Mimo wszystko nie generalizując znajdą się też porządni obywatele amerykańscy (http://gliwice.gazeta.pl/gazetagliwice/1,95519,6940549,Amerykanie_wola_budowe_od_plazy.html).

Opel przejdzie (dzięki amerykanom) w rosyjskie ręce. Niemcy do teraz sobie plują, że dali się sprzedać GM. Cóż taki interes z wujaszkiem zza oceanu.

Wracając do wątku bankowego bardzo się zasmuciłem, że znowu amerykanie swoją siłą wymogli na bankach szwajcarskich dostęp do kont ich obywateli. Myślę, że większość amerykanów nie zaufa szwajcarskich bankom. Nie zależnie czy mają legalnie tam pieniądze czy ukrywają je przed ich Urzędem Skarbowym.

--
Bing

Walka z terroryzem a nasza p rywatność