Walka z wkładem suportowym: rozwiązanie

Data: 2015-03-04 19:47:27
Autor: PeJot
Walka z wkładem suportowym: rozwiązanie
W dniu 2015-03-03 o 19:55, PeJot pisze:
Czołem.

Walczę ze zniszczonym i zapieczonym na amen wkładem suportowym,
klasycznym na łożyskach maszynowych

Ku pamięci i może komuś się przyda: po wykręceniu lewego adaptera wybiłem oś, do czego wystarczył drewniany młotek. Potem wybiłem z prawego adaptera zniszczone łożysko a sam adapter potraktowałem *od środka mufy* penetrantem. I to ostatnie okazało się kluczem do sukcesu.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2015-03-04 19:55:56
Autor: Czesław Wiśniak
[...]

No i przy nastepnym montazu nie zapomnij o konkretnej ilosci smaru.

Data: 2015-03-08 14:24:54
Autor: PeJot
W dniu 2015-03-04 o 19:55, Czesław Wiśniak pisze:

No i przy nastepnym montazu nie zapomnij o konkretnej ilosci smaru.

Powiedz to księgowym w fabrykach rowerów.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2015-03-08 17:11:31
Autor: Czesław Wiśniak
Walka z wkładem suportowym: rozwiązanie
No i przy nastepnym montazu nie zapomnij o konkretnej ilosci smaru.

Powiedz to księgowym w fabrykach rowerów.

Ha, dlatego ja od razu po kupnie suport, piasty, stery rozkrecam.

Data: 2015-03-09 21:07:24
Autor: Gotfryd Smolik news
On Sun, 8 Mar 2015, PeJot wrote:

W dniu 2015-03-04 o 19:55, Czesław Wiśniak pisze:

No i przy nastepnym montazu nie zapomnij o konkretnej ilosci smaru.

Powiedz to księgowym w fabrykach rowerów.

  Cytat z ostatniej oferty Aldi:

http://www.aldi.pl/aldi_aluminiowy_rower_miejski_damski_28_48_5_1691_9555.html

"Rowery zostały tylko wstępnie zmontowane i nie sš gotowe do jazdy!"

  Tak ma być! ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2015-03-09 22:01:50
Autor: PeJot
W dniu 2015-03-09 o 21:07, Gotfryd Smolik news pisze:

http://www.aldi.pl/aldi_aluminiowy_rower_miejski_damski_28_48_5_1691_9555.html

"Rowery zostały tylko wstępnie zmontowane i nie sš gotowe do jazdy!"

  Tak ma być! ;)

3 lata gwarancji na pozostałe części, z wyjątkiem części *zużywalnych* :)

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Walka z wkładem suportowym: rozwiązanie