Wałkuńskie wycie do mleka...

Data: 2009-08-25 16:49:14
Autor: jadrys
Wałkuńskie wycie do mleka...
Piotr pisze:
Od wczoraj wałkun wyje z tęsknoty za barami mlecznymi, rzecz
wzruszająca, jak dobre ma serce ten człek. Pewnie mu żal bezrobotnych.
Ale, pytanie jest za czym tu tesknić? Za smrodem i smakiem szmaty w
potrawach? Za niewyszukanym menu, za bigosem jarskim na czele? Miałem
kolegę, który chadzał na taki bigos, gdy miewał zatwardzenie. Za czym więc tęskni wałkuństwo ustami swego okazałego przedstawiciela?
Jak znam te mikroklimaty to wałkun chciałby aby po dopłatach do
edukacji i leczenia, oraz ufundowania mu emeryturki, żydostwo
dopłaciło mu do żarcia. A żydostwo nie chce i likwiduje wałkunstwu
mleczne paśniki, he, he. Wbrew pozorom w Polsce mozna tanio i nieźle zjeść, bez żadnych
subwencji, więc jeżeli ktoś likwiduje komuszy pomysł na popularyzację
bezmięsnej diety, to chyba nie ma to w podtekście wysłania klienteli
do makdonalda? Ale ja się na żydowskich sztuczkach aż tak dobrze nie
znam.
Piotr    PS. Odpowiedź na pytanie dlaczego nie powstają bary mleczne w nowych
realiach (bez wałkunskiego belkotu) może być całkiem ciekawa?

Już się Piotrze nie masz do czego doczepić.. Aż tak Ci przeszkadzało że ktoś ubogi mógł kupić sobie coś ciepłego do jedzenia?  Ludzie grzebiący w śmietnikach w poszukiwaniu strawy bardziej Ci odpowiadają? --

Data: 2009-08-25 16:56:10
Autor: boukun
Wałkuńskie wycie do mleka...

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h70tlg$1jk$1news.onet.pl...
Piotr pisze:
[...]

W myśl zasady, zdychaj albo tyraj za pensję minimalną...

boukun

Data: 2009-08-25 17:43:55
Autor: Piotr
Wałkuńskie wycie do mleka...
Dnia Tue, 25 Aug 2009 16:49:14 +0200, jadrys napisał(a):

Już się Piotrze nie masz do czego doczepić.. Aż tak Ci przeszkadzało że ktoś ubogi mógł kupić sobie coś ciepłego do jedzenia?  Ludzie grzebiący w śmietnikach w poszukiwaniu strawy bardziej Ci odpowiadają?

Przestań pierdzielić na wałkuńską nutę jadrysiu, mnie to nie bierze. Do wszystkich rzeczy, które są darmo, albo po niższej cenie bo z
dotacją, pierwsze ustawi się cwane wałkuństwo. I rozkradnie.
Ludzie, którzy rzeczywiście sobie nie radzą, nie poradzą sobie i
wtedy. Dotowane bary mleczne wcale nie były/są dla biednych bo ci
jedzą w domu, nawet taki bar jest dla nich za drogi. Śmietnikowcy w
ogóle nie mają pieniędzy. Tam sobie jadali średniacy, dlaczego ja mam dpłacać do śniadania
średniakom?   Ja się zgadzam na umowę społeczną, w której ludzie nie radzący sobie
korzystają z części moich podatków, żeby przeżyć. Sam na to liczę, że
gdybym zachorował, zwariował, albo cuś, to ktoś sie zajmnie pozostałą
częścią mojego człowieczeństwa.
Ale nie ma mojej zgody na hodowlę cwanego wałkuństwa, które z opieki
socjalnej robi sobie sposób na życie. Mamy tu swojego weszka, który otwarcie podaje, że nie pracuje bo nie
chce, a korzysta bo mu się należy. Ty chcesz inwestować w wszy? Piotr

Data: 2009-08-25 20:42:18
Autor: jadrys
Wałkuńskie wycie do mleka...
Piotr pisze:
[...]

Ja nie chcę w nic inwestować. Ale Ty coś się "gubisz w zeznaniach"  - piszesz że wszystko tam było fatalne, z jakością potraw na czele, a za chwilę mówisz że z tych barów korzystali "średniacy" Coś mi tu normalnie nie gra.
A co do postępowania boukuna - to dobrze go rozumiem i popieram to co robi. Po prostu facet nie ma mentalności niewolnika. Naprawdę zupełnie nie rozumiem tych ludzi którzy się godzą być tania siłą roboczą u zagranicznych "inwestorów", podczas gdy pozamykano "ich" zakłady pracy..

Data: 2009-08-25 21:17:57
Autor: Piotr
Wałkuńskie wycie do mleka...
Dnia Tue, 25 Aug 2009 20:42:18 +0200, jadrys napisał(a):

[...]

Przeczytaj swoją wypowiedź, to ci zagra.

[...]

Ja tam nie wiem jaką ma mentalność, obstawiałbym, że menela.
Ale niewiele mnie ona obchodzi, niech sobie wałkun będzie wolny do obłędu,
tylko dlaczego za moje pieniądze? Wy na tej lewiźnie nie znacie pojęcia
"wolności" za swoje? Kurna same "wolne" ludzie z wyciągniętą łapą, po
cudze.
Piotr

Data: 2009-08-25 21:21:17
Autor: boukun
Wałkuńskie wycie do mleka...

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1qsnzv8faxrmn$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś ma obsesje. Myśli, że ma jakieś pieniądze i rozdaje na lewo, a nie na prawo. Prawizna ma "wolność" za swoje, lewizna już nie... Obłąkany do potęgi ntej...

boukun

Data: 2009-08-26 08:33:08
Autor: Piotr
Wałkuńskie wycie do mleka...
Dnia Tue, 25 Aug 2009 21:21:17 +0200, boukun napisał(a):

Głupi Piotruś ma obsesje. Myśli, że ma jakieś pieniądze i rozdaje na lewo, a nie na prawo. Prawizna ma "wolność" za swoje, lewizna już nie... Obłąkany do potęgi ntej...

Te, garkotłuk... Idź no, przetrzyj podłogę... Będzie się tu mądrzył ćwierćinteligent.
I nie używaj słów hałsfrał, których znaczenia nie rozumiesz, to cię
dodatkowo ośmiesza.
Piotr
PS. Przeczytałeś sobie w wiki definicję słowa "socjopata"?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Socjopatia

Data: 2009-08-26 13:17:27
Autor: boukun
Wałkuńskie wycie do mleka...

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1doxeqowtjk5n$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś nauczył się przez pomyłkę alfabetu i się chwali publicznie, że jest tępym brudasem i wpieprza żarcie z puszki...

boukun

Data: 2009-08-26 09:06:57
Autor: jadrys
Wałkuńskie wycie do mleka...
Piotr pisze:
[...]

Niestety Piotrze masz wypaczone postrzeganie. Nie widzisz tego że to właśnie boukun jest pokrzywdzony, że kapitalistyczna banda skradła Mu zakład pracy, że Go się poniża każąc chodzić do urzędu pracy po jałmużnę, zamiast wypłacić odszkodowanie za utraconą  pracę i uzyskiwane z niej dochody. Wy prawicowcy macie normalnego człowieka za nic. Mam nadzieję że to się na was w niedługim czasie zemści, i normalny człowiek pokaże wam gdzie jest wasze miejsce.

Data: 2009-08-26 09:35:08
Autor: Piotr
Wałkuńskie wycie do mleka...
Dnia Wed, 26 Aug 2009 09:06:57 +0200, jadrys napisał(a):

[...]

Ty sobie jaja robisz jadrysiu, a my tu poważnie rozmawiamy, he, he...
Piotr

Data: 2009-08-26 15:54:37
Autor: jadrys
Wałkuńskie wycie do mleka...
Piotr pisze:
[...]

Żadne jaja, to są fakty Piotrze.

Data: 2009-08-26 16:08:03
Autor: Slavinka
Wałkuńskie wycie do mleka...

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości

    Kiedyś nauczono mnie, że nikomu nic się nie należy, trzeba się samemu
zatroszczyć o siebie i o osoby sobie bliskie. Z reszty można pomagać
(osobowo) innym. Dlaczego osobowo? Bo ta pomoc trafia w całości do
potrzebującego (potrzebujących) a nie jest po drodze rozkradana, często
przez bogatszych od ciebie. Jest to ze wszech miar słuszna nauka.
    A Boukunowi nic się nie należy - jest młody i chyba zdrowy - jest
pasożytem układów zbiorowej pomocy czyli robi to, o czym wspomniałem wyżej.
Korzystanie z każdej prawnej możliwości nie zawsze jest moralne.
    Nie da się nigdy stworzyć prawa szczelnego - prawodawcy zapominają o
tym - głównie lewizna - która pasożytowała podobnie jak Boukun na wszystkim
mając się za jedynego beneficjenta i szafarza nie swoich dóbr. Polskę
rozkradziono właśnie na tej zasadzie.\
    A w Polsce nie ma polskiej partii, nie ma partii prawicowych - są co
najwyżej lewicowe i to raczej dalej niż bliżej centrum, łacznie z PISem i
POpaprańcami, a o skrajnej lewiźnie, a właściwie partiach nazistowskich (tam
są ulokowani głownie byli PZPRowcy i wszyscy funkcyjni aparatu dawnej władzy
nie mówiąc.

Data: 2009-08-26 20:45:24
Autor: jadrys
Wałkuńskie wycie do mleka...
Slavinka pisze:
[...]

A jednak ja uważam że boukunowi się należy odszkodowanie za zlikwidowanie rentownego przecież zakładu pracy.. Kapitalistyczny ryj który zamykał jego zakład powinien jakoś Mu to zrekompensować..

Wałkuńskie wycie do mleka...