Wałkuńska sraczka...

Data: 2009-06-06 12:37:24
Autor: Piotr
Wałkuńska sraczka...
Przejrzałem wpisy z wczoraj i dzisiejszego ranka i niewiele jest poza
pierdzeniem wałkuna i jakich¶ podszywańców.
Już nawet Stiff przycichł.
Piotr

Data: 2009-06-06 15:45:11
Autor: boukun
Wałkuńska sraczka...

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:16ojw50t4zbt2.dlgmasz.facet.luzik...
Przejrzałem wpisy z wczoraj i dzisiejszego ranka i niewiele jest poza
pierdzeniem wałkuna i jakich¶ podszywańców.
Już nawet Stiff przycichł.
Piotr

Ludzie się wstydz±, ludzie przejrzeli na oczy, znaczy otworzyłem ludziom oczy. Ludzie rzygaj± już na ukartowane wybory. Każdy, kto by miał w domu spluwę, strzelał by teraz do telewizora. Takie s± ogólne odczucia.

boukun

Wałkuńska sraczka...