Walkman w Android

Data: 2013-01-13 15:09:47
Autor: J.F.
Walkman w Android
Dnia Sun, 13 Jan 2013 14:54:31 +0100, Karol napisał(a):
Mam na komputerze ponad tysiąc utworów mp3 - troszkę ponad 4GB.
Całość wgrałem na kartę pamięci zainstalowaną w androidowym Sony XPeria. Po otwarciu aplikacji Walkman telefon zapewnie przeskanował sobie owe utwory bo w zakładce Moja muzyka posegregował je na albumy, wykonawców czy wg gatunku. Problem w tym, że tagi moich utworów były mocno zaniedbane i postanowiłem zrobić porządek w utworach.

Wszyscy teraz po tagach jada, trzeba uporzadkowac.

Ewentualnie ... nie wiem jak sony, ale Samsung ladnie importuje m3u, i masz playlisty dobre, a reszta sie nie przejmujesz.

Swoja droga nie wiem jak - ale i winamp na pececie, i Windows Media Player
potrafia gdzies w internecie odszukac dane utworu. A przy okazji pewnie raportuja kto i co slucha :-)

Ponieważ na komputerze wygodniej się pracuje odpowiednio wszystkie utwory w komputerze otagowałem, ponazywałem albumy, wykonawców czy tytuły. Następnie wyczyściłem folder z muzyką na karcie pamięci w telefonie i wgrałem nowe - poprawione.
Problem w tym, że aplikacja cały czas widzi te stare dane, nie chce ich zaktualizować i po kliknięciu w utwór, któremu, np: zmieniłem nazwę uzyskuję info - Nie można odtworzyć utworu.

A nie masz gdzies tam w opcjach "aktualizuj biblioteke" ?

J.

Walkman w Android