Waluta na koncie PayPal - jakis pomysl?

Data: 2012-04-26 11:39:02
Autor: Jakub Jewuła
Waluta na koncie PayPal - jakis pomysl?
Czy jest jakakolwiek szansa na wyplacenie kasy z konta PayPal
po kursie lepszym niz oferuje PP? Np. 23.bm euro 4.08PLN

Mam ciagle euro do wyciagniecia z PP i dotychczas po prostu wyplacalem przeliczajac na PLNy.

Moze ktos wpadl na pomysl i mozna mu sprzedac E na koncie
PP a dostac PLN do reki po troche lepszym kursie niz z PP?

Data: 2012-04-26 15:43:02
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Jakub Jewuła" <biuro@skanowanie.com.pl> napisał w wiadomości news:jnb542$e3j$1inews.gazeta.pl...
[...]

nie ma innej możliwości aniżeli kupić coś za euro

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-04-26 18:32:42
Autor: Jakub Jewuła
Waluta na koncie PayPal - jakis pomysl?
Ba! Tylko w EU nic ciekawego do kupienia nie widze ;(

Data: 2012-04-26 19:31:52
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Jakub Jewuła" <biuro@skanowanie.com.pl> napisał w wiadomości news:jnbtbd$d76$1inews.gazeta.pl...
Ba! Tylko w EU nic ciekawego do kupienia nie widze ;(

no niestety to jedynie wyplata do banku

nikt normalny nie zaryzykuje przelewu na paypal
ze względu cofki/fraudy

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-04-29 19:39:04
Autor: TheBest
W dniu 2012-04-26 15:43, zlotowinfo pisze:
[...]

Ja zrobilem inaczej - mam ustawiona jako walute glowna $, pod to podpieta karte i konto walutowe, paypal mnie rozlicza w $ bez kosztu przewalutowan. Nie wypłacałem jeszcze na konto ale kiedyś mi wracali kase po reklamacji i poszly $.

Data: 2012-05-01 09:20:56
Autor: Jakub Jewuła
> [...]
Ja zrobilem inaczej - mam ustawiona jako walute glowna $, pod to podpieta karte i konto walutowe, paypal mnie rozlicza w $ bez kosztu przewalutowan.

No do tego momentu sie zgadza - ja pracuje w euro.

Nie wypłacałem jeszcze na konto ale kiedyś mi wracali kase po reklamacji i poszly $.

No wlasnie, ja gdy wyplacam sporo trace. Zadzwonie po weekendzie
do PP i pogadam. Gdyby dalo sie przelewac euro a potem wyplacac
po prostu gotowke w banku byloby ok...

Data: 2012-05-01 09:36:37
Autor: Jakub Jewuła
Waluta na koncie PayPal - jakis pomysl?
Poczytalem troche regulamin... Niestety wyplaty przelewem na konto
wylacznie z zlotych. Chyba ze sie przeprowadze na Slowacje np. ;)

Ale 6.4 Wypłacanie środków w wielu walutach. ...Jeżeli Użytkownik ma
możliwość wypłacania środków na kartę z logo MasterCard lub Visa,
wypłata może nastąpić w walucie innej niż waluta kraju zamieszkania
Użytkownika pod warunkiem, że system PayPal obsługuje wypłaty w podstawowej
walucie karty.

Mozecie mi rozjasnic o co chodzi z tymi kartami? Czy istnieja konta
walutowe z karta w Euro na ktora moglbym przelac kase z PP, a potem
wyplacic szeleszczace eurosy bez zadnego przewalutowywania i prowizji?

Data: 2012-05-01 12:45:53
Autor: TheBest
W dniu 2012-05-01 09:36, Jakub Jewuła pisze:
[...]

Pytaj w Alior, ja mam rozliczana w $

Data: 2012-05-06 18:29:04
Autor: _ąćęłńóśźż.
Waluta na koncie PayPal - jakis pomysl?
BZWBK i ich eurokarta w euro z rachunkiem w euro?
Co do możliwości przelewów z PP nie wiem.

-- -- -
Czy istnieja konta walutowe z karta w Euro

Data: 2012-05-12 04:51:34
Autor: Miernik
On May 6, 8:29 pm, "_ąćęłńóśźż." <j666.SKA...@gazeta.pl> wrote:
BZWBK i ich eurokarta w euro z rachunkiem w euro?
Co do możliwości przelewów z PP nie wiem.

Nie ma możliwości wypłaty z konta Paypal na konto bankowe innym kraju
niż USA i kraj w którym jest główny adres zamieszkania posiadacza
konta Paypal, a wypłata na konto bankowe może być dokonana tylko w
walucie która obowiązuje w kraju w którym jest to konto (czyli do
banku w USA tylko w USD, do polskiego banku tylko w PLN).

Data: 2012-05-02 22:59:34
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "TheBest" <colbyco@interia.pl> napisał w wiadomości news:pua079-0s2.ln1alfa.polanka.net.pl...
[...]

piszesz o odwrotnej sprawie niż chce pytający
nie dasz rady mu pomóc
z paypala nie wyplacisz innej waluty niż pln

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-04-26 17:15:00
Autor: m4rkiz
"Jakub Jewuła" <biuro@skanowanie.com.pl> wrote in message news:jnb542$e3j$1inews.gazeta.pl...
Moze ktos wpadl na pomysl i mozna mu sprzedac E na koncie
PP a dostac PLN do reki po troche lepszym kursie niz z PP?

poszlo na priv

Data: 2012-04-28 15:05:36
Autor: Miernik
On Thursday, April 26, 2012 11:39:02 AM UTC+2, Jakub Jewuła wrote:
[...]

Proste: załóż konto na osobę z adresem w kraju strefy EURO, przelej jej (chyba przekazy oznaczone jako "to friends" czy jakoś tak są bez opłaty u odbiorcy), a tamta osoba wypłaci na swoje konto EUR w branku kraju strefy EURo i już. Proste.

Data: 2012-04-29 10:51:23
Autor: Jakub Jewuła
> [...]

odbiorcy), a tamta osoba wypłaci na swoje konto EUR w branku kraju strefy

No, to jest do zrobienia :)

Waluta na koncie PayPal - jakis pomysl?