Waluta na koncie PayPal - jakis pomysl?

Data: 2012-04-28 15:05:36
Autor: Miernik
Waluta na koncie PayPal - jakis pomysl?
On Thursday, April 26, 2012 11:39:02 AM UTC+2, Jakub Jewuła wrote:
Czy jest jakakolwiek szansa na wyplacenie kasy z konta PayPal
po kursie lepszym niz oferuje PP? Np. 23.bm euro 4.08PLN

Mam ciagle euro do wyciagniecia z PP i dotychczas po prostu wyplacalem przeliczajac na PLNy.

Moze ktos wpadl na pomysl i mozna mu sprzedac E na koncie
PP a dostac PLN do reki po troche lepszym kursie niz z PP?

Proste: załóż konto na osobę z adresem w kraju strefy EURO, przelej jej (chyba przekazy oznaczone jako "to friends" czy jakoś tak są bez opłaty u odbiorcy), a tamta osoba wypłaci na swoje konto EUR w branku kraju strefy EURo i już. Proste.

Data: 2012-04-29 10:51:23
Autor: Jakub Jewuła
> [...]

odbiorcy), a tamta osoba wypłaci na swoje konto EUR w branku kraju strefy

No, to jest do zrobienia :)

Waluta na koncie PayPal - jakis pomysl?