Wałkuństwo

Data: 2009-06-01 16:37:08
Autor: Piotr
Wałkuństwo
Na skutek rozmowy z jednym z "kolegów" grupowych przypomniała mi się
jedna z książek Ziemkiewicza "Polactwo". Z tezami zawartymi w książce
można się nie zgodzić, ale przeczytać warto. Znalazałem takie źródełko:
http://odsiebie.com/pobierz/1181816-- -71fb.html
Dla porzadku podpowiem, że nie wiem czy to legalne, ja mam ksiązkę w
oryginale.
Piotr

Data: 2009-06-01 17:04:31
Autor: Tzva Adonai
Wałkuństwo
< "Polactwo" Ziemkiewicza
Dla porzadku podpowiem, że nie wiem czy to legalne, ja mam ksiązkę w
oryginale.

Ta książka jest wyjątkowo antypolska, już nawet sam tytuł niedwuznacznie
sugeruje stosunek jej autora do Polaków... Myślałem, Piotrze, że należysz do
tego gatunku polskich patriotów, którzy z nieskończonej miłości do swej ojczyzny
nie zwykli głośno mówić o wadach swoich rodaków, a którzy znacznie więcej uwagi
poświęcają wrodzonym wadom narodu żydowskiego... --

Data: 2009-06-01 19:10:40
Autor: rAzor
Wałkuństwo
Użytkownik Tzva Adonai napisał:
< "Polactwo" Ziemkiewicza
Dla porzadku podpowiem, że nie wiem czy to legalne, ja mam ksiązkę w
oryginale.

Ta książka jest wyjątkowo antypolska,

Spierdalaj.

Data: 2009-06-01 19:10:20
Autor: rAzor
Wałkuństwo
Użytkownik Piotr napisał:
[...]

Biblia *przyszłego* Polaka. Lektura obowiązkowa.

Wałkuństwo