Wallace i Gromit

Data: 2010-04-02 22:41:16
Autor: Titus Atomicus
Wallace i Gromit
Witam,
Przestrzegam przed 'Walace i Gromit' z GW. Polski lektor, ktorego nie da sie wylaczyc.
TA

Data: 2010-04-04 02:11:06
Autor: Adam Dybkowski
Wallace i Gromit
W dniu 2010-04-02 22:41, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

Przestrzegam przed 'Walace i Gromit' z GW.
Polski lektor, ktorego nie da sie wylaczyc.

W gruncie rzeczy bajka głównie dla dzieci. A jak nie ma dubbingu to i lektor nie straszny.

--
Adam Dybkowski
               http://dybkowski.net/

Data: 2010-04-11 14:52:37
Autor: Titus Atomicus
Wallace i Gromit
In article <hp8lf0$91k$2@news.onet.pl>,
 Adam Dybkowski <adybkows12@45wp.pl> wrote:

> [...]

> Polski lektor, ktorego nie da sie wylaczyc.

W gruncie rzeczy bajka głównie dla dzieci. A jak nie ma dubbingu to i lektor nie straszny.

OOOps. Przepraszam. Jest _dubbing_, a nie lektor.

RZecz w tym, ze dla mnie W&G nie jest tylko dla dzieci. Zwlaszcza w wersji oryginalnej.

TA

Data: 2010-04-11 13:29:00
Autor: rs
Wallace i Gromit
On Sun, 11 Apr 2010 14:52:37 +0200,

> [...]

OOOps. Przepraszam. Jest _dubbing_, a nie lektor.

RZecz w tym, ze dla mnie W&G nie jest tylko dla dzieci. Zwlaszcza w wersji oryginalnej.

a kiedys slyszlaem, ze darowanemu koniowi sie nie zaglada w lektora.
<rs>

Data: 2010-04-11 18:02:23
Autor: Street Fighter
Wallace i Gromit
Użytkownik Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał:
> [...]

OOOps. Przepraszam. Jest _dubbing_, a nie lektor.

RZecz w tym, ze dla mnie W&G nie jest tylko dla dzieci. Zwlaszcza w wersji oryginalnej.

Doroslych stac na zakup niewykastrowanego wydania DVD ;)

Data: 2010-04-11 18:48:33
Autor: Titus Atomicus
Wallace i Gromit
In article <hpsrr8$qgu$1@news.onet.pl>,
 Street Fighter <"street.fighter"@amorki.pl> wrote:

Doroslych stac na zakup niewykastrowanego wydania DVD ;)

1. E, nie kazdych.

2. Poza tym - gdybym wiedzial ze ta wersja tak wyglada - to bym nie kupowal.

3. Czy bylo jakie inne wydanie tych 4 filmow? (do kupienia w PL, a nie w Amazonie)

TA

Wallace i Gromit