Walnięcie w krawężnik

Data: 2010-04-21 11:36:46
Autor: Adam KÅ‚obukowski
Walnięcie w krawężnik
Witam

Skoda Felicia 1.9D

Przywaliłem mocno w krawężnik (zjeżdzając z niego). Efektem jest że przy
jeździe czuję wyraźny pęd powietrza od rączki skrzyni biegów. Jeszcze ne
wiem czy coś kapie - będę wiedział za kilka godzin.

Czy przy założeniu że nic nie będzie kapać, można trochę poczekać (ok 3
miesiecy) z naprawą, czy trzeba naprawiać jak najszybciej? Pytam bo mam
w tej chwili dośc napiętą sytuację finansową i wolałbym uniknąć zbędnych
wydatków.

Adam KÅ‚obukowski

Data: 2010-04-21 12:13:49
Autor: Rafał
Walnięcie w krawężnik
Adam KÅ‚obukowski pisze:
[...]

Wróżka jest na urlopie, a szklana kula w serwisie.
Oczekujesz odpowiedzi że nic się nie stało i że możesz jeździć. Jeżeli jednak coś się stało to będziesz mieć czyste sumienie i zwalisz na grupę.

Co do pędu powietrza to zmień ustawienie nawiewów.

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2010-04-21 12:15:27
Autor: Gabriel'Varius'
Walnięcie w krawężnik
Użytkownik Rafał napisał:

Adam KÅ‚obukowski pisze:

[...]

Przy "rączce skrzyni biegów"? :-)

                Oskar Wilde

Data: 2010-04-21 11:22:28
Autor: kamil
Walnięcie w krawężnik

"Gabriel'Varius'" <gglab@USUN.TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> wrote in message news:hqmj7v$8mv$1news.onet.pl...
Użytkownik Rafał napisał:

Co do pędu powietrza to zmień ustawienie nawiewów.
Przy "rączce skrzyni biegów"? :-)

Nawiew na nogi?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-04-21 12:42:02
Autor: Adam KÅ‚obukowski
Walnięcie w krawężnik

Użytkownik Rafał napisał:

Co do pędu powietrza to zmień ustawienie nawiewów.
Przy "rączce skrzyni biegów"? :-)

No, ta, wajcha co nią reguluję czy jechać do produ czy do tyłu i tym
podobne ;)

Nawiew na nogi?

Na nogi to nie, conajwyżej na łokieć ;)

Adam KÅ‚obukowski

Data: 2010-04-21 12:39:57
Autor: Adam KÅ‚obukowski
Walnięcie w krawężnik
W dniu 21.04.2010 12:13, Rafał pisze:
Adam KÅ‚obukowski pisze:
[...]

Moja też jest chwilowo poza zasięgiem sieci, dlatego się pytam ;) Jakbym
znał więcej szczegółów to bym podał.

Oczywiście że nie będę zwałał na grupę, i nie oczekuję jakiejś 100%
odpowiedzi. Jestem osobą racjonalną, więc będę zwalał bezpośrednio na
Ciebie ;)

Adam KÅ‚obukowski

Data: 2010-04-21 12:52:59
Autor: ***Einstein***
Walnięcie w krawężnik
Witam
Podjedź na jakąś stacje diagnostyczną, za nie wielką opłatą (ja płaciłem 20 PLN za sprawdzenie zawiechy w Logance na stacji diagnostycznej Renault w Lublinie) dowiesz się od diagnosty co i jak.

Pozdrawiam

Walnięcie w krawężnik