"Walki powietrzne" - kana³y : PLANETE / HISTORY

Data: 2010-04-09 11:31:04
Autor: Artur Dêbski
"Walki powietrzne" - kana³y : PLANETE / HISTORY
Mo¿e kto¶ nagrywa³ programy z serii "Walki powietrzne"
na kana³ach PLANETE lub HISTORY i zechcia³by siê nimi podzieliæ ?

Mo¿e wszystkie odcinki zosta³y gdzie¶ wydane na DVD
i s± do kupienia w sieci czy jakim¶ MPIKu ?

Kto¶ co¶ podpowie w temacie ?

W mojej ocenie to jeden z warto¶ciowszszych/najciekawszych
programów opisuj±cych fakty z II Wojny ¦wiatowej / Korei / Wietnamu
Bliskiego Wschodu, do tego niesamowita grafika i klimat
opowie¶ci pilotów uczestników wydarzeñ i ekspertów.
Nied³ugo nie bedzie ju¿ z pewno¶ci± wielu ¶wiadków/uczestników
tych zdarzeñ...

Kiedy mogê ogl±dam wiêkszo¶æ odcinków i jestem pod wra¿eniem.

Z góry dziêki

Artur Dêbski
http://blogit.one.pl

Data: 2010-04-09 14:29:26
Autor: BoDro
"Walki powietrzne" - kana³y : PLANETE / HISTORY
Artur Dêbski pisze:

W mojej ocenie to jeden z warto¶ciowszych/najciekawszych
programów opisuj±cych fakty z II Wojny ¦wiatowej / Korei / Wietnamu
Bliskiego Wschodu...

niestety, nie nagrywam i niektóre odcinki te¿ mi uciekaj±,
ale równie¿ mam dobre zdanie o tym serialu. Grafika i animacja
s± tu dobrze zastosowane: uzupe³niaj± filmy dokumentalne,
które z oczywistych wzglêdów nie mog± oddaæ tego, co dzia³o
siê podczas konkretnej akcji/walki.

--
Bogdan

Data: 2010-04-09 18:57:47
Autor: [MF] PL
2010-04-09 11:31, Artur Dêbski napisal (a):
Mo¿e kto¶ nagrywa³ programy z serii "Walki powietrzne"
na kana³ach PLANETE lub HISTORY i zechcia³by siê nimi podzieliæ ?

W sieci emule/edonkey trochê tego jest (trzy serie).

"Walki powietrzne" - kana³y : PLANETE / HISTORY