Wałkun przyłączył się do propagowanej pr zez siebie akcji ujawniania pochodzenia!

Data: 2009-11-23 15:27:59
Autor: boukun
Wałkun przyłączył się do propagowanej pr zez siebie akcji ujawniania pochodzenia!

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:tjd06j9dgdrb.dlgmasz.facet.luzik...
Muszę mu oddać szacun, jest konsekwentny, głosił, że trzeba ujawniać swoje
pochodzenie, i sam też je ujawnił. Co prawda trochę pokrętnie, jak to ma w
zwyczaju, ale nikt nie będzie zdziwiony, raczej...
Tu stosowny cytacik:
"A ja te naleciałości porzuciłem i nie pielęgnuję w czambuł tych
wyniesionych z rodzinnego domu, żydowskich zwyczajów..."

Piotr

Tak tak, głupi Piotrusiu, chciałes zaświecić, a wyszło jak zwykle, prymitywne moherowe gówno, z żydowskimi naleciałościami...

"Po Zesłaniu Ducha Św. Piotr przewodził Kościołowi w Jerozolimie. Doszło do konfliktu z Pawłem z Tarsu, ponieważ domagał się stosowania prawa żydowskiego wobec nowoochrzczonych; Paweł uważał to za zbyteczne."

boukun

Data: 2009-11-23 15:35:53
Autor: Piotr
Dnia Mon, 23 Nov 2009 15:27:59 +0100, boukun napisał(a):

[...]

Ty tu nie zagaduj jakimiś błachostkami, głupiutka halsfrał...

Data: 2009-11-23 16:38:02
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hui4w0mkl9rq.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Dla głupiego Piotrusia nasrać głupoty i uciec, a potem wypisywwać prymitywne idiotyzmy to nie jest żaden problem...

boukun

Data: 2009-11-23 16:40:43
Autor: Piotr
Dnia Mon, 23 Nov 2009 16:38:02 +0100, boukun napisał(a):

Dla głupiego Piotrusia nasrać głupoty i uciec, a potem wypisywwać prymitywne idiotyzmy to nie jest żaden problem...

I co? U ciebie w domu obyczaj był kultywowany wg życzenia Piotra, jak
rozumiem...
Bo inaczej twoja wypowiedź:
"A ja te naleciałości porzuciłem i nie pielęgnuję w czambuł tych
wyniesionych z rodzinnego domu, żydowskich zwyczajów...", byłaby bez sensu.

Data: 2009-11-23 17:03:52
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hkqvwx45z0pm.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotrusiu, miałeś tajemnicze widzenie, jak Szymon rybak?

"W tajemniczym widzeniu Chrystus dał mu prawo przyjmowania pogan do wiary
świętej i nakazał udać się w tym celu do domu oficera rzymskiego - Korneliusza.

W czasie pobytu w Jerozolimie doszło między nim a Pawłem z Tarsu do konfliktu,
ponieważ Piotr domagał się stosowania prawa żydowskiego wobec nowoochrzczonych;
Paweł natomiast uważał to za zbyteczne.

Gdy w Rzymie rozpoczęły się prześladowania chrześcijan (czasy Nerona) Piotr
postanowił uciec z miasta. Na drodze ukazał mu wówczas Jezus, którego zapytał o
cel podróży ("Quo vadis, Domine?"). Jezus miał mu odpowiedzieć: "Do Rzymu idę,
aby mnie powtórnie ukrzyżowano". Piotr zawrócił wówczas ze swojej drogi, a w
miejscu tego wydarzenia postawiono kościół. Przed męczeńską śmiercią przebywał w
więzieniu, w którym nawrócił dwóch dozorców oraz 48 pogan. Wszystkich ochrzcił.
Potem ponieśli oni śmierć z rąk Nerona."

U ciebie w domu obyczaj JEST kultywowany wg życzenia Piotra... głupi
Piotrusiu...

boukun

Wałkun przyłączył się do propagowanej pr zez siebie akcji ujawniania pochodzenia!