Wałkarskie sondaże ...

Data: 2010-04-22 23:38:20
Autor: awe
Wałkarskie sondaże ...

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4bd0b228$0$19160$65785112news.neostrada.pl...
Dzisiaj widzialem wyniki sondażu na WSI24 ... stare metody wróciły.

Gdy wyciszycie TV i popatrzycie na trzy kolejne plansze
zobaczycie:

pierwsza plansza: GDYBY ODBYŁY SIĘ WYBORY DO SEJMU

PO = 41%
PIS = 35%

druga plansza: CZY JAROSŁAW KACZYŃSKI POWIENIEN STARTOWAĆ W WYBORACH NA PREZYDENTA?

29% = TAK (nie pamiętam ile dokładnie ale coś jak to)

trzecia plansza: CZY KOMOROWSKI POWINIEN WYCOFAĆ SIĘ Z WYBORÓW NA PREZYDENTA?

71% = NIE  (nie pamiętam ile dokładnie ale coś jak to)

To przykład manipulacji. W jaki sposób ją zrobiono?
Przedstawiono korzystny wynik dla PO jako pierwszy nie wspominając
o tym że dynamika wzrostu popracia dla PIS przekroczyła 50%!
i nie zdażyło się to NIGDY dla żadnej partii w tak krótkim czasie!!!
(pomijam kwestię przyczyny takiego wzrostu, bo nie  jest istotą tego sondażu)

Następnie przedstawiono wynik odpowiednio spreparowanego pytania,
pytanie MUSIAŁO dotyczyć Kaczyńskiego więc wymyślono takie które
da jak najniższy słupek. Ludzie nie rozumieją co czytają/słuchają
widzą TYLKO nazwisko i wysokość słupka ... reszte nawet jak
zajarzą to nie zapamiętają. Za dwa tygodnie zapytani o tą dokładnie
sondę pamiętaliby tylko że ZA KACZYŃSKIM jest 29% a za KOMOROWSKIM 71%

Trzecia plansza jest najmocniej zapamiętywana przez widza. Ułożono
wiec najdurniejsze pytanie jakie można zadać, ale takie aby dało
jak nawyższą ilość %.  Przy czym zauważmy kompletny debilizm tego
pytania ... gdyż OCZYWIŚCIE zwolennicy PIS także są za tym aby
Komorowski startował w wyborach! Pytanie mogłoby brzmieć lepiej:
Czy dobrze że KOMOROWSKI startuje jako kandydat partii PO? TAK/NIE
(tak ułożone pytanie dałoby wynik w granicach 95%)

Przeciętny Kowalski z tego sondażu zapamiętał tyle:

PO = 41% a PIS tylko 35%
KACZYŃSKI = 29%
KOMOROWSKI = 71%

... i taki był zamiar firmy TVN.Ewidentna PROPAGANDA.

KURWA!!! Ludzie dajecie się sterować jak lemingi!!!

Tomy M.

-- -- -- -- -- -- -
tez to zauwazylem. zgadzam sie ze 71 % ma komorowski - taka pizda - i mialbym go nie popierac?:-)
awe
awe

Data: 2010-04-23 00:31:52
Autor: Tomy M.
Wałkarskie sondaże ...
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hqqf9q$cbq$1news.onet.pl...

tez to zauwazylem. zgadzam sie ze 71 % ma komorowski - taka pizda - i mialbym go nie popierac?:-)

 To samo pomyślałem :-)  Z nim wygrałby nawet kot Kaczyńskich
więc to super kandydat PO i ja oczywiście POPIERAM jego start!!!

 Jak się wór z WSI rozwiąże, to PO'wcy będą mieli
tyle procent co piwo "z oczkiem" ;-)

Tomy M.

Data: 2010-04-23 16:47:46
Autor: jestem kaczynski i bedziecie pisac ustawe hazardowa wedlug mnie i gosia!
Wałkarskie sondaże ...
zieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeew
--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Wałkarskie sondaże ...