Wałkuńska solidarność...

Data: 2009-11-22 17:30:52
Autor: Piotr
Wałkuńska solidarność...
"Trzej złodzieje ze w Świętoszowic mogą mówić o ogromnym pechu. Podczas
kradzieĹźy metalowych elementĂłw stropu opuszczonego budynku na jednego z
przestępców spadł sufit – informuje śląska policja w swoim serwisie
internetowym.

Dwóch pozostałych złodziei zbiegło zaraz po zawaleniu się stropu. Gdy
zostaną złapani będą odpowiadać dodatkowo za nieudzielenie pomocy rannemu
koledze –czytamy w serwisie slaska.policja.gov.pl."

http://wiadomosci.onet.pl/2699,2082613,slask_budynek_obronil_sie_przed_przestepcami,wydarzenie_lokalne.html

Póki się da ciągnąć to wałkuństwo ciągnie ile się da, "bo taki jest
system", ale gdy trzeba zadziałać solidarnie, to wałkunstwa nie ma, "bo
żyje się raz"...
Piotr

Data: 2009-11-22 17:51:20
Autor: boukun
Wałkuńska solidarność...

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:15goq32pjrjzc.17blzy64f65l4$.dlg40tude.net...
[...]

A co zadziałać solidarnie głupi Piotrusiu? I czy ty będziesz wodzem czy inny Żyd?

boukun

Data: 2009-11-22 18:14:05
Autor: Piotr
Wałkuńska solidarność...
Dnia Sun, 22 Nov 2009 17:51:20 +0100, boukun napisał(a):

A co zadziałać solidarnie głupi Piotrusiu? I czy ty będziesz wodzem czy inny Żyd?

No, przecie pisałem... Na penisa zgłaszasz własne egzemplum?

Data: 2009-11-22 19:44:55
Autor: boukun
Wałkuńska solidarność...

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:ej7wf5zayeqi.f4hd7yxxzz0g.dlg40tude.net...
[...]

Ale co głupi Piotrusiu pisałeś? Powtórzę pytanie. A co zadziałać solidarnie głupi Piotrusiu? I czy ty będziesz wodzem?

boukun

Data: 2009-11-22 19:49:33
Autor: Piotr
Wałkuńska solidarność...
Dnia Sun, 22 Nov 2009 19:44:55 +0100, boukun napisał(a):

Ale co głupi Piotrusiu pisałeś? Powtórzę pytanie. A co zadziałać solidarnie głupi Piotrusiu? I czy ty będziesz wodzem?

Pisałeś, że jakiś żyd... To prędzej ty będziesz...
A o działaniu solidarnym to szkoda pisać, bo wiekszość pojęć abstrakcyjnych
dla ciebie nie istnieje. A i po co, skoro ty i tak poza pierwszy etap nigdy nie wyjdziesz.

Data: 2009-11-22 20:07:58
Autor: boukun
Wałkuńska solidarność...

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1ab6mlt2a5ky5$.xeldxnnc29hn.dlg40tude.net...
[...]

Jak to szkoda pisać głupi Piotrusiu, przecież zacząłeś coś o jakims działaniu solidarnym pisać? Co chcesz zadziałać solidarnie głupi Piotrusiu? Rozumie się samo przez się, że jako inicjator, będziesz wodzem, albo inny Żyd...

boukun

Data: 2009-11-23 07:38:35
Autor: Piotr
Wałkuńska solidarność...
Dnia Sun, 22 Nov 2009 20:07:58 +0100, boukun napisał(a):

[...]

Ty nie odwracaj kota ogonem, tato Adolfa, spojrzyj sobie do lustra i
zapytaj, kto był moim stwórcą?

Data: 2009-11-23 14:07:13
Autor: boukun
Wałkuńska solidarność...

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:19ojgizfse596.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Twoim stwórcą, to chuj wie głupi Piotrusiu, pewnie jakis Turek, co dużo ciężarówką po Polsce kiedyś jeździł. Ty pewno jego syn...

boukun

Data: 2009-11-23 15:12:10
Autor: Piotr
Wałkuńska solidarność...
Dnia Mon, 23 Nov 2009 14:07:13 +0100, boukun napisał(a):

Twoim stwórcą, to chuj wie głupi Piotrusiu, pewnie jakis Turek, co dużo ciężarówką po Polsce kiedyś jeździł. Ty pewno jego syn...

Widzę, że jednak słuchasz, głuptasie i już głośno mówisz o swoim stwórcy:
"A ja te naleciałości porzuciłem i nie pielęgnuję w czambuł tych
wyniesionych z rodzinnego domu, żydowskich zwyczajów..."

Data: 2009-11-23 15:29:13
Autor: boukun
Wałkuńska solidarność...

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:cjydrwy4m4m4$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Tak tak, głupi Piotrusiu, chciałes zaświecić, a wyszło jak zwykle, prymitywne
moherowe gówno, z żydowskimi naleciałościami...

"Po Zesłaniu Ducha Św. Piotr przewodził Kościołowi w Jerozolimie. Doszło do
konfliktu z Pawłem z Tarsu, ponieważ domagał się stosowania prawa żydowskiego
wobec nowoochrzczonych; Paweł uważał to za zbyteczne."

boukun

Data: 2009-11-23 15:39:19
Autor: Piotr
Wałkuńska solidarność...
Dnia Mon, 23 Nov 2009 15:29:13 +0100, boukun napisał(a):

[...]

I co? U ciebie w domu obyczaj był kultywowany wg życzenia Piotra, jak
rozumiem...
Bo inaczej twoja wypowiedź:
"A ja te naleciałości porzuciłem i nie pielęgnuję w czambuł tych
wyniesionych z rodzinnego domu, żydowskich zwyczajów...", byłaby bez sensu.

Data: 2009-11-23 17:00:01
Autor: boukun
Wałkuńska solidarność...

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1q1vkzlmdvaos.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotrusiu, miałeś tajemnicze widzenie, jak Szymon rybak?

"W tajemniczym widzeniu Chrystus dał mu prawo przyjmowania pogan do wiary świętej i nakazał udać się w tym celu do domu oficera rzymskiego - Korneliusza.

W czasie pobytu w Jerozolimie doszło między nim a Pawłem z Tarsu do konfliktu, ponieważ Piotr domagał się stosowania prawa żydowskiego wobec nowoochrzczonych; Paweł natomiast uważał to za zbyteczne.

Gdy w Rzymie rozpoczęły się prześladowania chrześcijan (czasy Nerona) Piotr postanowił uciec z miasta. Na drodze ukazał mu wówczas Jezus, którego zapytał o cel podróży ("Quo vadis, Domine?"). Jezus miał mu odpowiedzieć: "Do Rzymu idę, aby mnie powtórnie ukrzyżowano". Piotr zawrócił wówczas ze swojej drogi, a w miejscu tego wydarzenia postawiono kościół. Przed męczeńską śmiercią przebywał w więzieniu, w którym nawrócił dwóch dozorców oraz 48 pogan. Wszystkich ochrzcił. Potem ponieśli oni śmierć z rąk Nerona."

U ciebie w domu obyczaj JEST kultywowany wg życzenia Piotra... głupi Piotrusiu...

boukun

Data: 2009-11-23 18:02:54
Autor: Piotr
Wałkuńska solidarność...
Dnia Mon, 23 Nov 2009 17:00:01 +0100, boukun napisał(a):

Głupi Piotrusiu, miałeś tajemnicze widzenie, jak Szymon rybak?

Tak, tak wałkun, dwa widzenia miałem i jednego kota...
Boszz co za upierdliwy ciulik.

Data: 2009-11-23 18:38:23
Autor: boukun
Wałkuńska solidarność...

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1wnh8efndj58c$.12ijwslyqehqy$.dlg40tude.net...
Dnia Mon, 23 Nov 2009 17:00:01 +0100, boukun napisał(a):

Głupi Piotrusiu, miałeś tajemnicze widzenie, jak Szymon rybak?

Tak, tak wałkun, dwa widzenia miałem i jednego kota...
Boszz co za upierdliwy ciulik.

Głupi Piotrusiu, z nas dwóch, ty jesteś upośledzony umysłowo, upierdliwy psychol. Co cię prześladuje głupi Piotrusiu? Straciłeś nad sobą całkowitą kontrolę... Zobacz co ci dolega, śledząc cały ten twój prymitywny wątek, do którego psychopatycznych zachowań nikt normalny się nie zechciał przyłożyć...

boukun

Data: 2009-11-22 19:28:05
Autor: Jerzy Tabortowski
Wałkuńska solidarność...
A co zadziałać solidarnie głupi Piotrusiu? I czy ty będziesz wodzem czy inny Żyd?

Widzisz, bałakasz o parchach, sam nim będąc. Czy nie czas powściągnąć wylewność ?? Masz smutną twarz skrzywdzonych semitów, parafrazując Witkacego w wykonaniu Gintrowskiego..
Daruj sobie ojcze Dawida.

Data: 2009-11-22 19:43:33
Autor: boukun
Wałkuńska solidarność...

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:hec0fp$pdk$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Tabortowski, a co to jest parch? Co do twojej smutnej semickiej twarzy, to nie ma sensu sie wypowiadać...

boukun

Data: 2009-11-22 19:45:00
Autor: Piotr
Wałkuńska solidarność...
Dnia Sun, 22 Nov 2009 19:43:33 +0100, boukun napisał(a):

Tabortowski, a co to jest parch?

Może takie "ziuziu" jak ty? :-)

Data: 2009-11-22 20:08:34
Autor: boukun
Wałkuńska solidarność...

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1xso2v2yyr8m8$.i6xhmjowlfya$.dlg40tude.net...
Dnia Sun, 22 Nov 2009 19:43:33 +0100, boukun napisał(a):

Tabortowski, a co to jest parch?

Może takie "ziuziu" jak ty? :-)

Bawisz się głupi Piotrusiu w adoratora?

boukun

Data: 2009-11-22 20:17:28
Autor: Piotr
Wałkuńska solidarność...
Dnia Sun, 22 Nov 2009 20:08:34 +0100, boukun napisał(a):

Może takie "ziuziu" jak ty? :-)

Bawisz się głupi Piotrusiu w adoratora?

A ty dalej przy pedalskiej nadziei? Bidny głupku, idźże sobie do jakiegoś klubu we Wrocku i w końcu ulżyj. Kupa
ci da adresy. Bo inaczej, to sobie w nocy urwywasz przy tube8, a w dzień
udajesz maczomena.

Data: 2009-11-22 23:41:19
Autor: boukun
Wałkuńska solidarność...

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:gh0orgsmdn7w.b1yol4eityjh$.dlg40tude.net...
[...]

Ach głupi Piotrusiu, tobie tylko jakaś Tube8 w pustej głowie... Tak to jest, jak się jest starym, zniedołężniałym emerytem, he, he, he.

Jedno przejebane życie ci się kończy, a drugiego zycia już mieć nie będziesz..
Stąd modlisz się do żydowskiego boga..., w nadziei, że może nie wszystko jeszcze masz spierdolone...

boukun

Data: 2009-11-23 07:21:36
Autor: Piotr
Wałkuńska solidarność...
Dnia Sun, 22 Nov 2009 23:41:19 +0100, boukun napisał(a):

[...]

Aleś się podniecil tato Adolfa... Mówię ci, poproś kupę o adresy... A tak apropos, jak długo jeszcze zamierzasz żyć?
Piotr

Data: 2009-11-23 15:14:12
Autor: Piotr
Wałkuńska solidarność...
Dnia Mon, 23 Nov 2009 14:08:04 +0100, boukun napisał(a):

[...]

No tak, tak, tato Adolfa, ale jak długo zamierzasz żyć? Bo po tem, wiesz
wałkun, te wszystkie wałkuńskie wspaniałości pójda się jebać z robalami...

Data: 2009-11-23 15:38:18
Autor: boukun
Wałkuńska solidarność...

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1je57d07dhnpf.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Ja to to doskonale wiem głupi Piotrusiu, ale żyje się tylko raz, a więc żyję raz a dobrze, a ty zgnijesz z marzeniami o tym, że bóg żydowski cię wynagrodzi za te twoje prymitywne pyskówki i wrogość do ludzi..., na twoim drugim świecie, he, he..

boukun

Data: 2009-11-23 15:46:27
Autor: Piotr
Wałkuńska solidarność...
Dnia Mon, 23 Nov 2009 15:38:18 +0100, boukun napisał(a):

[...]

Ale wyobrażasz sobie wałkun, te wszystkie wspaniałości, wielgachny musk,
prosta semicka twarz, młode i jurne ciało... Wszystko się pójdzie jebać z
robalami... I to w sumie niedługo, statystycznie zostało ci jeszcze ok 20
lat. Ale ty chlasz wódę tygodniowymi ciągami, więc trzeba odliczyć z 10-15
lat... A ja sobie w tym czasie pójdę do nieba... :-)
Ale, ale, skąd wpadł ci do "głowy" pomysł na taka generalizację, że ja nie
lubię ludzi? Ciebie nie lubię, wałkunska swołoczy, bo mnie okradasz. Do
wszystkich ludzi, to jeszcze ci daleko, he, he.

Data: 2009-11-23 17:01:30
Autor: boukun
Wałkuńska solidarność...

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:2pi1yad3uv5e$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Do dupy pójdziesz głupi Piotrusiu, do dupy, gnić będziesz jak każdy, i skonsumowany będziesz przez robali i chuja z tego życia masz, tylko się umartwiasz...

boukun

Data: 2009-11-23 18:06:42
Autor: Piotr
Wałkuńska solidarność...
Dnia Mon, 23 Nov 2009 17:01:30 +0100, boukun napisał(a):

Do dupy pójdziesz głupi Piotrusiu, do dupy, gnić będziesz jak każdy, i skonsumowany będziesz przez robali i chuja z tego życia masz, tylko się umartwiasz...

He, he, a skąd ci to tej wałkuńskiej kiepełe strzeliło, że ja się
umartwiam, bido? A zgnijesz ty, ja pójdę do nieba, choćby za tresurę takiego trola, jak ty.
:-)

Data: 2009-11-23 18:39:53
Autor: boukun
Wałkuńska solidarność...

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1kmxc8ca3ic9s.1szg59d8noiul.dlg40tude.net...
[...]

To ładne tam niebo bedziesz miał głupi Piotrusiu w tym piekle, he, he.. Ciebie wezmą diabły od razu do kotła ze smołą...

boukun

Wałkuńska solidarność...