Walther Rathenau - Zyd, homoseksualista, mason.

Data: 2012-05-31 07:57:16
Autor: Marek
Walther Rathenau - Zyd, homoseksualista, mason.
Nagroda jego imienia ozdobi dzisiaj nasze Slonce Peru.

Data: 2012-05-31 17:09:16
Autor: u2
W dniu 2012-05-31 16:57, Marek pisze:
Nagroda jego imienia ozdobi dzisiaj nasze Slonce Peru.

Jakis link ?

Data: 2012-05-31 08:23:26
Autor: Marek
On May 31, 5:09 pm, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2012-05-31 16:57, Marek pisze:

> Nagroda jego imienia ozdobi dzisiaj nasze Slonce Peru.

Jakis link ?

Bylo przed chwila w TV

Data: 2012-05-31 18:05:06
Autor: u2
W dniu 2012-05-31 17:23, Marek pisze:
On May 31, 5:09 pm, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2012-05-31 16:57, Marek pisze:

Nagroda jego imienia ozdobi dzisiaj nasze Slonce Peru.

Jakis link ?

Bylo przed chwila w TV

Tez widzialem, ale skad wiesz, ze Rathenau to taki i owaki ?

BTW Tusek mowi perfekt po niemiecku. Z Merkel mowi w tym jezyku swobodnie.

Data: 2012-05-31 09:11:17
Autor: Marek
On May 31, 6:05 pm, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Bylo przed chwila w TV

Tez widzialem, ale skad wiesz, ze Rathenau to taki i owaki ?

BTW Tusek mowi perfekt po niemiecku. Z Merkel mowi w tym jezyku swobodnie..

http://pl.wikipedia.org/wiki/Walther_Rathenau
Enter

Wystarczy ?

Data: 2012-05-31 09:42:17
Autor: matador
On 31 Maj, 18:11, Marek <mwisniewski2...@googlemail.com> wrote:
On May 31, 6:05 pm, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Wystarczy ?

A gdzie "buzi"  (jak w tym kawale z inseminatorem i krówk±) ?
Tuskowi zapewne ci±gle mało...

matador.

Data: 2012-05-31 19:48:32
Autor: u2
W dniu 2012-05-31 18:42, matador pisze:
[...]

Bylo buzi z Merkelowa ;-)

Data: 2012-05-31 20:35:51
Autor: Rafał
Dnia Thu, 31 May 2012 19:48:32 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Tobie buzi sie nie zdarza. Chyba, że całujesz kogo¶ w dupę!

Data: 2012-05-31 18:43:09
Autor: u2
W dniu 2012-05-31 18:11, Marek pisze:
[...]

Teraz tak. Mozna tak bylo od razu. Dla mnie taka nagroda funta klakow
niewarta, bo idealy Rathenaua daly dokladnie odwrotne wyniki od
zamierzonych ;-)

"Walther Rathenau – jako Żyd, homoseksualista[potrzebne źródło] i
mason[potrzebne źródło] – budził nienawiść grup rewolucjonistów zarówno
prawicowych, jak i lewicowych[potrzebne źródło]. Wykorzystując swój
płomienny styl i inteligencję, służył niemieckiemu państwu, czynnie
sprzeciwiając się chaosowi, dzięki któremu siły nacjonalistyczne
wywodzące się z Freikorpsu próbowały zbudować nowe społeczeństwo na
ruinach pozostałych po I wojnie światowej."

Data: 2012-05-31 16:44:03
Autor: Observatore
Nagroda im. Podzialu Polski i

* Donald Tusk jest przewidywalny i sprawuje się dobrze, dzisiaj dostanie więc
w Berlinie nagrodę im. Walthera Rathenau, człowieka który podpisał w 1922 roku
specjalne porozumienie z Sowietami, które przewidywało już wtedy ponowny
podział Polski.

W miedzyczasie niemiecki bankier ktory funduje zloty medal dla Tuska, Hartmuth
Jung, ma bardziej krotkoterminowe plany. Jego bank (Barclays) otwiera biuro w
Polsce i bedzie walczyl o mandaty doradztwa finansowego i prywatyzacyjnego. Musi robic to dyplomatycznie, jako ze rok temu (w styczniu 2011) jego bank
stwierdzil ze Polska moze zbankrutowac jezeli nie zreformuje swoich finansow
publicznych.

Nagroda ktora niemiecki bankier obwiesi dzisiaj Tuska ma tez inne symboliczne
znaczenie. Walther Rathenau byl bogatym spadkobierca fortuny koncernu AEG,
pisarzem i lewicowym politykiem.

Rathenau przeciwstawial sie zawieszeniu broni w 1918 roku i argumentowal za
kontynuacja krwawej jatki czyli pierwszej wojny swiatowej, tak aby Niemcy
mogly miec lepsza pozycje negocjacyjna.  16 kwietnia 1922 roku Rathenau podpisal specjalne porozumienie z Sowietami w
Rapallo (Wlochy), porozumienie ktore wzmacnialo pozycje Niemiec wobec panstw
zachodnich. Porozumienie dotyczylo takze rozwoju wspolpracy przemyslowej
pomiedzy Niemcami i Sowietami w strategicznym sektorze naftowym (zloza w
Azerbejdzanie).

Porozumienie podpisane przez Rathenau regulowalo takze wspolprace wojskowa
pomiedzy Niemcami i Sowietami.*

http://monsieurb.nowyekran.pl/post/63973,nagroda-im-podzialu-polski

Data: 2012-05-31 19:56:41
Autor: u2
W dniu 2012-05-31 18:44,  Observatore pisze:
Rathenau przeciwstawial sie zawieszeniu broni w 1918 roku i argumentowal za
kontynuacja krwawej jatki czyli pierwszej wojny swiatowej, tak aby Niemcy
mogly miec lepsza pozycje negocjacyjna.

Mial racje, wybiliby sie co do nogi i nie byloby II wojny swiatowej ;-)

Data: 2012-05-31 20:35:08
Autor: Rafał
Dnia Thu, 31 May 2012 19:56:41 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Genialne. Masz jeszcze jakie¶ podobne, rewolucyjne pomysły?

Data: 2012-06-01 13:00:49
Autor: Hrabia Bobrowski
Nagroda im. Podzialu Polski i
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4fc7b0dd$0$26701$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Genialne spostzreżenie. Masz jeszcze co¶ podobnego?

BBR

Data: 2012-05-31 18:27:07
Autor: Bogdan Idzikowski
Walther Rathenau - Zyd, homoseksualista, mason.

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4fc796b6$0$1312$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To dlaczego ¶miał się z Tuska ¶p. Lech Kaczyński, który nie znał żadnego obcego języka. Widziałem na własne oczy jak L. Kaczyński rozmawiał z jakim¶ przywódc± brytyjskim w Anglii. Było ¶miesznie. Przekomicznie. Jak zwykle, zreszt±.

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-05-31 16:36:58
Autor: Observatore
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

Wielu przywodcow nie zna jezykow obcych. Szczegolnymi ignorantami sa politycy
amerykanscy i brytyjscy. Politycy kanadyjscy powinni znac dwa obowiazujace w
tym panstwie jezyki: angielski i francuski, w koncu maja ogromne mozliwoasci
opanowania tych jezykow od dziecinstwa, a jednak kalecza niesamowicie zarowno
ci z prowincji angielsko - jezycznych, kiedy sa zmuszeni mowic po francusku, jak i ci francuskojezyczni, kiedy mowia po angielsku. Tez to jest bardzo zabawne i pewnie byscie uwazali to za smieszne, bo macie
kompleksy zascianka.

Data: 2012-05-31 18:40:29
Autor: u2
W dniu 2012-05-31 18:36,  Observatore pisze:
[...]

Z bidzika wylaza niesamowite kompleksy. S.p. Kaczynski znal dobrze n.p.
jezyk rosyjski, ale nie uzywal tego jezyka w rozmowach miedzynarodowych,
bo nie znal tego jezyka perfekt tak jak ja lub jak Tusek niemiecki.

Data: 2012-05-31 19:30:00
Autor: Bogdan Idzikowski
Walther Rathenau - Zyd, homoseksualista, mason.

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4fc79f02$0$1311$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Co za głupia przywara - przekręcanie nazwisk. Jakie to dziecinne. Jak w piaskownicy. Masz to z przedszkola, z którego się urwałe¶? Nie widziałem Kaczyńskiego mówi±cego po rosyjsku. Widziałem jak mówił kilka słów po angielsku. Je¶li znajomo¶ć rosyjskiego wyniósł z uczelni, to on nie mówił po rosyjsku. Znam to aż za dobrze z autopsji.

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-05-31 19:25:04
Autor: Bogdan Idzikowski
Walther Rathenau - Zyd, homoseksualista, mason.

Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jq86na$qb7$1inews.gazeta.pl...
[...]

kompleksy za¶cianka.

Odpowiem ci, zanim znów trafisz do sitka. Nie wiem jak u ciebie ze znajomo¶ci± angielskiego lub (i) francuskiego, ale ja mówię po niemiecku i bardzo mi się znajomo¶ć tego języka przydała, gdy pracowałem kilkana¶cie lat u Niemiaszków. Czułem się swobodnie w każdym miejscu. Przypuszczam, że Niemcy też woleli, że rozumiem ich mowę.
Oczywistym jest, że obywatele narodów, którzy posługuj± się angielskim w zasadzie nie ucz± się innych języków i dziwi± się, że nikt ich nie rozumie. Powiem, że praktycznie jest znać angielski. Niestety w liceum do którego uczęszczałem w owym czasie był tylko niemiecki (oprócz rosyjskiego, oczywi¶cie) i tak już pozostało. Była potem ostra nauka (ze szkoły zbyt dużo nie wyniosłem), gdy okazało się że mam szanse wyjechać na saksy w połowie lat 80-tych. A wychodziłem z takiego założenia (i okazało się słusznego), że należy znać język kraju, w którym chcesz pracować. Ale pisanie po niemiecku wcale mi nie wychodzi. Ich pisownia jest straszliwa. Prawie taka jak polska.

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Znać obce języki to podstawa, a w polityce to obowi±zek.

Data: 2012-05-31 17:47:16
Autor: Observator
Walther Rathenau - Zyd, homoseksualista, mason.
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

Odpowiem ci, zanim znów trafisz do sitka.

nie musieliscie odpowiadac, bo ja wasze teksty tylko wykorzystuje, do pokazania, ze nie wszyscy sa tacy jak wy.

Dlatego tez nie wsadzam was do tego oslawionego sitka, wszystkich tych, ktorzy  nie potrafiac dyskutowac merytoryczne, posluguja sie nieuczciwymi taktykami.

Probujecie tu umoralniac innych, a jednoczesnie popieracie autorow tekstow, ktore z uczciwa wymiana pogladow miedzy normalnymi ludzmi, nie maja zadnego zwiazku.

EOT

Data: 2012-05-31 20:05:09
Autor: Bogdan Idzikowski
Walther Rathenau - Zyd, homoseksualista, mason.

Użytkownik " Observator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jq8ar3$bti$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wła¶nie dlatego teraz trafili¶cie obsrywatorze tam, gdzie wasze miejsce.

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-05-31 20:37:22
Autor: Rafał
Dnia Thu, 31 May 2012 17:47:16 +0000 (UTC), Observator napisał(a):

[...]

Proszę, proszę! I kto to mówi? Ty i dyskusja? Kto¶ tu podawał link do
twoich "kulturalnych" wypowiedzi. WsadĽ siebie do sitka. Będzie z korzy¶ci±
dla wszystkich. Tylko u2 będzie łkać całymi dniami!

Data: 2012-05-31 20:40:14
Autor: Rafał
Dnia Thu, 31 May 2012 18:05:06 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Na pewno agent wpływu! Kmiocie!

Data: 2012-06-01 16:35:26
Autor: stevep
Dnia 31-05-2012 o 17:23:26 Marek <mwisniewski2008@googlemail.com>  napisał(a):

On May 31, 5:09 pm, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2012-05-31 16:57, Marek pisze:

> Nagroda jego imienia ozdobi dzisiaj nasze Slonce Peru.

Jakis link ?

Bylo przed chwila w TV

Ogl±dasz telewizje maglowa?
--
stevep

Data: 2012-05-31 09:03:47
Autor: Marek
Walther Rathenau - Zyd, homoseksualista, mason.
On May 31, 5:09 pm, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2012-05-31 16:57, Marek pisze:

> Nagroda jego imienia ozdobi dzisiaj nasze Slonce Peru.

Jakis link ?

http://www.polskatimes.pl/artykul/587599,tusk-wyrozniony-nagroda-rathenaua-zdziwilby-sie-ze-polski,id,t.html#komentarze

Prosze bardzo.

Data: 2012-05-31 18:37:33
Autor: u2
W dniu 2012-05-31 18:03, Marek pisze:
[...]

Ty, ale tutaj nie ma nic, ze Rathenau to taki i owaki.

Data: 2012-05-31 20:38:51
Autor: Rafał
Dnia Thu, 31 May 2012 18:37:33 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Co wam pisowcy, że interesujecie się chodz±cymi trupami?

Data: 2012-05-31 18:41:30
Autor: jadrys
Walther Rathenau - Zyd, homoseksualista, mason.
W dniu 2012-05-31 16:57, Marek pisze:
Nagroda jego imienia ozdobi dzisiaj nasze Slonce Peru.

Czyli facet z przypadłościami które całkowicie go dyskwalifikują jako kogoś godnego do wręczania nagród? Tak uważasz?

Data: 2012-05-31 13:12:20
Autor: Marek
On May 31, 6:41 pm, jadrys <k...@gazeta.pl> wrote:
W dniu 2012-05-31 16:57, Marek pisze:

> Nagroda jego imienia ozdobi dzisiaj nasze Slonce Peru.

Czyli facet z przypadło¶ciami które całkowicie go dyskwalifikuj± jako
kogo¶ godnego do wręczania nagród? Tak uważasz?

Jadrys - przyglupie, znowu kula w plot...

Moglbys sie k...wa, nie odzywac, kiedy inni pensjonariusze spia...

Data: 2012-06-01 13:06:13
Autor: jadrys
W dniu 2012-05-31 22:12, Marek pisze:
[...]

Przyznam że spodziewałem się jakiej¶ merytorycznej odpowiedzi. A swoj± drog± - Sk±d u ciebie tyle fobii, e-zop?

Walther Rathenau - Zyd, homoseksualista, mason.