Walter Laqueur: Sowieci nie byli wrogiem Hitlera

Data: 2013-06-01 17:02:32
Autor: Jacek Biały
Walter Laqueur: Sowieci nie byli wrogiem Hitlera
"W Palestynie byli Żydzi, którzy przyjechali tam z Rosji jeszcze przed rewolucją
październikową, byli też przybysze z połowy lat 30. - bo potem już nikogo nie
wypuszczano ze Związku Sowieckiego. Ale z komunizmem zapoznałem się wcześniej,
jeszcze we Wrocławiu, gdzie wśród antynazistów byli i zwolennicy komunizmu - o
dziwo zwolennicy Bucharina. Hitler doszedł do władzy, gdy miałem 12 lat, ale ja
wtedy bardziej interesowałem się dziewczynami i piłką nożną niż polityką".
http://www.rp.pl/artykul/153227,1012790-Sowieci-nie-byli-wrogiem-Hitlera.html

Walter Laqueur: Sowieci nie byli wrogiem Hitlera