Walkman w Android

Data: 2013-01-17 12:00:01
Autor: astro
Walkman w Android
Karol wrote in <news:kcueam$pq9$1news.task.gda.pl>
 Następnie wyczyściłem folder z muzyką na karcie pamięci w telefonie i wgrałem nowe - poprawione.
Problem w tym, że aplikacja cały czas widzi te stare dane, nie chce ich zaktualizować i po kliknięciu w utwór, któremu, np: zmieniłem nazwę uzyskuję info - Nie można odtworzyć utworu.

Rozwiazanie silowe. U mnie lista utworow odbudowala sie po pewnym czasie i
po kilku wylaczeniach/wlaczeniach telefonu po drodze. Przy okazji resetuja
sie tez ustawienia dzwonkow.
Settings - Apps - All - Media Storage - Clear data
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2013-01-17 11:32:33
Autor: Michal Tyrala