Walter Witty

Data: 2014-01-30 00:39:52
Autor: Habeck Colibretto
Walter Witty
Dnia 21.01.2014, o godzinie 08.58.32, na pl.rec.film, radek napisał(a):

No i nikt się nie zachwyca (ewentualnie nie pluje jadem) tym filmem?

Z braku laku (albo Wilk Z Łall strit albo nic...) wybrałem się na film pt. Sekretne Życie Waltera Mitty. Do tego zestaw standardowy, przed seansem papierosik przed kinem, w czasie reklam, wiadomo 30 minut stracone, potem szybkie zakupy w Almie, torba do samochodu i chodu z powrotem do kina. Akurat się kończyła reklama, 35 minuta od rozpoczęcia seansu. Dobra, siedzimy. Zaczyna się film. Ben Stiller i... 114 minut upłynęło jak jedna minuta. Film może nie wybitny, nie jest to arcydzieło, jeżeli ktoś chce zobaczyć ten film ze względu na wygłupy Stillera to się rozczaruje. Film jest ciepły, spokojny (pomimo kilku udanych scen akcji) i taki ku pokrzepieniu serc, że jakoś to będzie.
Było lepiej niż jakoś.
Polecam, dla mnie 9/10.

Było nieźle. Wizualnie bardzo przyjemny, z wieloma statycznymi, wręcz
nieprzypadkowo zdjęciowymi ujęciami, logicznie już mniej przyjemny,
ciągnięty odrobinę na siłę, sporo dłużyzn - ale przyznać trzeba, że
podrasowanych muzycznie i z pięknymi krajobrazami, w których można się
zanurzyć. Bez muzyki byłoby naprawdę nudno. Kilka niezłych komediowych
momentów (początek rewelacyjny :) ). Ben Stiller starzeje się całkiem
nieźle (kurdupel, do tego garbaty, z krzywymi nogami i rzymskim nosem po
tatusiu, ale to wszystko jest u niego urocze mimo, że chłop coraz starszy).
Ja nie byłem w pełni usatysfakcjonowany, jednak żona została zaspokojona.
:) Do August: Osage County, który skończyliśmy oglądać pół godziny
wcześniej nie ma co porównywać. Ale fajnie było się oderwać od ciężkich
problemów, które poruszał Sierpień i skończyć dzień lekkim Mitty'im. :)

5/10 no... w porywach 6/10. Ale na IMDB dałem 5/10.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Walter Witty